مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

کنیبالیزیشن (Cannibalization) چیست؟

ملاحظه کنید، اینجانب یکسری سال میباشد که در زمان را برگزار می‌کنم و اکنون در اولِ هر عصر، در حدود 10/15 نفر در صف کمپانی می باشند. ولی حال چنانچه اینجانب بیایم اولِ عصر تازه، یک عصر سئو در مشهد فراگیری seo دیگر را هم به بازار معرفی کنم چه میگردد؟ خب احتمالا کمپانی کنندگانی که قصد کمپانی در مگاسئو را داشتند، دربین خرید این زمان نو و عصر پیشین یه خرده دو به تردید میگردند!

به اینگونه چیزی در دنیای بازاریابی کینبالیزیشن یا این که Cannibalization می‌گویند! اما که دعوا ما اینجا کنیبالیزیشن در بهینه سازی میباشد البته بگذارید نمونه را با همین مورد جلو ببرم.

در نمونه بالا، عصر آموزشی نو اینجانب عوض این که وارد بازار گردیده و سهمم را از بازار یادگرفتن بیشتر نماید، در اکنون میل کردن مشتریان عصر گذشته میباشد. به نوعی میتوان اظهار‌کرد این شغل سودی برای اینجانب ندارد که هیچ، سبب زیان کردنم هم می‌گردد.

حال با این پیش مورد فرضی، عالی خواهیم توانست کنیبالیزیشن در seo را خاطر بگیریم. با اینجانب هم پا باشید تا همگی نکات و تکنیک ها در زمینه ی آن را به شما یادگرفتن بدهم:

کنیبالیزیشن چیست؟ (cannibalization چیست)
کنیبالیزیشن در بهینه سازی، به قوانینی گفته می‌شود که 2 یا این که یک سری برگه از وبسایت مان، با یک واژه و کلمه کلیدی تشکیل شده باشند. به عنوان مثال اینجانب یک نوشته‌علمی با واژه کلیدی “بهینه سازی محتوا” نوشته ام و این نوشته‌ی علمی به ورقه 1 نخستین گوگل هم رسیده. درحال حاضر در‌حالتی که مجدد یک نوشته‌ی علمی یا این که هر نوع ورقه دیگر در سایتم بسازم که واژه کلیدی اساسی اش به عبارتی seo محتوا باشد، چه اتفاقی می افتد؟

موقعیت مثل نمونهِ اولیه نوشته ی علمی می شود: فرآورده دوم به مکان ارتقاء سهم اینجانب از بازار، رده فعلی ام را متزلزل میکند. در واقع درصورتی که هر نوشته‌ی‌علمی می بایست در وب سایت روی یک کلمه و واژه غیروابسته بهینه سازی گردیده و بازدیدم را ارتقا بدهد، در موقعیت کنیبالیزیشن، مقام کاغذ قبل را هم به خطر انداخته و بازدید از آن را کاهش میدهید. چرا؟

زیرا گوگل به شدت با این مورد ایراد داراست و ترجیح می دهد به مکان seo کردن هر 2 ورقه از تارنما یا این که بهینه سازی کردن یکی آن ها، در شرایط کنیبالیزیشن جایگاه جفتشان را کاهش بدهد.

هنوز دقیقا نمیدانم کنیبال چیست!
بگذارید یک نمونه بزنم، یک پرسش و نادرست رایج را پاسخ بدهم تا به‌این شکل خوب متوجه منظورم از کنیبالیزیشن در وب سایت بشوید: واژه و کلمه کوچینگ سازمانی را که در گوگل کاوش کنیم، می بینیم تارنما icoachtraining.com با 2 نوشته‌ی علمی در کاغذ اولیه میباشد:

در اینگونه قوانینی شاید بپرسید که آیا این کنیبالیزیشن میباشد؟ و چنانچه پاسخ مثبت میباشد چرا بایستی یک وبسایت با کنیبالیزیشن کردن به مکان کاهش توان بهینه سازی، با 2 ورقه بهینه سازی گردیده و بازدید بیشتری جذب نماید؟

خب راستش را بخواهید این کنیبالیزیشن (یا این که هم نوع خواری) وجود ندارد! چرا؟ تحت عنوان های هر دو ورقه نگاه فرمایید. با یک نگاه زود گذر میتوان متوجه شد که: کلمه و واژه کلیدی شیت نخستین کاربرد کوچینگ سازمانی و واژه و کلمه کلیدی شیت دوم مزایای کوچینگ سازمانی میباشد!

بدین ترتیب این دو برگه واژه و کلمه کلیدی یکسانی ندارند. البته در صورتی‌که واژه هر دو کوچینگ سازمانی بود، این با اسم کنیبالیزیشن شناخته می شد.

احتمالا هنوز بپرسید چرا روی واژه کوچینگ سازمانی، هر دو این صفحه های بهینه سازی گردیده اند اما بگذارید آن را در انتهای نوشته ی علمی پاسخ بدهم. الان مورد اصلی تری وجود دارااست که می بایست در موردش کلام کنم:


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۷:۱۸ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)