توضیحات و متادسکریپشن را دستکم نگیرید
توضیحاتی که در شیتٔ حاصل جستوجوی گوگل، ذیل هر تیتر نشانه داده می گردد، تگ توضیحات یا این که متا دیسکریپشن اسم دارااست. تایپ کردن یک توضیح کوتاه دربارهٔ برگه موردنظر که اما جالب هم باشد، سئو در مشهد سبب ساز جلب اعتنا استفاده کننده میگردد.
حدود 168 کاراکتر میتوانید دراین نصیب به کارگیری فرمایید. مستقل از تیتر، این توضیحاتی که ذیل تیتر علامت داده میگردد، می بایست سبب ساز ترغیب استفاده کننده برای کلیککردن گردد، طوری که احساس نماید الان چه چیزی در انتظارش میباشد.
در صورتیکه شما این شغل را نکنید، گوگل بخشی از محتوای کاغذ شما – مربوط به چیزی که استفاده کننده جستوجو نموده است – بهتیتر متا دیسکریپشن اکران میدهد.
نکته: گذاشتن پرانتز یا این که کروشه در تیتر یا این که توضیحات هم میتواند نرخ کلیک شمارا بالا غالب شود.
از نشان گذاریهای استاندارد یا این که به عبارتی اسکیما غافل نشوید!
مطلقا چشماید در کنار توضیحات و تیتر در گوگل چندین نشانگذاریها هم وجود داراست که در دیده مخاطب اثر گذار میباشد.
برای مثالً ستارههای زردرنگ رنگی که بهشکل سیستم امتیازدهی به تارنما شما، در ذیل تیتر ظواهر میگردد، در کلیک استفاده کننده مفید میباشد.
یا این که قرار دادن عکس حایل انگشتی مرتبط با تیتر یا این که فیلم هم شانس کلیک را بالا میبرد.
نوشتهی علمی پیشنهادی: خواسته از کدهای اسکیما چیست و چهطور از آن ها به کارگیری کنیم؟
مارک سازی و تبدیل واژه و کلمه کلیدی به مارک
درصورتی که اعتنا کرده باشید، امروزه اکثر زمان ها عموم که شیفته نوتلا میباشند، بهمکان به شغل بردن کلمهٔ شکلات ناشتایی یا این که شکلات کاکائویی، نوتلا را به عمل می برند. درواقع، کمپانی نوتلا توانست با برندسازی خویش، عبارات کلیدی را که عموم پیرو آن بودند، تبدیل به مارک خویش نماید. دراین مسیر، می بایست صبوری به خرج دهید و به برندینگ ادامه دهید تا بتوانید اینگونه جایگاهی را در گوگل به دست آورید.
حال دیگر وقت این میباشد که ببینیم برای تبلیغات، شیوه ارتقاء CTR چیست؟
۱۰ طرز ارتقاء نرخ کلیک تبلیغات
تا اینجا می دانیم نرخ کلیک یا این که به عبارتی CTR چیست و چطور آن را اکانت کنیم. در صورتی پس از احتسابٔ نرخ کلیک تبلیغات، مقدار CTR کمتر از حد انتظار بود، یک یا این که تعدادی راه حل را از این لیست آزمون نمایید.
این طریقهای بی آلایش، تاثیر بزرگی روی ارتقا نرخ کلیک تبلیغات شما و با صرفهسازی کمپین دارا هستند:
۱. کاربرِ خودتان را مقصود بگیرید
شما آنقدری منابع در مشت دارید که با تبلیغات، آحاد بازار را یکجا غرض بگیرید؟ ندارید!
در صورتیکه هم منابع کافی دارید، گشوده هم عالی میباشد هر مجموعه از مشتریان را با تبلیغی مشخص و معلوم و مرتبط مقصود بگیرید؛ زیرا هر کدام نیاز، عشق و علاقه، اخلاق و خصوصیتهای متفاوتی داراهستند.
درین مواقع شایسته ترین منش، نصیببندی مخاطبان مبتنی بر خصوصیتهای مشترک آنها در تیمهای متمایز و مقصودگیری بخشی میباشد که بیشترین آورده را برای شما داراست.
از جمله مخاطبان شما، خانم می باشند یا این که آقا؟ جوان می باشند یا این که بینسال؟ مدل معاش و کارهای موردعلاقهشان چیست؟ و از این دست داده ها.
هرچه دایرهٔ غرضگیری مخاطبان خردخیس باشد و تبلیغ را دقیقاً به دست استفاده کننده غرض خویش برسانید، نرخ کلیک هم بیشتر می گردد.
بر طبق گزارش هر ساله نجوا، نرخ کلیک کمپینهایی که از قابلیت و امکان سگمنتیشن (قسمتبندی) استعمال کردهاند، ۳ موازی بیشتر از اشخاصی بوده میباشد که مخاطبان را قسمتبندی نکردهاند.
برچسب: سئو در مشهد،