بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت جت بت
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
سایت بازی انفجار
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
yekbet
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بت
بازی بلک جک
سایت شرط بندی با شارژ کارت به کارت
بازی انفجار ۲
bet303.com
مگاشرط بندی بت
پیش بینی زنده
بت یک
jetbet90
ac90bet
سایت یک بت
پوکر آنلاین شرطی
1x
وان ایکس ایران
سایت بازی plinko
baxbet
 مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

ایندکس گوگل چیست؟

طریق شغل گوگل به‌این شکل میباشد. گوگل شغل خویش را از هنگامی که سئو در مشهد لینکی برای پژوهش به وی معرفی می‌گردد، استارت می نماید. وی آغاز پیوند و محتویات شیت مهم به یاور لینک و پیوند های داخلی آن به صفحه های دیگر را گزینه پژوهش قرار می‌دهد. آنگاه از روش پیوند، وارد صفحه های متبوع گردیده و آن‌ها‌را هم نیز آیتم رسیدگی قرار می‌دهد. در هر توشه یکی‌از عواملی که پژوهش می گردد، چگالی لغات کلیدی میباشد. این نظارت صفحه های، لینک و پیوند های داخلی آن و همینطور صفحه های آن پیوند تا جایی ادامه می‌یابد که گوگل هیچگونه رابطه فرنگی از آن برگه به دیگر صفحه ها نتواند پیدا نماید. سپس این صفحه ها بسته به نوع کلمه و واژه کلیدی و معیاری هایی دیگر بهینه سازی که برای گوگل اساسی می‌باشند، آیتم جایگاه بندی قرار میگیرند. هر شیت که رسیدگی میشود، در مقر ایندکس گوگل ذخیره گردیده و در هر کاوش، گوگل پیوند وبسایت هایی را که در مرتبه نخستین ایندکس قرار دارا هستند را به یوزرها نماد می‌دهد.

بدین ترتیب، برای اینکه مطمئن گردید که تارنما شما در حاصل کاوش گوگل نشان داده میشود، اولیه از تمامی بایستی نظارت فرمائید که آیا لینک و پیوند وب سایت شما در لیست ایندکس گوگل قرار گرفته میباشد یا این که نه. در صورتی به هر دلیلی قرار نگرفته باشید، یعنی ممکن میباشد جریمه گردیده باشید، حتی در حالتی‌که شایسته ترین محتوا را هم داشته باشید هیچگاه علامت داده نخواهید شد.

دو شیوه قرار دریافت کردن وب سایت در لیست ایندکس گوگل
اساسا دو طرز کلی برای ایندکس گوگل وجود دارااست:

1. از وب سایت های دیگر لینک و پیوند اخذ نمائید و هنگامی که گوگل آن وب سایت ها را تحقیق می نماید، خزنده آن وبسایت شما‌را هم رسیدگی کرده و ایندکس می نماید. صرفا فقط مشکلی که دارااست، این میباشد در شرایطی‌که هیچ ارتباطی در بین صفحه ها داخلی وبسایت شما وجود نداشته باشد، صرفا به عبارتی کاغذ ای را که خزنده آن را می بیند در لیست ایندکس گوگل قرار می‌دهد.

2. با استعمال از نقشه وب سایت و معرفی لینک و پیوند وب سایت خویش به گوگل میتوانید زمانی موتور کاوش کاغذ مهم شمارا نظارت می نماید، با استعمال از نقشه به دیگر صفحه ها هدایت خواهد شد و آنان را ایندکس کند.

از جمله فرض نمائید که شما سایتی را ساخت‌و‌ساز نموده اید ولی هنوز در لیست ایندکس گوگل قرار نگرفته میباشد. ولی این نکته را در حیث داشته باشید که در حالتی‌که حتی پیوند وبسایت خویش را معرفی نکنید، به طور اتوماتیک و اتومات آیتم ایندکس گوگل قرار می‌گیرد اما فرصت متعددی این مساله زمان خواهد برد. بعداز اینکه وبسایت خویش را تولید کردید و آن را آپلود نمودید، پس از روز نقشه وب سایت را ساخت کرده و از گوگل درخواست دوباره ایندکس شدن صفحه ها را میکنید. در‌این هنگام مشاهده خواهید، تعداد صفحه ها ایندکس گردیده که تا قبل از این حدود برای یک سوم مجموع بود، پس از نقشه تارنما، همه صفحه های با سرعت بیشتری ایندکس میگردند. چون گوگل با به کارگیری همین نقشه به راحتی میتواند مسیر پیمایش خویش را سریعا پیدا نماید.

شیوه های سریع ایندکس گوگل
ایندکس گوگل همانطورکه ذکر شد، یکی‌از مسائل خیلی اصلی مالکان و وبمسترها است تا سریعا بتوانند وبسایت خویش را در حاصل جستجوی گوگل قرار بدهند. برای اینکه این مراحل وقتی مخصوصا برای تارنما های نو پیاده سازی گردیده، سریعتر سپری خواهد شد، نحوه های تحت را قطعا بایستی به کار گیری نماید:

ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت
نقشه وب سایت یک پوشه XML برروی سرور وب سایت شما میباشد که دربرگیرنده کلیه صفحه های سایتتان است. نقشه تارنما به موتورهای کاوش ذکر می نماید که چه هنگامی ورقه ای تازه ساخته شده است و هرچند وقت یکبار صفحه های را برای رسیدگی تغییرات، آیتم خزش قرار دهد. از جمله شما قصد دارید که موتورهای کاوش هرروز ورقه اساسی و تولیدات و وب لاگ شما که گزینه نظارت قرار دهند و واپسین تغییرات را در آنان در لیست خویش قرار دهند. نقشه وب سایت همانگونه که در ابتدا ذکر شد، یکی‌از مفاد اصلی برای ایندکس گوگل میباشد.

معرفی نقشه وبسایت به ابزار گوگل وبمستر تولز
اولیه مکانی که می بایست نقشه تارنما را در آن معرفی نمایید، ابزار گوگل وبمستر تولز میباشد. تولید گوگل وبمستر خیلی بی آلایش میباشد، تنها کافی میباشد که یک حساب گوگل بسازید و آنگاه در بخش گوگل وبمستر نام نویسی کرده و لینک و پیوند وب سایت خویش را اضافه نمائید. سپس به بخش optimization و سپس sitemap بروید و لینک و پیوند نقشه وب سایت خویش را در آنجا اضافه نمائید. با این طرز دیگر خیالتان از ایندکس گوگل شل میباشد.

نصب گوگل آنالیتیک
با به کارگیری از گوگل آنالیتیک میتوانید روند های مختلفی مانند تعداد بازدید، نوع شبکه های ورودی و واحد سنجش ورودی از هریک، ترازو مجال بازدید هر مخاطب و اکثری داده ها دیگری را برای ردیابی یوزرها بدست بیاورید. گوگل آنالیتیک داده ها مفیدی را به شما می‌دهد تا متوجه چرا ورقه یا این که وب سایت شما در ایندکس گوگل قرار نگرفته میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۹:۳۴ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

تاثیر سرعت سایت در سئو چقدر است

با اعتنا به‌این‌که امروزه بخش اعظمی از امور با وب اعمال می گردد و در عین حالا اشخاص با کمبود وقت مواجه می باشند. گوگل سریع‌ترین و شایسته ترین خط مش برای یافتن جواب سوال های میباشد. سئو در مشهد زمانی سرعت اینترنت‌تارنما شما بالا باشد منجر میگردد که شخص از وبسایت شما بیرون نشود، از آن استعمال و فرصت بیشتری را در وب سایت شما صرف نماید. در غایت همگی این‌ها سبب خوب شدن تجارب کاربری تارنما شما می شود. میدانید که هرچه تجربیات کاربری خوب باشد، گوگل به شما امتیاز بهتری خواهد اعطا کرد و بهینه سازی وبسایت شما خوب میشود. پس متوجه شدید که سرعت تارنما در کنار ساخت و ساز محتوای بهتر و موثر برای مثال عامل ها اصلی بر بهینه سازی اکانت می آید.

سرعت وب سایت بایستی چقدر باشد
بایستی بگوییم که گوگل برای تارنما‌های خیلی سریع برتری خاصی قائل وجود ندارد. شاید برایتان پرسش گردد که چرا؟ در شرایطی‌که اعتنا نمایید ما حد وسطی فی مابین سریع یا این که نماید بودن سرعت تارنما نداریم. یعنی در‌صورتی‌که اینترنت‌وب سایت شما خیلی سریع باشد، گوگل آن را سریع محسوب می‌نماید و در‌صورتی‌که خیلی نماید باشد آن را نماید محسوب می‌نماید. پس صدم ثانیه‌ها تفاوت چندانی برای گوگل ندارد و کلیه اینترنت‌مسترها از مداقه سرعت وب سایت روی جایگاه و بهینه سازی آن آگاه می‌باشند. پس نباید بیشتراز اندازه برای سرعت تارنما خویش وسواس به خرج دهید.

