مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

الگوریتم EAT چیست و چه تأثیری بر سئو دارد؟ (راهنمای جامع)

در صورتیکه از شما درخواست کنیم تا با به کارگیری از لغت ها، سئو در مشهد خصوصیت‌های یک محتوای عالی را اسم ببرید چه پاسخی خواهید اعطا کرد؟

احتمالاً فاکتورهای مختلفی در این زمینه به ذهنیت شما خطور نماید؛ البته معمولاً مواقعی همانند تخصص، اعتبار و اتکا که حامی هر محتوایی میباشند، می توانند تمجید جامعی از عالی بودن آن محتوا ارائه نمایند.

دیدنی میباشد بدانید؛ فاکتورهایی به آنان اشاره کردیم برای اولیه توشه در سال 2014 تحت عنوان یک کدام از مهم ترین خط روال‌های گوگل معرفی گردیده‌اند. این فاکتورها که با اسم اختصاری E-A-T شناخته میشوند تاکنون تحت عنوان یکی‌از مهم ترین راهنماهای کارشناسان بهینه سازی چهت نیل به درجه‌های در آغاز کاغذ حاصل گوگل (SERP) در حیث گرفته گردیده و بعداز Medic update گوگل در آگوست 2018، عنایت آن ها حتی بیشتر هم شد‌ه‌است.

در نوشته‌علمی امروز از بلاگ جی ادز تصمیم گرفته‌ایم به تحقیق الگوریتم E-A-T گوگل پرداخته و نقش آن در بهینه سازی و وصال به درجه‌های نسخت برگه نتیجه ها را برای شما تیتر کنیم. توصیه می کنم تا انتهای این مقاله با ما هم پا باشید.

فهرست عنا وین اکران لیست
الگوریتم E-A-T گوگل چیست؟
به عبارتی‌طور که پیش‌خیس نیز بدین قضیه اشاره کردیم؛ E-A-T تحت عنوان پند در حیث گرفته می‌گردد که گوگل از آن به مراد سنجش با ارزش بودن محتوای شما برای یوزرها استعمال می‌نمایند. این راهنما تکنیکی میباشد که گوگل با به کارگیری از آن مطمئن میشود تا محتواهایی کیفیت خوب معدود در چنگ یوزرها قرار نمی‌گیرند. در حالی که الگوریتم E-A-T تحت عنوان یک فاکتور مرتبه‌بندی (Ranking Factor) در حیث گرفته نمی شود؛ تقلید از آن قادر است سکو بهینه سازی وبسایت شما‌را بهبود دهد.

در ارتباط با E-A-T بایستی به‌این زمینه دقت داشته باشید که‌این فاکتورها تحت عنوان آپ تو دیت الگوریتم گوگل در حیث گرفته نمی شوند؛ بلکه نکات موعظه مهمی می باشند که در واقع برای مجموعه چک انسانی گوگل پیاده سازی گردیده‌اند. فعالیت این دسته این میباشد که با اعمال سرچ‌های پهناور، اینترنت‌وبسایت‌های متعدد برای سکو‌بندی در حاصل گوگل را تحلیل می‌نمایند.

به تعریفی بدون نقص‌خیس، این مجموعه با پژوهش‌های نقطه‌ای و ظریف خویش، باور نتایج می‌نماید تا الگوریتم‌های جایگاه‌بندی گوگل چگونگی صفحه های متفاوت اینترنت را به صدق گزینش نمایند.

E-A-T مخفف چیست؟
E-A-T عبارت اختصاری سه کلمه و واژه تخصص (Expertise)، اعتبار (Authority) و متکی بودن پذیری (Trustworthiness) هست. ولی گوگل به تازگیً فاکتور تجربیات (Experience) را نیز درین مجموعه قرار داده میباشد تا یک E دیگر به‌این عبارت بیفزاید.


تخصص (Expertise)
اصطلاح دارای تخصص (Expert) به شخص یا این که گروهی نسبت داده می گردد که در یک حوزه معین دارنده توانگری باشند. البته درصورتی که نتوان از این تخصص و بضاعت و توان در جهت ارتقاء ترافیک وبسایت استفاده نمود؛ عملاً داشتن آن سوای منفعت میباشد.

به این ترتیب پیش از این که محتوای خویش را منتشر فرمایید؛ این سؤال را از خویش بپرسید که آیا محتوای شما، تخصصی که دارید را به روشی آموزنده یا این که دیدنی در چنگ یوزرها قرار میدهد؟ آیا تا به درحال حاضر به‌این مسئله تفکر کرده‌اید که یوزرها شما در پی چه چیزی می باشند؟ یا آیا محتوای شما این قابلیت و امکان را دارااست تا به خیر و خوبی به سؤالات و یا این که نیازهای آن ها جواب دهد؟


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۴۸:۰۶ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)