مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

بهترین تکنیک‌های سئو کلاه سفید برای سایت

با اعتنا به اینکه White Hat سئو اثر پایدارتری بر روی تارنما داراست، سئو در مشهد بیشتر کارشناسان بهینه سازی پیرو این استراتژی میباشند. اگرچه بهینه سازی کلاه سپید هم مشتمل بر اشکال بهینه سازی به عنوان مثال بهینه سازی داخلی، سئوی خارجی و بهینه سازی فنی میباشد و می بایست کلیه آن ها هماهنگ با یکدیگر اعمال شوند.

در تحت به تنی چند از شایسته ترین تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید اشاره شد‌ه‌است:

حق تقدم اولیه ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب
پیش از هر چیز بایستی بگوییم در بهینه سازی کلاه سپید به جهت اینکه مخاطبان تارنما در راس اعتنا میباشند و نیاز آنها بر هر چیز دیگر حق تقدم داراست، بایستی محتواهای کیفیت خوب ایجاد نمائید. چنانچه سایت آموزشی میباشید، از کلیه پوسته‌های آموزشی مثلا پادکست، ویدیو، تصویر و متن هم زمان به کار گیری نمائید.

موتورهای کاوش (به ویژه گوگل) به محتوای کیفیت خوب دقت متعددی دارا‌هستند و برای تشخیص آن از نرخ تعامل و معیار حضور یوزرها استعمال می‌نمایند. در شرایطی که نرخ پریدن یک محتوا بالا رود، علامت‌ای از بی‌چگونگی بودن محتواست و گوگل با دقت به‌این نکته، جایگاه تارنما را کاهش میدهد.

 در مجموع گوگل برای تشخیص محتوای کیفیت عالی به یک‌سری متغیر دقت می‌نماید:

ارتفاع محتوا
مسئله
توزیع لغات کلیدی
تعداد لینک و پیوند اخذ‌گردیده
سن محتوا
برای ساخت و ساز محتوا می بایست به ارتفاع آن اعتنا نمائید و به سراغ منابع دارای اعتبار و مربوط به نیاز مخاطب بروید. پیش از ساخت‌و‌ساز محتوا خوب میباشد صفحه ها رقبا را رسیدگی فرمایید تا از ارتفاع محتوا و ترازو داده ها ارائه گردیده در محتوای آنان با خبر گردید. محتوای شما می بایست از محتوای رقبا خوب باشد تا شانس خویش را برای قرار به دست آوردن در رنک 1 تا 3 شیت اولیه حاصل کاوش بالا ببرید.

در شرایطی‌که محتوای تارنما شما کیفیت خوب باشد، کم کم به منبع و مرجع تبدیل می‌گردد و حتی یوزرها سوای اینکه به سراغ تارنما دیگری بروند، مستقیماً وارد وبسایت شما گردیده و به‌دنبال محتواهای نو می باشند.

فراموش نکنید یک محتوای کیفیت خوب سریع وارد سرپ گوگل نمیشود و دست کم به 3 تا 5 ماه فرصت نیاز داراست تا در شایسته ترین حالت قرار بگیرد.

بروزرسانی محتواهای دیرین
ممکن میباشد یک محتوای وب سایت در قبل توانسته باشد ترافیک متعددی را اخذ نماید ولی بازه زمانی‌هاست که ضعیف فعالیت می‌نماید و دیگر کسی وارد این کاغذ نمیشود. برهان این مسئله توان تصاحب کردن تارنما‌های حریف میباشد. هنگامی بقیه وبسایت‌ها بتوانند محتوای بهتری نسبت به محتوای شما ایجاد نمایند مشخص و معلوم میباشد که آنها مکان رنک وبسایت شمارا می گیرند.

درین مواقع بایستی محتوای وب سایت را با صرفه فرمایید. برای این شغل آغاز وب سایت‌های حریف را رسیدگی و بررسی فرمایید. بعد از آن به سراغ ابزار گوگل سرچ کنسول بروید و در آنجا نیز رسیدگی نمائید که‌این محتوا با چه کوئری‌هایی چشم گردیده است. لغات کلیدی جدیدی را که یوزرها از روش آن وارد ورقه متبوع میشوند، یادداشت نمایید.

اکنون برای بروزرسانی محتوای سابق می بایست از عبارات کلیدی تازه به کارگیری فرمائید و یک محتوای جامع، بدون نقص و بی‌نقص ارائه دهید. با دقت بر روی بازاریابی محتوایی می توانید نرخ تبدیل وبسایت را نیز ارتقاء دهید و از روش این محتوای بروزرسانی گردیده مشتریان بیشتری بدست آورید.

بهینه سازی وبسایت با اعتنا به نیاز یوزرها
یک ضرب‌المثل مشهور می گوید زیرا که صد آمد نود هم پیش ماست. یعنی در شرایطی‌که بتوانید وب سایت خویش را برای یوزرها با صرفه نمایید، موتورهای کاوش نیز به وب سایت اعتنا می‌نمایند. در سود خیر فقط رضایت یوزرها را جلب میکنید، بلکه رنک تارنما نیز بهبود می یابد.

برهه زمانی‌هاست که گوگل با وسواس متعددی برگه نتیجه ها کاوش را برای یوزرها اکران می دهد. در واقع موتورهای کاوش می خواهند شایسته ترین نتیجه ها را اکران دهند تا یوزرها بدون چاره به مفتوح کردن تارنما‌های متفاوت نشوند و در به عبارتی لینک و پیوند 1 تا 3 پاسخ خویش را اخذ نمایند.

به همین برهان میباشد که بایستی برای ساخت محتوا به نیاز یوزرها اعتنا متعددی فرمائید تا زمانی وارد تارنما می شوند، بلافاصلهً شیت را نبندند و به سراغ وبسایت دیگری نروند. هر چه در بهینه سازی تارنما براساس نیاز یوزرها ظریف‌خیس کار نمایید، سیگنال‌های بیشتری به سمت گوگل می‌رود و بر روی منزلت وبسایت شما در سرپ اثر متعددی داراست.

دقت داشته باشید که seo کلاه سپید صرفا به معنای ساخت محتوای با کیفیت وجود ندارد و بایستی seo تکنیکال را نیز روی وب سایت ایفا نمایید. در صورتی‌که وب سایت از نگاه فنی نقص‌ داشته باشد، گوگل توانا به تلاوت محتواهای با کیفیت نخواهد بود.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۳:۵۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)