عنایت سرعت وبسایت در معیار فروش
امروزه رقابت متعددی بین وبسایت‌های فروشگاهی میباشد و یوزرها در‌پی شایسته ترین وب سایت‌ها برای خرید یا این که فروش کالاهایشان می‌باشند. سرعت وبسایت، در کنار سایر دست اندرکاران بسیار گزینه اعتنا قرار میگیرد. طراحی وب باصرفه شغل دشواری میباشد و نیاز به مهارت‌های خاص خویش دارااست. به‌تیتر نمونه در‌حالتی که داده‌های وبسایت شما به کندی لود شوند، به احتمال زیاد مخاطب خسته گردد و از تارنما بیرون می گردد. این موضوع منجر کاهش seo وبسایت شما شود. یکسری صدم ثانیه تاثیری بر سئوی تارنما شما ندارد، ولی در مقدار فروش کالاهای تارنما شما تاثیرگذار خواهد بود. این فرآیند منجر خوب شدن تجارب کاربری و همین طور جلب اتکا یوزرها نسبت به شما میگردد. حتی در صورتیکه هنوز معتقد می‌باشید که سرعت وب سایت اثر مستقیمی بر seo و ورودی‌های وب سایت شما ندارد؛ به‌زودی متوجه خواهید شد که بهبود هر روزه سرعت آن مطلقا میتواند اثر غیرمستقیمی بر خوب شدن دستیابی‌وکار شما بگذارد.

کمپانی Walmart یکی سریع‌ترین اینترنت‌وب سایت‌ها در قضیه خرده فروشی میباشد. با این‌که‌این اینترنت‌تارنما جزء سریع‌ترین‌های جایگاه خویش بود، ولی مسولان این موسسه تصمیم گرفتند که بازهم سرعت اینترنت‌وب سایت را ارتقا دهند و سود این عمل حیرت‌انگیز بود. در عوض هر صد میلی ثانیه نسبتاً یک درصد ارتقا درآمد داشتند. این رخداد نماد بخشید که تغییر‌و تحول سرعت درحد یک سری صدم ثانیه‌ هم قادر است بر وبسایت و درآمدزایی ما اثر گذار باشد.

اثر سرعت در تصویب صفحه ها بوسیله گوگل
می دانید که گوگل به وسیله ربات‌هایش صفحه ها متفاوت تارنما شما‌را نظارت می‌نماید. پس سرعت وب سایت شما برروی ایندکس محتوا بوسیله ربات‌ها اثر دارااست. یعنی هرچه سرعت تارنما شما بیشتر باشد، سرعت رسیدگی صفحه ها متعدد سایتتان بیشتر می‌گردد. در سود هرچه سرعت وبسایت شما کمتر باشد، قابلیت داراست که گوگل نتواند به بعضا از صفحه ها دسترسی داشته باشد. این زمینه در وقتگیر مقطع به وب سایت شما زخم خواهد رساند. مخصوصا برای وبسایت‌های بلندمرتبه قضیه سرعت بیشتر مداقه دارااست. چرا‌که دارنده صفحه ها بیشتری می‌باشند.

نحوه‌های ارتقاء سرعت تارنما
مواقعی وجود دارااست که با توجه به آن‌ها میتوانید سرعت وبسایت خویش را به‌شدت ارتقا دهید. مهم ترین مفاد پیشنهادی که بوسیله متخصصان seo و کارشناسان طراحی وب سایت‌ مطرح گردیده‌است به‌شکل ذیل میباشد:

به کار گیری از هاست مطلوب

تعیین هاست مطلوب
گزینش و به کارگیری از یک هاست مطلوب اثر بدون واسطه و متعددی برروی سرعت اینترنت‌وب سایت شما و همینطور بهینه سازی آن دارااست. در واقع می‌اقتدار اعلام‌کرد که هاست زیربنای تارنما میباشد و اکثری از عامل ها تاثیرگذار به آن بستگی دارااست. پس آغاز هاست قابل قبولی پیدا نمائید که بدون چاره نشوید آن را تغییر و تحول دهید. به این دلیل‌که تغییر تحول هاست ممکن میباشد منجر کاهش سکو وبسایت شما در گوگل خواهد شد. همینطور ما به کارگیری از هاست‌های اشتراکی را ابدا توصیه نمی‌کنیم. صراحت دارد که برای به کار گیری از آن ها هزینه کمتری پرداخت میکنید و مقرون به صرفه‌خیس به‌لحاظ می‌رسند. اما به جهت این که تعدادی اینترنت‌وبسایت در هم اکنون به کارگیری از یک سرور، Ram و CPU می‌باشند. سرعت تارنما و بارگذاری پوشه‌ها کاهش مییابد. این مورد اثر مستقیمی در جایگاه و بهینه سازی وب سایت شما خواهد گذاشت. پس به انگیزه ایرادات و باگ‌هایی که هاست‌های اشتراکی دارا هستند سفارش میکنیم برای وبسایت‌های گران قدر و پربیننده از آنان به کارگیری نکنید.

ساخت وب سایت و کدنویسی
می‌قدرت بیان کرد که کدنویسی دومی گزینه مهمی میباشد که می بایست به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. پس در گزینش شرکتی که برای شما ساخت وب سایت می‌نماید، بسیار توجه فرمایید. به دلیل آنکه کدنویسی و طراحی وب سایت یک فعالیت ماهر میباشد و به تخصص و تجربیات نیاز داراست.

فشرده کردن خروجی سرور
کدهای CSS و JS پاره ای کامنت و مسافت دارا هستند که اثر خاصی روی وبسایت شما ندارد. پس میتوانید با حذف این‌ها یک وسعت متعددی از JS و CSS نادر فرمایید. این شغل اثر متعددی بر روی سرعت اینترنت‌وبسایت شما داراست. ضمنا برای این شغل میتوانید از پلاگین Gzip به کار گیری نمایید و آن را روی اینترنت‌وبسایت خودتان فعال فرمائید.

اثر تبلیغات بر وبسایت‌های نو احداث
بایستی اعتنا داشته باشید که در صورتی اینترنت‌سایتتان جدید احداث میباشد، نباید اطلاع رسانی تبلیغات بگیرید. به دلیل آن که شما بازدید کننده متعددی ندارید و این عمل شاید تنها منجر کاهش تجربیات بهتر کاربری از سایتتان گردد. پس همت فرمائید آغاز برروی محتوا و جذب یوزرها فعالیت فرمایید. وقتی که بسط کردید و بازدید از اینترنت‌سایتتان به‌حد قابل‌قبولی رسید، آن موقع زمانش رسیده که اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی را قبول فرمایید.

باصرفه کردن ویدئوها و تصاویر
وسعت فولدر‌ها، ویدئوها و تصاویری که به کار گیری می کنید می بایست بسیار نادر باشد. این زمینه در سرعت وب سایت شما بسیار اثر گذار میباشد. حتی می‌اقتدار اعلام کرد باصرفه‌سازی این فولدر‌ها می تواند تا دو موازی سرعت وبسایت شمارا عالی نماید. برای نادر کردن وسعت تصاویر و ویدئوها هم نرم افزار‌ها و ابزارهای رایگانی وجود دارا‌هستند که می توانید از آن ها برای این شغل به کارگیری فرمایید.

پوسته وب سایت
برخی مواقع پوسته‌هایی که برای وب سایت خویش گزینش می کنید، بسیار بغرنج می باشند یا این که حجمشان زیاد میباشد. مانند پوسته‌های گرافیکی یا این که متحرک که وسعت بسیار متعددی دارا هستند. این قضیه سبب نماید شدن اینترنت‌سایتتان می‌گردد. پس عالی میباشد به مکان به کارگیری از پوسته‌های هنگفت ، از پوسته‌های با صرفه، معمولی‌خیس و معدود وسعت‌خیس به کارگیری فرمایید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۱۵:۲۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

سئو داخلی یک فرآیند مداوم است

در نقطه پایان می‌اقتدار این‌طور اظهار کرد که با صرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت برای موتورهای کاوش در مورد ذیل خلاصه می‌گردد: یافتن شایسته ترین راه و روش برای ارائه داده ها باارزش به یوزرها و اعتقاد سئو در مشهد از اینکه اینترنت‌وبسایت شما در مرتبه‌های بالای نتیجه ها کاوش جای‌دارد. مقصود از seo داخلی، ارائه تجارب بی نیاز‌خیس به یوزرها و در عین اکنون آرم دادن قیمت وب سایت به موتورهای کاوش میباشد. این دو قضیه در یک راستا قرار دارا‌هستند و با بهینه سازی on-page استارت می گردند.

