مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

ایندکس گوگل چیست؟

طریق شغل گوگل به‌این شکل میباشد. گوگل شغل خویش را از هنگامی که سئو در مشهد لینکی برای پژوهش به وی معرفی می‌گردد، استارت می نماید. وی آغاز پیوند و محتویات شیت مهم به یاور لینک و پیوند های داخلی آن به صفحه های دیگر را گزینه پژوهش قرار می‌دهد. آنگاه از روش پیوند، وارد صفحه های متبوع گردیده و آن‌ها‌را هم نیز آیتم رسیدگی قرار می‌دهد. در هر توشه یکی‌از عواملی که پژوهش می گردد، چگالی لغات کلیدی میباشد. این نظارت صفحه های، لینک و پیوند های داخلی آن و همینطور صفحه های آن پیوند تا جایی ادامه می‌یابد که گوگل هیچگونه رابطه فرنگی از آن برگه به دیگر صفحه ها نتواند پیدا نماید. سپس این صفحه ها بسته به نوع کلمه و واژه کلیدی و معیاری هایی دیگر بهینه سازی که برای گوگل اساسی می‌باشند، آیتم جایگاه بندی قرار میگیرند. هر شیت که رسیدگی میشود، در مقر ایندکس گوگل ذخیره گردیده و در هر کاوش، گوگل پیوند وبسایت هایی را که در مرتبه نخستین ایندکس قرار دارا هستند را به یوزرها نماد می‌دهد.

بدین ترتیب، برای اینکه مطمئن گردید که تارنما شما در حاصل کاوش گوگل نشان داده میشود، اولیه از تمامی بایستی نظارت فرمائید که آیا لینک و پیوند وب سایت شما در لیست ایندکس گوگل قرار گرفته میباشد یا این که نه. در صورتی به هر دلیلی قرار نگرفته باشید، یعنی ممکن میباشد جریمه گردیده باشید، حتی در حالتی‌که شایسته ترین محتوا را هم داشته باشید هیچگاه علامت داده نخواهید شد.

دو شیوه قرار دریافت کردن وب سایت در لیست ایندکس گوگل
اساسا دو طرز کلی برای ایندکس گوگل وجود دارااست:

1. از وب سایت های دیگر لینک و پیوند اخذ نمائید و هنگامی که گوگل آن وب سایت ها را تحقیق می نماید، خزنده آن وبسایت شما‌را هم رسیدگی کرده و ایندکس می نماید. صرفا فقط مشکلی که دارااست، این میباشد در شرایطی‌که هیچ ارتباطی در بین صفحه ها داخلی وبسایت شما وجود نداشته باشد، صرفا به عبارتی کاغذ ای را که خزنده آن را می بیند در لیست ایندکس گوگل قرار می‌دهد.

2. با استعمال از نقشه وب سایت و معرفی لینک و پیوند وب سایت خویش به گوگل میتوانید زمانی موتور کاوش کاغذ مهم شمارا نظارت می نماید، با استعمال از نقشه به دیگر صفحه ها هدایت خواهد شد و آنان را ایندکس کند.

از جمله فرض نمائید که شما سایتی را ساخت‌و‌ساز نموده اید ولی هنوز در لیست ایندکس گوگل قرار نگرفته میباشد. ولی این نکته را در حیث داشته باشید که در حالتی‌که حتی پیوند وبسایت خویش را معرفی نکنید، به طور اتوماتیک و اتومات آیتم ایندکس گوگل قرار می‌گیرد اما فرصت متعددی این مساله زمان خواهد برد. بعداز اینکه وبسایت خویش را تولید کردید و آن را آپلود نمودید، پس از روز نقشه وب سایت را ساخت کرده و از گوگل درخواست دوباره ایندکس شدن صفحه ها را میکنید. در‌این هنگام مشاهده خواهید، تعداد صفحه ها ایندکس گردیده که تا قبل از این حدود برای یک سوم مجموع بود، پس از نقشه تارنما، همه صفحه های با سرعت بیشتری ایندکس میگردند. چون گوگل با به کارگیری همین نقشه به راحتی میتواند مسیر پیمایش خویش را سریعا پیدا نماید.

شیوه های سریع ایندکس گوگل
ایندکس گوگل همانطورکه ذکر شد، یکی‌از مسائل خیلی اصلی مالکان و وبمسترها است تا سریعا بتوانند وبسایت خویش را در حاصل جستجوی گوگل قرار بدهند. برای اینکه این مراحل وقتی مخصوصا برای تارنما های نو پیاده سازی گردیده، سریعتر سپری خواهد شد، نحوه های تحت را قطعا بایستی به کار گیری نماید:

ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت
نقشه وب سایت یک پوشه XML برروی سرور وب سایت شما میباشد که دربرگیرنده کلیه صفحه های سایتتان است. نقشه تارنما به موتورهای کاوش ذکر می نماید که چه هنگامی ورقه ای تازه ساخته شده است و هرچند وقت یکبار صفحه های را برای رسیدگی تغییرات، آیتم خزش قرار دهد. از جمله شما قصد دارید که موتورهای کاوش هرروز ورقه اساسی و تولیدات و وب لاگ شما که گزینه نظارت قرار دهند و واپسین تغییرات را در آنان در لیست خویش قرار دهند. نقشه وب سایت همانگونه که در ابتدا ذکر شد، یکی‌از مفاد اصلی برای ایندکس گوگل میباشد.

معرفی نقشه وبسایت به ابزار گوگل وبمستر تولز
اولیه مکانی که می بایست نقشه تارنما را در آن معرفی نمایید، ابزار گوگل وبمستر تولز میباشد. تولید گوگل وبمستر خیلی بی آلایش میباشد، تنها کافی میباشد که یک حساب گوگل بسازید و آنگاه در بخش گوگل وبمستر نام نویسی کرده و لینک و پیوند وب سایت خویش را اضافه نمائید. سپس به بخش optimization و سپس sitemap بروید و لینک و پیوند نقشه وب سایت خویش را در آنجا اضافه نمائید. با این طرز دیگر خیالتان از ایندکس گوگل شل میباشد.

نصب گوگل آنالیتیک
با به کارگیری از گوگل آنالیتیک میتوانید روند های مختلفی مانند تعداد بازدید، نوع شبکه های ورودی و واحد سنجش ورودی از هریک، ترازو مجال بازدید هر مخاطب و اکثری داده ها دیگری را برای ردیابی یوزرها بدست بیاورید. گوگل آنالیتیک داده ها مفیدی را به شما می‌دهد تا متوجه چرا ورقه یا این که وب سایت شما در ایندکس گوگل قرار نگرفته میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۹:۳۴ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)