مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

ممیزی کردن محتوا

این که آیا شما برای مدتی فارغ از هیچ جهت مشخصی محتوا ساخت‌و‌ساز کرده یااینکه یک استراتژی را دنبال کرده‌اید،؟ هر قسمت بازاریابی قادر است از یک ممیزی محتوا منتفع گردد. تنها به دلیل آن سئو در مشهد که شما با یک استراتژی تماماً معلوم آغاز نکردید، بدین مفهوم وجود ندارد که محتوای شما تا قبل از اینً در یک متن قرار نگرفته باشد.

ممیزی محتوا در ایجاد محتوا تنهاً کارهایی را که تا قبل از اینً اجرا داده‌اید، مو جود می‌نماید آن‌گاه آن را تر و تمیز کرده تا بتوانید در نرم افزار محتوا جدیدتان، آیتم استعمال قرار دهید. این فرایند ممکن میباشد دربرگیرنده تایپ کردن دوباره نوشته ی علمی خواهد شد یا این که قابلیت داراست ترک‌هایی را که می بایست پر‌از محتوا باشند که برای پرسونای شما و مرحله هجرت مخاطبانتان دیدنی میباشد را نماد دهد. در اینجا طریق جاری ساختن ممیزی محتوا نقل شده میباشد:

مجموع مطالب خویش را در ورقه وسیع‌ای عده فرمائید.
ردیف‌هایی را برای کلمه ها کلیدی متبوع، پرسونای خریدار، مرحله مسافرت خریدار، پوسته و مسئله مهم ساخت و ساز فرمائید آن گاه این مفاد را برای هر قطعه محتوا مالامال نمایید.
ردیف‌ها را برای اندازه گیری های کلیدی خویش، مانند اکران کاغذ، اشتراک گذاری‌ها، زد خورد مخاطبان و غیره اضافه فرمایید.
عاقبت هر پست (با استعمال از نکات پررنگ یا این که ردیف دیگر) را به وسیله آن گروه از مواقعی که به خیر و خوبی جاری ساختن میدهند یا این که نیاز به توسعه دارا‌هستند، بایستی دستکاری فرمایید یا این که می توانید با یک پست دیگر ترکیب نمائید.
در حالی که ممکن میباشد یک ممیزی محتوا، خسته کننده به لحاظ رسد؛ ولی مجموع شغل های دستی قیمت ارتقا ترافیک و هدایت را دارا هستند. به علاوه، میتوانید یک طرح تأیید گردیده را پیش ببرید.

گزینش فرمت مطلوب
آن پرسونای خریدار را که ساخت‌و‌ساز کردید به خیال دارید؟ شما برای آنان محتوا ساخت و ساز میکنید. این به آن معنا میباشد که شما می بایست مطالب را در قالبی تهیه و تنظیم نمائید که بتواند به راحتی و با لذت از منظره شما مصرف شود.

فرمی که گزینش میکنید، ممکن میباشد یک پست وب لاگ، کلیپ، اکران به طور اسلاید، گرافیک، کتاب الکترونیکی، whitepaper، پادکست یا این که مواقعی باشد که ذهن خلاقتان قادر است آن‌ها را تصور نماید. تا‌وقتی‌که به پرسونای شما سرویس نمایند، از نظرتان عالی خواهد بود.

همینطور مورد نیاز وجود ندارد برای هر قطعه از محتوایی که ایجاد میکنید، به یک پوسته بچسبید؛ ولی بایستی بتوانید محتوا – به هر شکلی که باشد – را بر روی یک فریم اثبات ساخت‌و‌ساز نمایید. مراد اینجانب این میباشد که چند پادکست‌ها می توانند یک تاکتیک بهتر در بازاریابی باشند ولی چنانچه منابع خویش را محافظت فرمائید (حوصله نمائید) و به آن بچسبید، ممکن میباشد برای وبلاگتان مسیر بهتری باشد. هنگام گزینش پوسته محتوای خویش از این سؤالات تحت عنوان راهنما به کار گیری فرمائید:

هجرت این خریدار برای چه مرحله‌ای میباشد؟
استعمال این محتوا برای مخاطبان شما چقدر سهل میباشد؟
پرسونای شما کجا وقت خویش را بصورت آنلاین میگذراند؟
چه قالبی را میتوانید بطور مداوم ساخت و ساز نمایید؟
آیا می توانید این محتوا را در سطح کیفیت بالا که رقابتی میباشد ساخت نمایید؟
پروموت کردن محتوا
چه بهره‌ای داراست، در صورتی‌که کسی نبیند که‌این تمامی محتوای خوب تولید میکنید؟ در دنیای حقیقی وواقعی، هر فرصت که یک پست نو منتشر می‌کردید، تیم متعددی از عموم به وب سایت شما مراجعه می‌کردند. در حقیقت – به ویژه وقتی که مبتدی و تازه کار را آغاز کرده‌اید- موردنیاز میباشد اشخاص را به به کار گیری از مطالبتان و حتی ارسال آنان در فضای آنلاین خودشان جلب فرمائید.

از این رو، در ساخت و ساز محتوا، تبلیغ محتوا به به عبارتی اندازه که محتوایی را ایجاد می کنید برای استراتژی شما اصلی میباشد. اپ تبلیغاتیتان بایستی بوسیله پرسونای شما هدایت خواهد شد؛ وقتشان را آنلاین میگذرانند؟ در چه سا‌عتها روز از یک بستر خاص استعمال می‌نمایند؟ چندبار میخواهند محتوای شما‌را ببینند؟ به چه شکل دوست دارا‌هستند محتوایی را به کارگیری نمایند؟ ارتقا محتوا به واحد سنجش میانگین متعدد میباشد و برای هرمورد قانون ها خاصی وجود داراست.

 

کانال‌های اجتماعی
در حالی که رسانه‌های اجتماعی، ابزاری برای ساخت‌و‌ساز رابطه ها میباشند، می‌اقتدار از آنان برای تبلیغ محتوا نیز به کار گرفت. همگی چیز به یافتن تعادل مطلوب میان خویش تبلیغ، به اشتراک گذاری داده ها اثرگذار و سرگرمی بستگی دارااست. صورت بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و Snapchat تمامی رسانه‌های خیر برای ساخت و به اشتراک گذاری مطالب مرتبط می‌باشند. نکته کلیدی در تغییر تحول آن محتوا برای متناسب سازی با هر پلتفرم میباشد.

 

آدرس اینترنتی مارکتینگ
پست الکترونیک یکی شایسته ترین راه و روش‌ها چهت نیل به مخاطبان میباشد، به خصوص در تبلیغ محتوا؛ به جهت این که هرکسی در لیست ایمیلتان باشد، شنیدن مطالب شما‌را تعیین کرده و همینطور شما می توانید باور داشته باشید که پیام‌هایتان را اخذ می‌نمایند.

با این وجود، خوب میباشد با ارسال محتوا مرتبط به لیست‌های تقسیم گردیده، نرخ راندمان خویش را بهبود داد؛ به‌این مفهوم که مخاطبانتان، مشتاق قرائت تمامی چیزهایی می‌باشند که شما با طرق مختلفی برای آن ها ارسال می کنید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۰:۴۷ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)