 برای استارت حالت فعلی، تارنما خویش را از حیث نقاط ضعف و زمان‌های پرورش به اعتنا آنالیز فرمائید. برای این شغل می توانید از ابزارهای چک اینترنت‌وبسایت به کارگیری فرمائید. به طبع بدین نکته اعتنا داشته باشید که بهینه سازی داخلی یک پروسه مداوم میباشد و نباید با یک توشه اعمال فرایندهای آن، خیالتان شل باشد. به این دلیل‌که استانداردهای موتورهای کاوش به صورت مداوم در هم اکنون تغییر و تحول میباشد و دست اندرکاران جدیدی هنگام مرتبه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها در حیث گرفته می گردند. برای اینکه از رقبا جلوتر بمانید، اصلی میباشد که به صورت مداوم بر تلاش اینترنت‌وبسایت خویش رسیدگی داشته باشید و در شکل نیاز، تغییراتی در استراتژی‌های خویش اجرا دهید. به صورت کلی می‌قدرت مورد ها پایین را دلایلی برای همیشه بودن seo داخلی دانست:

به‌روزرسانی همیشه الگوریتم‌های گوگل: الگوریتم‌های گوگل به صورت مداوم برای بهبود چگونگی نتیجه ها کاوش به‌روز می شوند. این بدان مفهوم میباشد که آنچه روز گذشته شغل میکرد، ممکن میباشد امروز شغل نکند. برای جلوتر ماندن از رقبایتان، اصلی میباشد که با واپسین تغییرات الگوریتم گوگل هم پا باشید.

اضافه شدن خصوصیت‌های نو به موتورهای کاوش: موتورهای کاوش دائما خصوصیت‌های جدیدی را به پلتفرم خویش اضافه می‌نمایند. این بدان معنا میباشد که زمان‌های جدیدی برای بهبود سکو اینترنت‌وبسایت شما وجود داراست. برای مثال، گوگل اینک به استحصال‌وکارها اذن می دهد تا خصوصیات خویش را در Google My Business اضافه نمایند. این قضیه می توانند به استحصال‌وکارها یاری نمایند تا سکو خویش را در نتیجه ها جستجوی محلی بهبود بخشند.

ارتقا روزافزون رقابت اینترنت‌تارنما‌ها: رقبای شما مدام برای بهبود سئوی اینترنت‌وب سایت خویش عملکرد می‌نمایند. به همین برهان در حالتی که شما هم میخواهید از رقابت عقب نباشید و درجه خویش را از دست ندهید، بایستی به طور همیشه روی seo آن پیج وبسایت خودکار نمائید و از آن غافل نشوید.

توده بندی: seo داخلی چیست
seo داخلی از فاکتورهای اساسی موتورهای کاوش برای جایگاه‌بندی میباشد. با رعایت اصول seo داخلی از نگاه محتوایی و فنی می توانیم کارایی وبسایت را بهبود بخشیم. در حیث داشته باشید که اکثر اتفاقات گران قدر از باطن یک تارنما فیس می‌دهند و در حالتی که که یوزرها از کارایی و محتوای یک وبسایت رضایت داشته باشند، آن را در بقیه سایتها معرفی می‌نمایند. در واقع سئوی خارجی سود و علیل بهینه سازی داخلی میباشد، به همین جهت seo داخلی از طریقه گوگل مداقه ویژه ای داراست و با توسعه و گسترش الگوریتم‌های گوگل شاهد عنایت بیشتر seo داخلی خوا هیم بود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۸:۰۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

نگاه گوگل به تعداد صفحات سایت و متا تگ ها

ماه پیشین، گوگل با ساخت نمودن فرمی در گوگل داکس، از عده ای که فکر می‌کنند ممکن میباشد یک تارنما خاص و متبوع وی، از اعتنا گوگل به دور باقی مانده و رده قابل قبولی در کاوش نیافته، درخواست کرد که در‌این هیبت، یوزرها با درج اسم وب سایت (اسم دامنه) و توضیحی درین رابطه که چرا شما فکر‌می‌کنید‌ سئو در مشهد این وب سایت مقام قابل قبولی ندارد، درج کنند و گوگل آن را تحقیق خواهد کرد،در‌این نوشته ی علمی از طراحی وب میخواهیم تا به نگاه گوگل به تعداد صفحه ها تارنما بپردازیم.

 مت کاتس –رئیس ارشد نصیب جنگ با اسپمینگ گوگل- می‌گوید: وبسایت هایی با داده ها محتوایی و صفحه های بیشتر از دو جهت میتوانند شانس بیشتری در منزلت بندی گوگل داشته باشند. بی شک این مطالب نباید نسخه برداری باشند.

او درین کلیپ میگوید که وقتی که صفحه های سایتتان را ارتقا می دهید، این شانس را دارید که لغت ها کلیدی بیشتری نیز به کارگیری فرمائید و برای لغات کلیدی بیشتری، مطالب را seo نمائید. چراکه در شرایط معمولی قابلیت و امکان درج بیشتراز دو یا این که سه کلمۀ کلیدی مهم وجود ندارد.

این "نبودن" به معنای قابلیت نداشتن و ممنوع بودن وجود ندارد. به این مضمون‌ میباشد که نمی اقتدار برای یک شیت بیشتراز دو یا این که سه واژه و کلمه کلیدی را متصور شد.

مقاله سپس درباره‌ی با سایتهایی با صفحه های بالاست. این نوع سایتها به دو مجموعه تقسیم می شوند؛ یا این که سایتهایی که مطالبشان را مستقیما از صفحه های دیگر نسخه برداری می نمایند و یا این که سایتهایی با صفحه های بالا و نسبتا بالا که خویش ساخت کنندۀ محتوا و مطالب اثر گذار میباشند. این سایتها شانس متعددی برای اخذ بک لینک و پیوند های حقیقی وواقعی و معرفی از جانب وب سایت های دیگر خواهند داشت که به اعتبار و حصول مقام عالی در نتیجه ها گوگل یاری متعددی خواهد کرد. همینطور ارتقا بک لینک و پیوند حقیقی وواقعی، شانس ورود روبات های گوگل به وبسایت شما و ایندکس نمودن صفحاتتان را بالا خواهد پیروزی.

متا تگ های اثر گذار در seo که بایستی در طراحی وب انجام شوند:
بهینه سازی و طراحی وب سایت دو جز طلاق ناپذیر می‌باشند که برای توفیق می بایست به طور اصولی و استاندارد اعمال شوند. برای این مراد در‌این نوشته‌ی علمی از کمپانی ساخت سایت محور قصد داریم در خصوص متا تگ هایی که بر روی بهینه سازی مفید میباشند، حرف نماییم.

در واقع متا تگ ها فاکتورهایی در seo می باشند که موجب میگردند تا موتورهای کاوش نظیر گوگل ، بتوانند عالی و کامل تر وب سایت شما‌را بشناسند. در برخی از مواقع نیز ایندکس مطالب در سایت شما مبتنی بر واکنش ربات های گوگل با متا تگ های تارنما شما میباشد. درپی میتوانید موءثر ترین متا تگ هایی را که می‌توانند در توفیق ساخت وب سایت و بهینه سازی شما موءثر باشند را نظارت فرمائید و از آنان در ساخت وب سایت خودد به کارگیری کنید.

متاتگ Author
متاتگ Author، به خواسته معلوم کردن اسم مولف در ساخت وب سایت گزینه به کارگیری قرار میگیرد. به کار گیری از این تگ به ویژه در طراحی وب سایت های html بسیار مفید میباشد.

 

متاتگ Content Language
برای معین کردن لهجه اساسی در طراحی وب ، از این متا تگ به کارگیری می‌گردد. در واقع متاتگ Content Language گویش بیس در وبسایت شمارا به موتورهای جستجوو معرفی می نماید. این یکی عامل ها موءثر در seo میباشد که‌این قابلیت و امکان را آماده می نماید تا موتور کاوش تارنما شمارا بر طبق تارنما های هم گویش مرتبه بندی کند.

<"meta http-equiv="Content-Language" content="Fa>

متاتگ Content Type
برای مشخص و معلوم کردن پیکربندی کاراکتری یا این که به اصطلاح Character set بایستی از متاتگ Content Type به کار گرفت. اعتنا داشته باشید که هر طراحی وب سایت می بایست دارنده این متاتگ باشد.. چون اثر به سزایی در بهینه سازی داراست.

 

متاتگ Copyright
یک کدام از دیگر از تگ های اثر گذار در بهینه سازی ، متاتگ Copyright میباشد. این تگ متا اکثر زمان ها در وبسایت هایی که در بردارنده محتوای خاصی میباشند نظیر تارنما های خبری کاربرد داراست.

 

متاتگ Description
برای معرفی ظریف وبسایت به موتور های کاوش، قطعا بایستی در ساخت سایت خویش از متاتگ توضیحات یا این که Descriptionn استعمال فرمایید.

 

متاتگ Keywords
به مراد قرار دادن لغت ها کلیدی در تارنما خویش بایستی از این تگ متا در به کارگیری نمائید.

 

محرمانه متاتگ های Robots
تگ های متای Robots در واقع یک تیم از متاتگ میباشند که به اصطلاح به آنان متاتگ های اسپایدر نیز گفته می‌گردد. این محرمانه تگ ها طرز عکس العمل ربات های موتور های کاوش با تارنما شما‌را معلوم می کنند. به کار گیری از خصوصی متاتگ های Robots در ساخت سایت بسیار اصلی میباشد.

