مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

معرفی کامل ابزار Link Explorer و کاربردهای آن در سئو

همان طور که میدانید در پیشین یکی‌از ابزار‌های سایت ماز، Open Site Explorer یا این که به اختصار OSE اسم داشت. این ابزار بک پیوند‌های وبسایت شما‌را محاسبه می کرد و اطلاعاتی راجع‌به بها سئو در مشهد صفحه های وبسایت شما در اختیارتان قرار می‌بخشید؛ ولی این ابزار در مقایسه با ابزار‌های دیگر مانند Majestic و… معدود و کاستی‌هایی داشت.

به همین ادله وبسایت‌های انگشت شماری از ابزار سئو وبسایت Moz استعمال می‌کردند. به همین استدلال وبسایت Moz تصمیم گرفت تا قابلیت و امکان‌های جدیدی را بدین ابزار بیفزاید. سرنوشت تارنما Moz ابزار نو خویش را با اسم لینک و پیوند اکسپلورر به مردم معرفی کرد.

در‌این ابزار تلاش گردیده تا سرعت و تجارب کاربری بهبود پیدا نماید. همینطور Link Explorer برخلاف ابزار سابق وبسایت Moz، دیتاهای کهن سایت شمارا دربرمیگیرد. به عبارت دیگر این ابزار به شما یاد آوری می‌نماید که در زمان مجال خاص چه تعداد لینک و پیوند را به دست آورده یا این که از دست داده‌اید.

همینطور در‌این ابزار عملکرد گردیده تا چگونگی Spam Score و همینطور Domain Authority در مقایسه با ابزار سابق بهبود پیدا نماید. یکی‌از دیگر از قابلیت و امکان‌های ابزار Link Explorer، اضافه شدن لیست‌های Link Tracking به‌این ابزار میباشد. این خصوصیت نو به شما یاری می‌نماید تا مدیر برای پیوند سازی به مراتب عالی خواهد شد.

تفاوت Link Explorer با ابزار OSE

به دنبال به رسیدگی تفاوت ابزار Link Explorer با Open Site Explorer خوا هیم پرداخت.

محاسبه تعداد صفحه های بیشتر
در قبلی، وب سایت Moz تحت عنوان یک میزان ظریف برای چک اعتبار یک دامنه شناخته نمی شد و حاذق به آنالیز تعداد کمتری از صفحه های نسبت به رقبای خویش بود؛ ولی فعلا، با دقت به آمارها، ابزار Link Explorer توانمند به نظارت بیش تر از ۴.۸ میلیارد برگه در دو ماه میباشد. این تعداد بیشتراز ۲۰ موازی کمی میباشد که OSE کار کشته به پژوهش آن بود.

ارتقا سرعت چک صفحه های
ارتقا سرعت به معنای نظارت تعداد بیشتری از صفحه های تارنما در دوران مجال کمتر میباشد. در ابزار Link Explorer، آغاز به صفحه های با ترافیک ارگانیک دقت میگردد؛ یعنی صفحاتی که سوای تبلیغات می‌باشند و یوزرها به طور طبیعی وارد آنان می گردند.

ساخت و ساز تغییر تحول در معیارهای نظارت ورقه
همان طور که گفته شد، ابزار سابق OSE معیارهای قابل قبولی برای اعتبار یک ورقه نداشت. با ورود Link Explorer، معیارهای آنالیز اعتبار برگه (PA) و دامنه (DA) عوض شده‌اند. در حال حاضر، مرتبه بندی از ۰ تا ۱۰۰ اجرا می گردد، به مکان محدوده ۱ تا ۱۷ که پیش از اینً وجود داشت. با نصب پلاگین Moz بر روی مرورگر، می توانید DA و PA هر وب سایت را ملاحظه کنید.

مشاهده و دسترسی به پیوند‌ های از دست رفته
یک کدام از تغییرات اصلی در Link Explorer این میباشد که شما توانمند به مشاهده لینک و پیوند‌های از دست رفته و تک تک پیوند‌های تارنما خویش می باشید.

دسترسی به وبسایت‌ ها صرفا با نام نویسی
در OSE، با نام نویسی بدون‌پول، می‌توانستید سوای محدودیت وبسایت‌ها را نظارت فرمائید؛ البته در Link Explorer، با نام نویسی مجانی، ماهیانه میتوانید تا ۱۰ پیوند را نظارت فرمائید. برای بررسی بیشتر اینترنت‌وبسایت‌ها، نیاز به پرداخت هزینه دارید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۳:۵۴ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)