 

 

 

 

متاتگ Googlebot
واپسین متاتگ اصلی و اثر گذار در بهینه سازی ، متاتگ Googlebot میباشد. همان طور که از اسم این تگ متا معلوم میباشد، این فاکتور برای ربات های گوگل بسیار اصلی میباشد. درین متاتگ شما قدرتمند خواهید بود تا به گوگل یک امر خاص ارائه دهید. اما در مقایسه با متاتگ مذکور در صدر، معمولا پیشنهاد می شود از محرمانه متاتگ های Robots استعمال کنید.

<"META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="NOARCHIVE>


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۲:۲۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

چند روش لینک سازی جهت بهبود رتبه سایت­

پیوند سازی یا این که به عبارتی پیوند بیلدینگ راهبردی نوین میباشد کهنه فقط مرتبه تارنما شما‌را افزایش می‌بخشد بلکه در قضیه بازاریابی و تبلیغات نیز یاری اکنون شما خواهد بود. اگرچه معیار سئو در مشهد اثرگذاری چگونگی استراتژی بک پیوند بر روی بهینه سازی تارنما­ همچنان پا برجاست ولی طرز­های جاری ساختن و ایفا آن بر روی سایتها عوض شده میباشد. بیشتر نحوه های پیوند سازی در قبلی دربرگیرنده کامنت و پست گذاشتن در وب لاگ ها و انجمن ها بود که غیر از اسپم کردن وب سایت ها سود ای دربر نداشت. درین نوشته‌ی علمی به معرفی 5 طریق پیوند سازی جهت بهبود سکو وبسایت­ پرداخته ایم.

پست مهمان در وب سایت های دارای اعتبار
در‌این نحوه شما میتوانید از تجهیزات و خدماتی که تارنما های گرانقدر در دست شما قرار می‌دهند به کارگیری نماییدو بعضی از سایت هایی که یوزرها متعددی را جذب کرده اند به مدیران وبسایت های دیگر اذن می‌دهند نوشته‌ی‌علمی ای را تحت عنوان پست مهمان در وبسایت خویش نشر دهند. در‌این رخداد هم شما می‌توانید باطن نوشته‌ی‌علمی خویش پیوند وب سایت خویش را قرار داده و به لینکسازی و تبلیغات خویش امداد کنید و هم میتوانید وب سایت مقصد را به طور مجانی بروز فرمایید. همینطور وجود اسم مارک شما در وب سایت های تعالی سبب می‌گردد ترافیک بیشتری جذب فرمایید و به موسسه ها دارای اعتبار نیز خویش را شناسایی نمائید. از نگاه موتورهای کاوش پست مهمان یک بک پیوند پذیرش گردیده است چرا‌که مدیریت تارنما منبع با دوراندیشی پیوند شمارا در وب سایت خویش قرار می‌دهد و خطر جریمه یا این که پنالتی متوجه شما نخواهد بود.

خب از کجا استارت کنیم؟

معمولا وقتی که اسم بک پیوند به گوش مدیران وب سایت ها می رسد ناخودآگاه ذهن آن ها به سمت لیست وب سایت یا این که لیست بک لینک و پیوند می رود. یافتن لیست بک پیوند دارای اعتبار بسیار دشوار میباشد به دلیل آنکه واحد سنجش یک لیست هنگامی معین می گردد که در نتیجه ها گوگل شما‌را رویش دهد. براین اساس وجود یک لیست نپخته نمی تواند به شما یاری خاصی کند. به این ترتیب ما تلاش کرده ایم ارشادوراهنمایی های مهم برای کشف کردن لیست وب سایت هایی که پست مهمان میپذیرند ایفا دهیم.

یک لیست از تارنما­­های احتمالی تنظیم نمایید
با مطالعه و پژوهش در قدم اولیه می بایست لیست وب سایت هایی که قابلیت تصویب بک لینک و پیوند در انها وجود دارااست تنظیم نمایید. در مرحله آنگاه بایستی معیار اعتبار وب سایت ها و ترافیک انها را پژوهش کنید. به طور طبیعی وب سایت هایی که اعتبار بالاتری دارا هستند لینک و پیوند های معتبرتری نیز می‌توانند به شما بدهند. با به کارگیری از ابزارهای وبسایت moz.com می‌توانید میزاتن اعتبار هر سایتی را بدست آورید. اما مهم ترین برهان در‌این قضیه خلق و خوی یوزرها این وب سایت ها میباشد. در‌حالتی که در شبکه های مردمی فعال می باشند واکنش و ایده ها یوزرها آن‌ها تماما معلوم میباشد که با استناد به آنان میتوانید ترازو محبوبیت وب سایت ها را نیز متوجه گردید.

پس از چنین تجزیه استدلال‌ها می‌تواند حالت کلی وب سایت ها دریابید و تارنما های بی چگونگی را از لیست خویش بیرون کنید. پس از این مرحله می‌توانید با مدیران این وبسایت ها رابطه برقرار کرده و از آنها بخواهید که موقعیت درج بک لینک و پیوند یا این که پست مهمان را برای شما ذکر نمایند. برای توفیق در اخذ حیث مثبت رئیس وبسایت میتوانید نوع نوشته‌ی علمی خویش و رابطه آن با وبسایت موقتی را مطرح نمایید. کوشش نمایید مقاله ها عمیق تری ساخت و ساز فرمائید. همان گونه که موتورهای کاوش به مقاله‌ها زمان بر خیس و تخصصی خیس شانس به چنگ آوردن جایگاه های بهتری می‌دهند. براین اساس با ارائه بخشی از نوشته‌علمی وب سایت خویش به رئیس وبسایت سعی بر راضی کردن او برای اخذ بک پیوند نمائید.

 از خدمت های وبلاگدهی و مجلات به کار گیری فرمائید
تحت عنوان دو‌مین چاره برای تشکیل داد بک پیوند می‌توانید از تارنما های وبلاگی یا این که مجلات به کارگیری نمائید. درین طرز شما هم می توانید از مدیران چنین وب سایت ها بخواهید که سرویس ها شما‌را معرفی نمایند یا این که تولیدها شما‌را بفروشند. در ازای آن می‌توانید سرویس ها ارائه دهید یا این که شرکت کردن در فروش داشته باشید. همینطور آن ها تبحر بالایی در نشر مقاله‌ها و جنس نویسی دارا هستند که قادر است امداد شایانی به شما نماید. حتی میتوانید از آن ها بخواهید در وب سایت خویش نقدی از تولید ها یا این که سرویس ها شما بنویسند و به صورت غیرمستقیم به معرفی شما بپردازند. هرچقدر تعداد مقالاتی که در ارتباط شما نشر می‌دهند بیشتر باشد اعتبار بک لینکها نیز ارتقاء پیدا میکند.

محتوای خویش را تحت عنوان یک منبع سفارش دهید
کوشش نمایید در حوزه کاری خویش مرجع گردید. وب سایت های دیگر به تدریج به شما لینک و پیوند خواهند اعطا کرد یا این که سرویس ها شمارا معرفی خواهند کرد مگر اینکه به نقطه ای رسیده باشید که نفر نخستین حوزه کاری خویش باشید. در‌این حالت تارنما های دیگر مجبورند به شما استناد نمایند و با نشر مقاله‌ها و سرویس ها شما بک پیوند هایی مجانی برای شما بسازند. در چنین موقعیت شما می بایست محتوایی در وب تکثیر دهید که هیچکس توان رقابت با شمارا نداشته باشد. موتورجستجو مدام درپی منابع و مراجع هر حوزه ای است و یوزرها خویش را به سمت آن تارنما ها روانه میکند.

نحوه HRAO یا این که پاسخگویی به سؤالات را آزمون نمائید.
درین نحوه بایستی به‌دنبال اشخاص و جای هایی باشید که سوال های خویش را درخصوص حوزه کاری شما مطرح می نمایند. معمولا در انجمن ها یا این که سایت هایی مانند Quora, Yahoo! Answers اینگونه سوالاتی مطرح میشود. می توانید در چنین حالت حضور داشته باشید و علاوه بر جواب به سوال ها یوزرها به معرفی وبسایت و سرویس ها خویش بپردازید و پیوند وبسایت خویش را قرار دهید. همینطور می توانید مولفانی را استخدام کنید که در وبسایت های مرجع پست های سوال و جواب قرار داده و یوزرها متعددی را جذب نموده و پیوند شمارا قرار دهند.

لیست فهرست وبسایت را در وبسایت خودتان نظر نمایید.
اگرچه این یک طرز سابق برای تولید بک­لینک و پیوند­هاست ولی هنوز هم نشانه دادن فهرست وبسایت­ها با عنایت میباشد. شما می‌توانید با قرار دادن لیست تارنما های دارای اعتبار به وضعیت دایرکتوری در وبسایت خویش به معرفی آن ها بپردازید تا بتوانید پیوند های برگشتی ساخت و ساز فرمایید. درین حالت شما می توانید یوزرها حوزه های متعدد را به وبسایت خویش بکشید. هرچقدر لیست فهرست شما تخصصی خیس باشد خوب می‌توانید با وبسایت های مقصد رابطه برقرار فرمایید و از آن‌ها بک لینک و پیوند اخذ نمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۵:۰۷ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

دامین آتوریتی (Domain Authority)

دامین آتوریتی یا این که اقتدار دامنه که به اختصار DA هم نامیده می گردد، امتیازی برای سایت هاست که به وسیله وبسایت MOZ به هر وبسایت داده میگردد و ابزاری برای در نظر گرفتن مرتبه هر وبسایت سئو در مشهد در موتورهای کاوش به حساب آورده می شود. این عدد برخلاف پیج رنک گوگل دائما آپ دیت رسانی می‌شود و به خیال و خاطر سختی بیشتر آن مقدار دقیقتری میباشد. دامین آتوریتی امتیازی از 1 تا 100 است و هرچه برای یک تارنما بزرگتر باشد، علامت دهنده اعتبار بیشتر وبسایت میباشد.


Domain Authority یا این که به اختصار DA، مبنی بر محاسبه دامنه های پیوند گردیده به یک تارنما، تعداد تک تک بک پیوند ها، MozRank، MozTrust و دست اندرکاران مرتبط دیگر احتساب میگردد. از این عدد می اقتدار در مقایسه تارنما ها و تعقیب کردن تاریخچه تغییر تحول مرتبه تارنما در یک برهه زمانی استفاده نمود.

شما میتوانید با به کارگیری از پلاگین MozBar در مرورگر کروم، ابزار Open Site Explorer در تارنما Moz و دیگر پلاگین ها و ابزارهایی که در وب وجود دارا هستند، به مشاهده اعتبار هر دامنه بپردازید.

امتیاز دامین آتوریتی به چه شکل احتساب میشود؟
دامین آتوریتی یا این که اعتبار دامنه هر وبسایت مطابق یک فرمول لگاریتمی میباشد که خروجی آن از 1 تا 100 میباشد. کارداران اثر گذار بر عدد خروجی این فرمول، MozRank، MozTrust و دست اندرکاران بسیار دیگری می‌باشند که فعلا ناشناخته اند. خواص لگاریتمی بودن این فرمول موجب می گردد که ارتقاء آن در مقادیر تحت بسیار راحتر باشد. مثلا ارتقا دامین اتوریتی از 10 به 20 بسیار شل خیس از 80 به 90 میباشد.

یک دامین آتوریتی عالی چقدر میباشد؟
در وضعیت کلی وبسایت هایی مانند ویکیپدیا و گوگل که جز وسیع ترین تارنما های عالم می‌باشند، دارنده دامین آتوریتی 100 میباشند. از طرف دیگر، وبسایت هایی که وابسته به دستیابی و شغل های خرد میباشند، هنوز از بک لینکی بهره مند نیستند و در اولِ شغل میباشند، دامین آتوریتی 1 دارا هستند.

به جهت شیوه به حساب آوردن دامین آتوریتی و کارداران اثرگذار بر آن، این ابزار یکی شایسته ترین ابزارهای مقایسه وبسایت ها با یکدیگر میباشد و در هنگام کاوش می قدرت با استعمال از این عدد، سکو تقریبی وب سایت ها را پیش گویی کرد. ادله برتری این ابزار امکان مقایسه ای آن میباشد و خروجی آن تنها لغت ها توصیفی عالی یا این که بد وجود ندارد.

مقایسه دامین آتوریتی و پیج آتوریتی
دامین آتوریتی امتیازیست که به تک تک دامنه داده می‌گردد، در حالی که پیج آتوریتی یا این که اعتبار ورقه، امتیازیست که به توان هر برگه از یک وبسایت داده میشود.

کجا خواهیم توانست دامین آتوریتی را مشاهده کنیم؟
دامین آتوریتی در بخش اعظمی از ابزارها و پلتفرم های آنلاین جان دار در اینترنت، گزینه به کار گیری و اکران قرار می‌گیرد. در سیستم Moz شما می توانیدبا به کارگیری از برگه Open Site Explorer، پلاگین مجانی MozBar کروم، و در برگه Keyword Explorer مشاهده نمائید.

تعریف‌و‌تمجید فنی دامین آتوریتی یا این که اعتبار دامنه
دامین آتوریتی بر پایه ی داده های گردآوری و ایندکس گردیده Mozscape که ربات پایشگر Moz میباشد احتساب می شود. به علاوه پارامترهای تعداد لینک و پیوند ها، MozRank، MozTrust و به طور تقریب 40 پارامتر دیگر در به حساب آوردن آن دخیلند. در احتساب دامین اتوریتی از یک سبک هوش تصنعی به کار گیری می‌گردد تا شایسته ترین الگوریتمی که داده های Mozscape را به جایگاه وبسایت ها در حاصل کاوش ربط می‌دهد را بیابد.

در حالی که MozRank ترازو محبوبیت لینک و پیوند ها و تعداد پیوند ها, تعداد دامنه هایی که به تارنما شما لینک و پیوند داده اند را ذکر می نماید، دامین آتوریتی و پیج آتوریتی، معیار قابلیت و امکان به چنگ آوردن سکو بوسیله وبسایت شما‌را علامت میدهند.

ازآنجاکه دامین آتوریتی بر طبق یک سبک هوش تصنعی و مصنوعی احتساب میشود، در اکثر وقت ها مواقع و با نشر یک ورژن تازه از Mozscape، امتیاز تارنما ها معمولا مبتلا نوسان میشود. به همین استدلال در ذهن داشته باشید که از دامین آتوریتی در مقایسه نسبی تارنما ها با یکدیگر به کار گیری فرمایید، و این عدد نمی تواند بیان کنده مقدار مطلق عملکرد های شما در seo سایتتان باشد. به عبارت دیگر انتظار نداشته باشید که با افزایش بهینه سازی تارنما، این عدد نیز همواره ارتقاء یابد.

چه گونه بر روی دامین آتوریتی اثر بگذاریم؟
اثر گذاشتن بر روی دامین آتوریتی و به طور بدون واسطه شغل سختیست. این عدد نتیجه ها گردیده از اثر متغیر های دیگری مانند MozRank، MozTrust، تعداد پیوند ها و بقیه دست اندرکاران میباشد. این عدد می‌تواند که تقریب زننده ترازو رقابت وبسایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل باشد. از آنجا گوگل فاکتورهای متعددی را در لحاظ میگیرد، در صورتی‌که استانداردی بخواهد آن را به حساب آوردن نماید، بایستی کارداران بسیار متعددی را در الگوریتم خویش وارد نماید.

شایسته ترین راهکار برای اثر گذاشتن بر روی دامین آتوریتی، ارتقاء seo وبسایت میباشد. مخصوصا به بک پیوند های خویش بایستی بسیار التفات دهید که‌این پارامتر بر روی Mozrank و Moztrust نیز بسیار تاثیرگذار میباشد.

چرا دامین آتوریتی وب سایت دائما در حالا تغییر‌و تحول میباشد؟
زیرا دامین آتوریتی و پیج آتوریتی، برایند گروه ای از عامل ها میباشد، جستن انگیزه ظریف هر تغییر‌و تحول بسیار طاقت فرسا است. در حالتی که امتیاز تارنما شما با ارتقا یا این که کاهش رو به رو شد، یک کدام از عامل ها پایین احتمالا در‌این قضیه دخیل میباشد:

بک پیوند های وبسایت شما به تازگی بسیار بیشتر گردیده، ولی هنوز به وسیله ربات های پایش Mozscape مشاهده نشده اند. ممکن میباشد در انتظار چند آپ تو دیت برای Mozscape باشید تا بک لینک و پیوند های خویش را ملاحظه کنید.
تارنما های با آتوریتی بالا، ارتقا لینک و پیوند های متعددی داشته باشند و این موضوع با اعتنا به نسبی بودن دامین اتوریتی بر روی دامین آتوریتی شما نیز اثر گذارده باشد.
از تارنما هایی بک پیوند اخذ کرده باشید که ارتباطی با جایگاه بندی گوگل ندارند.
بعداز پایش ربات های Mozscape، تعداد بک لینک و پیوند های شما ارتقاء یا این که کاهش داشته باشد.
دامین اتوریتی تارنما شما در بخش تحت یک تقریب قرار گرفته و به همین برهان در پروسه رندسازی عدد، یک واحد از آن کاهش یافته باشد.
کلید اساسی در ادراک مضمون‌ نوسانات دامین آتوریتی و پیج آتوریتی اینست که‌این متغییر ها در یک صورت اثبات نیستند. کارداران مثبت و منفی متعددی بر روی آن‌ها اثر می‌گذارند. به همین انگیزه حتی در صورتیکه seo وبسایت افزایش یابد، دلیلی بر ارتقاء آتوریتی وبسایت وجود ندارد. آتوریتی یک وبسایت همواره بیان کنده بهبود seo وب سایت وجود ندارد. به نمونه تحت دقت فرمایید.

در‌حالتی که سنگاپور شایسته ترین هوای جهان را داشته و ترازو آلاینده های آن در دو سال متواتر همواره با کاهش رو به رو بوده باشد، آیا تضمینی برای اینکه این سرزمین همچنال پس از دو سال در جایگاه نخستین باشد، وجود داراست؟ این احتمال وجود دارااست که کشورهای آن‌گاه نیز به صورت قابل توجهی درین دو سال ترازو آلاینده های خویش را کاهش داده و به درجه های بالا رسیده و سنگاپور را حتی به جایگاه دهم هم رسانده باشند. به خیال و خاطر اینکه کارداران دیگری نیز بر این سکو بندی موثرند، جایگاه سنگاپور، با اینکه در جهت مثبت جنبش کرده، ولی کم شده میباشد.

دامین اتوریتی و پیج آتوریتی نیز مانند همین نمونه میباشند. با اینکه ممکن میباشد تعداد پیوند ها و چگونگی آنان برای یک تارنما در یک مقطع ارتقاء پیدا کرده‌باشد، البته عملکرد رقبا بیشتر از شما بوده و دامین آتوریتی شما تغییر‌و تحول نکند و حتی کاهش نیز یابد. این شرایط، ناشی از طبیعت سیستم های نسبیست. مجددا تذکر میکنیم که مقدار آتوریتی، یک مقیاس نسبیست و به طور مطلق احتساب نمیشود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۸:۲۹ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

جمع آوری لینک

برای این فعالیت لغات کلیدی خویش را به علاوه کلماتی همانند شایسته ترین ها، شایسته ترین های هفته، شایسته ترین های ماه و ... را در گوگل کاوش فرمائید. نتیجه ها بدست آمده را تجزیه و بررسی نمائید. سئو در مشهد آن گاه لیستی از پست الکترونیک وب سایت های دارای اعتبار را گردآوری فرمائید و برای هریک ایمیلی بفرستید و از آن‌ها بخواهید که نوشته ی علمی شما‌را تحقیق نمایند.

درپی سرویس ها بهینه سازی می‌باشید؟
احیای لینک و پیوند
مراحل احیای پیوند بسیار معمولی میباشد. در بالا، می بایست تارنما هایی که به کمپانی یا این که محصول ها شما اشاره کرده اند ولی به شما پیوند نداده اند را پیدا فرمایید (برای این عمل میتوانید از ابزار Google Alerts یاری بگیرید. به نمونه ذیل دقت فرمایید:

اکنون می بایست به شخص متبوع یک آدرس اینترنتی صمیمانه بفرستید تا پیوند شما‌را بیفزاید. این آیتم اگرچه بسیار معمولی جاری ساختن میگردد البته بسیار، بسیار کارکشته میباشد.

خب، همان طور که مشاهده کردید تالیف کننده نوشته‌ی‌علمی به تارنما backlinko.com اشاره کرده بود ولی به آن لینکی نداده بود. درین حالت احیای پیوند به درد میخورد. به جای این که حسرت تهیه کردن پیوند را بخورید می‌توانید به آسانی با اشخاص رابطه برقرار فرمایید و از آنان بخواهید به شما لینک و پیوند دهند.

وقتی که اشخاص در نوشته‌ی علمی خویش به شما اشاره می نمایند قطعاً شما و محصولاتتان را دوست دارا هستند. فقط یک پست الکترونیک معمولی و صمیمانه کافیست تا وارد داشبورد مدیریتی تارنما خویش شوند و پیوند تارنما شمارا در نوشته ی علمی خویش بگنجانند. روند گام به گام را در پی با هم مرور می‌کنیم.

مرحله اولیه: وبسایت هایی که از اسم شما به کارگیری کرده اند، البته به شما لینک و پیوند نداده اند را پیدا فرمائید
میتوانید از ابزارهایی همانند BuzzSumo و Mention.net برای یافت کردن این نوع اشارات به کارگیری نمایید. بعداز ایفا این فعالیت به لیستی از نتیجه ها دست پیدا خواهید که دربرگیرنده سایت هایی میباشد که به اسم وب سایت شما اشاره کرده اند.

 

مرحله دوم: هم اکنون می بایست ببیند شخصی که به اسم مارک شما اشاره نموده است به سایتتان نیز پیوند داده میباشد یا این که نه
در حالتی‌که به وب سایت شما پیوند داده اند که خوش به حالتان البته در شرایطی که اینگونه اتفاقی صورت نداده به مرحله سوم بروید.

مرحله سوم: با صاحب و مالک وب سایت تماس حاصل نمایید و پیوند خویش را اخذ فرمایید
در غایت می‌توانید ایمیلی برای مالک وبسایت ارسال نمائید.

درود (اسم صاحب و مالک وبسایت)

دوست داشتم بابت اشاره ای که در تارنما خویش به مارک ما داشته اید قدردانی کنم. ما اینکار شمارا تحسین میکنیم. این نشانی اینترنتی را فرستادم تا از شما خواهش کنم به وب سایت ما لینک و پیوند دهید. در‌این‌صورت‌ سایرافراد میتوانند کمپانی مارا به سادگی پیدا نمایند و مقاله‌ها مارا پژوهش نمایند.

در هر شکل از شما سپاسگذارم و برایتان آرزوی توفیق دارم.

با احترام

اسم شما

این سیرتکامل پیوند ها معمولا جزو پیوند های قدرتمندی میباشد که به سادگی به دست میایند.

محتوای علمی و دانشگاهی ساخت نمایید
مسلما شما نیز به خیر و خوبی میدانید که به چنگ آوردن پیوند از دامنه های .edu بسیار موءثر و اثر گذار میباشد البته فراهم نمودن چنین پیوند ها ممکن میباشد مقداری مشقت بار به حیث رسد. با ساخت و توسعه و گسترش محتوای علمی و دانشگاهی می‌توانید از این پیوند ها به عایدی خویش استعمال نمایید. مثلا شخصی به اسم "کریس دریِر" از این طریق برای تشکیل داد 90 لینک و پیوند .Edu برای وب سایت خویش به کار گیری نموده است:

 

حال که روش عمل این لینک و پیوند ها و بها آن را به خیر میدانید، اذن دهید پروسه گام به گام تهیه نمودن آن را با هم مرور کنیم.


قطعا بخوانید: انکرتکست چیست و چه اهمیتی در بهینه سازی دارااست؟
مرحله نخستین: یک شیت برای موضوعات علمی و بورس تحصیلی ساخت‌و‌ساز نمایید
در اولی مرحله، تولید یک کاغذ مطلوب میباشد که بتواند مداقه دانش و علم را توضیح دهد یا این که طریق نام نویسی در دانشکده های داخلی و فرنگی را ذکر کند، بسیار اصلی میباشد. در صورت پایین مثالی را مشاهده میکنید:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۹:۳۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

تأثیر ریپورتاژ بر برندینگ

همان طور که مستحضر می باشید امروزه ساخت و انتشـار محتوا در گوشه و کنار اینترنت و همینطور شـبکه‌های اجتماعی نقش بسزایی در تبلیغات و معرفی مارک دارا هستند، در‌این دربین نقش موتورهای کاوش سئو در مشهد در بازیابی داده ها به یوزرها دوچندان میباشد؛ تا جایی که در سـالهای اخیـر شـرکتها و تولیدکنندگان هزینه متعددی را صرف بالا بردن ارتقا مرتبه وب سایت خویش درین عرصه نموده اند، که‌این دستور بدون شک نماد نفوذ و بسط پهنای اینترنت و تولید روابـط تازه میـان کاربـران موتورهای کاوش بـا هدف ها مشـترک در جهت تسـهیل درباره ی با مشتریان در عرصه دیجیتال میباشد.

بنابراین یکی‌از شایسته ترین طرق اجرا این راهکارها به عنوان ریپورتاژ جهت بهبود سئو وب سایت میباشد.

ریپورتاژ چیست؟
ریپورتاژ متنی میباشد که از آن برای معرفی سرویس ها یا این که محصولاتی که بوسیله شما ارائه میشود به کار گیری می‌گردد. این متن را میتوانید در وبسایت‌هایی با اعتبار بالا مانند تارنما‌های خبری و مرجع مانند وبسایت راس داده ها علمی جهاددانشگاهی در اختیار بگذاریم. ریپورتاژ بایستی به طوری باشد که در قبال القای احساس تبلیغ به استفاده کننده، وی را به استخراج داده ها در قضیه مربوطه جذب کند.

به عنوان مثال شاخصه‌های ریپورتاژ می‌قدرت به موردها پایین اشاره نمود:

به کارگیری از کلمه ها کلیدی مطلوب: در طول سالیان قبلی الگوریتم‌های گوگل برای استعمال از عبارات کلیدی مبتلا تغییراتی گردیده‌است. امروزه در کناراستفاده از کلمه ها کلیدی مرتبط و محافظت چگالی آن نکته دیگری که دارای اهمیت میباشد استعمال از عبارات هم معنی وLSI های پیشنهادی گوگل میباشد.
به کار گیری از مدل‌های گوناگون لینک و پیوند‌دهی: مغایر تصور اکثری از اشخاص هیچ الزامی برای استعمال از سه لینک و پیوند در ریپورتاژ نیست، گرچه بعضا وب سایت‌های پذیرنده ریپورتاژ محدودیت‌هایی را اجرا می‌کنند البته گاهی به کار گیری از یک لینک و پیوند تأثیر کافی را برای شما خواهد داشت.
از تیتر مطلوب برای متن خویش به کار گیری نمائید، عنوانی که استفاده کننده را مجاب نماید متن را بخواند.
میتوانید از موضوعات خبر‌ها روزانه برای تایپ کردن ریپورتاژ استعمال نمایید.
هیچ زمان متن نسخه برداری را در ریپورتاژ خویش قرار ندهید، از طریقه گوگل این دستور تأثیر منفی متعددی روی وب سایت شما داراست.
خوب میباشد ریپورتاژ را با تیتر متن خبری یا این که نوشته ی علمی بنویسید.
مضمون‌ خویش را خلاصه و موءثر بیان نمائید و از لبه و شاخ و برگ بیهوده بپرهیزید.
برندیگ چیست؟
برندسازی مکانیزمی میباشد که از آن برای شناخته شدن یک فرآورده، سرویس ها، یا این که یک فرد استعمال می شود. این اصل با استعمال از یک اسم یا این که علامت خاص در به خیال سپاری به استفاده کننده یاری می‌نماید و نهایتاً با کارایی برای ساخت و ساز تمایز در میان خویش و رقیبان، معیار فروش را ارتقاء میدهد. ارتقا اعتبار مارک این قابلیت را مهیا می‌سازد تا شما فارغ از ارتقاء چگونگی، بها را نسبت به رقیبان ارتقاء دهید. یکی‌از نحوه‌های ارتقا اعتبار مارک استعمال از دیگر برندهای دوست داستنی برای تبلیغ آن کالا میباشد، به صورت نمونه یک کمپانی ارائه اسباب ورزشی از ورزشکاران دوست داستنی برای تبلیغ مارک خویش به کار گیری می‌نماید، در واقع آن کمپانی فقطً به واسطه چگونگی تولیدها خویش فروش نمی‌نماید.

 

در طول پروسه برندسازی می بایست به چندین سؤال ذهن استفاده کننده جواب دهید:

مقصود سازمان شما چیست؟
مزیت جنس شما نسبت به بقیه رقیبان چیست؟
مشتریان شما انتظار چه سطحی از چگونگی را دارا هستند؟
جامعه غرض برندیگ شما چیست؟
مؤلفه‌های تأثیرگذار در پروسه برندیگ:

استعمال از لوگوی حرفه ای
برندسازی صدایی
تبلیغات دهن به دهن
برندیگ ویدیویی
در چه سایتی ریپورتاژ در اختیار بگذاریم؟
هرچه ترازو اعتبار دامنه (دامین اتوریتی) و واحد سنجش ورودی وبسایت (مخاطبان) ببیشتر باشد، ترازو تأثیرگذاری روی وبسایت مقصد به مراتب بیشتر خواهد بود. در واقع کوشش این مکانیزم بر سئوی وبسایت شما به این‌شکل خواهد بود که بخشی از اعتبار تارنما مبداء به وب سایت مقصد داده گردیده و به آن یاری می‌نماید تا در جایگاه‌بندی حاصل جستجوی گوگل به نتیجه ها اول نزدیکتر گردد. تلاش فرمائید در شکل قابلیت ریپورتاژ را روی سایتی قرار دهید که مربوط به مورد کاری شما باشد. یکی از دیگر از مواقعی که درین دستور تأثیر دارااست سن دامنه‌ای میباشد که متن روی آن قرار می گیرد؛ هرچه سن دامنه بیشتر باشد از دید گوگل معتبر بالاتری میباشد.

تفاوت بکلینک و ریپورتاژ:
معمولاً بکلینک‌ها بعداز شش ماه تا یکسال از روی تارنما حذف میشود البته درمورد ریپورتاژ اینچنین وجود ندارد و ورقه‌ای که برای ریپورتاژ به کارگیری می گردد دائمی میباشد.
با اعتنا به نکته نام برده بدلیل نیاز برای تمدید بکلینک‌ها، هزینه‌ها به طور عصر‌ای تکرار می گردند، همینطور تأثیر ریپورتاژ به مراتب بیشتر از بکلینک میباشد.
گوگل میل بیشتری به یک متن پرمحتوا و دیدنی برای استفاده کننده داراست.
نرخ کلیک بر روی ریپورتاژ فراتر از بکلینک‌های پروفایلی میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۷:۴۴ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

بهترین تکنیک‌های سئو کلاه سفید برای سایت

با اعتنا به اینکه White Hat سئو اثر پایدارتری بر روی تارنما داراست، سئو در مشهد بیشتر کارشناسان بهینه سازی پیرو این استراتژی میباشند. اگرچه بهینه سازی کلاه سپید هم مشتمل بر اشکال بهینه سازی به عنوان مثال بهینه سازی داخلی، سئوی خارجی و بهینه سازی فنی میباشد و می بایست کلیه آن ها هماهنگ با یکدیگر اعمال شوند.

در تحت به تنی چند از شایسته ترین تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید اشاره شد‌ه‌است:

حق تقدم اولیه ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب
پیش از هر چیز بایستی بگوییم در بهینه سازی کلاه سپید به جهت اینکه مخاطبان تارنما در راس اعتنا میباشند و نیاز آنها بر هر چیز دیگر حق تقدم داراست، بایستی محتواهای کیفیت خوب ایجاد نمائید. چنانچه سایت آموزشی میباشید، از کلیه پوسته‌های آموزشی مثلا پادکست، ویدیو، تصویر و متن هم زمان به کار گیری نمائید.

موتورهای کاوش (به ویژه گوگل) به محتوای کیفیت خوب دقت متعددی دارا‌هستند و برای تشخیص آن از نرخ تعامل و معیار حضور یوزرها استعمال می‌نمایند. در شرایطی که نرخ پریدن یک محتوا بالا رود، علامت‌ای از بی‌چگونگی بودن محتواست و گوگل با دقت به‌این نکته، جایگاه تارنما را کاهش میدهد.

 در مجموع گوگل برای تشخیص محتوای کیفیت عالی به یک‌سری متغیر دقت می‌نماید:

ارتفاع محتوا
مسئله
توزیع لغات کلیدی
تعداد لینک و پیوند اخذ‌گردیده
سن محتوا
برای ساخت و ساز محتوا می بایست به ارتفاع آن اعتنا نمائید و به سراغ منابع دارای اعتبار و مربوط به نیاز مخاطب بروید. پیش از ساخت‌و‌ساز محتوا خوب میباشد صفحه ها رقبا را رسیدگی فرمایید تا از ارتفاع محتوا و ترازو داده ها ارائه گردیده در محتوای آنان با خبر گردید. محتوای شما می بایست از محتوای رقبا خوب باشد تا شانس خویش را برای قرار به دست آوردن در رنک 1 تا 3 شیت اولیه حاصل کاوش بالا ببرید.

در شرایطی‌که محتوای تارنما شما کیفیت خوب باشد، کم کم به منبع و مرجع تبدیل می‌گردد و حتی یوزرها سوای اینکه به سراغ تارنما دیگری بروند، مستقیماً وارد وبسایت شما گردیده و به‌دنبال محتواهای نو می باشند.

فراموش نکنید یک محتوای کیفیت خوب سریع وارد سرپ گوگل نمیشود و دست کم به 3 تا 5 ماه فرصت نیاز داراست تا در شایسته ترین حالت قرار بگیرد.

بروزرسانی محتواهای دیرین
ممکن میباشد یک محتوای وب سایت در قبل توانسته باشد ترافیک متعددی را اخذ نماید ولی بازه زمانی‌هاست که ضعیف فعالیت می‌نماید و دیگر کسی وارد این کاغذ نمیشود. برهان این مسئله توان تصاحب کردن تارنما‌های حریف میباشد. هنگامی بقیه وبسایت‌ها بتوانند محتوای بهتری نسبت به محتوای شما ایجاد نمایند مشخص و معلوم میباشد که آنها مکان رنک وبسایت شمارا می گیرند.

درین مواقع بایستی محتوای وب سایت را با صرفه فرمایید. برای این شغل آغاز وب سایت‌های حریف را رسیدگی و بررسی فرمایید. بعد از آن به سراغ ابزار گوگل سرچ کنسول بروید و در آنجا نیز رسیدگی نمائید که‌این محتوا با چه کوئری‌هایی چشم گردیده است. لغات کلیدی جدیدی را که یوزرها از روش آن وارد ورقه متبوع میشوند، یادداشت نمایید.

اکنون برای بروزرسانی محتوای سابق می بایست از عبارات کلیدی تازه به کارگیری فرمائید و یک محتوای جامع، بدون نقص و بی‌نقص ارائه دهید. با دقت بر روی بازاریابی محتوایی می توانید نرخ تبدیل وبسایت را نیز ارتقاء دهید و از روش این محتوای بروزرسانی گردیده مشتریان بیشتری بدست آورید.

بهینه سازی وبسایت با اعتنا به نیاز یوزرها
یک ضرب‌المثل مشهور می گوید زیرا که صد آمد نود هم پیش ماست. یعنی در شرایطی‌که بتوانید وب سایت خویش را برای یوزرها با صرفه نمایید، موتورهای کاوش نیز به وب سایت اعتنا می‌نمایند. در سود خیر فقط رضایت یوزرها را جلب میکنید، بلکه رنک تارنما نیز بهبود می یابد.

برهه زمانی‌هاست که گوگل با وسواس متعددی برگه نتیجه ها کاوش را برای یوزرها اکران می دهد. در واقع موتورهای کاوش می خواهند شایسته ترین نتیجه ها را اکران دهند تا یوزرها بدون چاره به مفتوح کردن تارنما‌های متفاوت نشوند و در به عبارتی لینک و پیوند 1 تا 3 پاسخ خویش را اخذ نمایند.

به همین برهان میباشد که بایستی برای ساخت محتوا به نیاز یوزرها اعتنا متعددی فرمائید تا زمانی وارد تارنما می شوند، بلافاصلهً شیت را نبندند و به سراغ وبسایت دیگری نروند. هر چه در بهینه سازی تارنما براساس نیاز یوزرها ظریف‌خیس کار نمایید، سیگنال‌های بیشتری به سمت گوگل می‌رود و بر روی منزلت وبسایت شما در سرپ اثر متعددی داراست.

دقت داشته باشید که seo کلاه سپید صرفا به معنای ساخت محتوای با کیفیت وجود ندارد و بایستی seo تکنیکال را نیز روی وب سایت ایفا نمایید. در صورتی‌که وب سایت از نگاه فنی نقص‌ داشته باشد، گوگل توانا به تلاوت محتواهای با کیفیت نخواهد بود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۳:۵۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ممیزی کردن محتوا

این که آیا شما برای مدتی فارغ از هیچ جهت مشخصی محتوا ساخت‌و‌ساز کرده یااینکه یک استراتژی را دنبال کرده‌اید،؟ هر قسمت بازاریابی قادر است از یک ممیزی محتوا منتفع گردد. تنها به دلیل آن سئو در مشهد که شما با یک استراتژی تماماً معلوم آغاز نکردید، بدین مفهوم وجود ندارد که محتوای شما تا قبل از اینً در یک متن قرار نگرفته باشد.

ممیزی محتوا در ایجاد محتوا تنهاً کارهایی را که تا قبل از اینً اجرا داده‌اید، مو جود می‌نماید آن‌گاه آن را تر و تمیز کرده تا بتوانید در نرم افزار محتوا جدیدتان، آیتم استعمال قرار دهید. این فرایند ممکن میباشد دربرگیرنده تایپ کردن دوباره نوشته ی علمی خواهد شد یا این که قابلیت داراست ترک‌هایی را که می بایست پر‌از محتوا باشند که برای پرسونای شما و مرحله هجرت مخاطبانتان دیدنی میباشد را نماد دهد. در اینجا طریق جاری ساختن ممیزی محتوا نقل شده میباشد:

مجموع مطالب خویش را در ورقه وسیع‌ای عده فرمائید.
ردیف‌هایی را برای کلمه ها کلیدی متبوع، پرسونای خریدار، مرحله مسافرت خریدار، پوسته و مسئله مهم ساخت و ساز فرمائید آن گاه این مفاد را برای هر قطعه محتوا مالامال نمایید.
ردیف‌ها را برای اندازه گیری های کلیدی خویش، مانند اکران کاغذ، اشتراک گذاری‌ها، زد خورد مخاطبان و غیره اضافه فرمایید.
عاقبت هر پست (با استعمال از نکات پررنگ یا این که ردیف دیگر) را به وسیله آن گروه از مواقعی که به خیر و خوبی جاری ساختن میدهند یا این که نیاز به توسعه دارا‌هستند، بایستی دستکاری فرمایید یا این که می توانید با یک پست دیگر ترکیب نمائید.
در حالی که ممکن میباشد یک ممیزی محتوا، خسته کننده به لحاظ رسد؛ ولی مجموع شغل های دستی قیمت ارتقا ترافیک و هدایت را دارا هستند. به علاوه، میتوانید یک طرح تأیید گردیده را پیش ببرید.

گزینش فرمت مطلوب
آن پرسونای خریدار را که ساخت‌و‌ساز کردید به خیال دارید؟ شما برای آنان محتوا ساخت و ساز میکنید. این به آن معنا میباشد که شما می بایست مطالب را در قالبی تهیه و تنظیم نمائید که بتواند به راحتی و با لذت از منظره شما مصرف شود.

فرمی که گزینش میکنید، ممکن میباشد یک پست وب لاگ، کلیپ، اکران به طور اسلاید، گرافیک، کتاب الکترونیکی، whitepaper، پادکست یا این که مواقعی باشد که ذهن خلاقتان قادر است آن‌ها را تصور نماید. تا‌وقتی‌که به پرسونای شما سرویس نمایند، از نظرتان عالی خواهد بود.

همینطور مورد نیاز وجود ندارد برای هر قطعه از محتوایی که ایجاد میکنید، به یک پوسته بچسبید؛ ولی بایستی بتوانید محتوا – به هر شکلی که باشد – را بر روی یک فریم اثبات ساخت‌و‌ساز نمایید. مراد اینجانب این میباشد که چند پادکست‌ها می توانند یک تاکتیک بهتر در بازاریابی باشند ولی چنانچه منابع خویش را محافظت فرمائید (حوصله نمائید) و به آن بچسبید، ممکن میباشد برای وبلاگتان مسیر بهتری باشد. هنگام گزینش پوسته محتوای خویش از این سؤالات تحت عنوان راهنما به کار گیری فرمائید:

هجرت این خریدار برای چه مرحله‌ای میباشد؟
استعمال این محتوا برای مخاطبان شما چقدر سهل میباشد؟
پرسونای شما کجا وقت خویش را بصورت آنلاین میگذراند؟
چه قالبی را میتوانید بطور مداوم ساخت و ساز نمایید؟
آیا می توانید این محتوا را در سطح کیفیت بالا که رقابتی میباشد ساخت نمایید؟
پروموت کردن محتوا
چه بهره‌ای داراست، در صورتی‌که کسی نبیند که‌این تمامی محتوای خوب تولید میکنید؟ در دنیای حقیقی وواقعی، هر فرصت که یک پست نو منتشر می‌کردید، تیم متعددی از عموم به وب سایت شما مراجعه می‌کردند. در حقیقت – به ویژه وقتی که مبتدی و تازه کار را آغاز کرده‌اید- موردنیاز میباشد اشخاص را به به کار گیری از مطالبتان و حتی ارسال آنان در فضای آنلاین خودشان جلب فرمائید.

از این رو، در ساخت و ساز محتوا، تبلیغ محتوا به به عبارتی اندازه که محتوایی را ایجاد می کنید برای استراتژی شما اصلی میباشد. اپ تبلیغاتیتان بایستی بوسیله پرسونای شما هدایت خواهد شد؛ وقتشان را آنلاین میگذرانند؟ در چه سا‌عتها روز از یک بستر خاص استعمال می‌نمایند؟ چندبار میخواهند محتوای شما‌را ببینند؟ به چه شکل دوست دارا‌هستند محتوایی را به کارگیری نمایند؟ ارتقا محتوا به واحد سنجش میانگین متعدد میباشد و برای هرمورد قانون ها خاصی وجود داراست.

 

کانال‌های اجتماعی
در حالی که رسانه‌های اجتماعی، ابزاری برای ساخت‌و‌ساز رابطه ها میباشند، می‌اقتدار از آنان برای تبلیغ محتوا نیز به کار گرفت. همگی چیز به یافتن تعادل مطلوب میان خویش تبلیغ، به اشتراک گذاری داده ها اثرگذار و سرگرمی بستگی دارااست. صورت بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و Snapchat تمامی رسانه‌های خیر برای ساخت و به اشتراک گذاری مطالب مرتبط می‌باشند. نکته کلیدی در تغییر تحول آن محتوا برای متناسب سازی با هر پلتفرم میباشد.

 

آدرس اینترنتی مارکتینگ
پست الکترونیک یکی شایسته ترین راه و روش‌ها چهت نیل به مخاطبان میباشد، به خصوص در تبلیغ محتوا؛ به جهت این که هرکسی در لیست ایمیلتان باشد، شنیدن مطالب شما‌را تعیین کرده و همینطور شما می توانید باور داشته باشید که پیام‌هایتان را اخذ می‌نمایند.

با این وجود، خوب میباشد با ارسال محتوا مرتبط به لیست‌های تقسیم گردیده، نرخ راندمان خویش را بهبود داد؛ به‌این مفهوم که مخاطبانتان، مشتاق قرائت تمامی چیزهایی می‌باشند که شما با طرق مختلفی برای آن ها ارسال می کنید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۰:۴۷ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)