مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

کارهایی که توسط سرچ کنسول انجام می شود

هم اکنون که دانستید سرچ کنسول چیست؟ بد وجود ندارد درباره اینکه سرچ کنسول چه کارهایی ایفا میدهد هم اطلاعاتی داشته باشید. سرچ کنسول برای باصرفه کردن بهینه سازی وبسایت گزینه به کارگیری قرار میگیرد. سئو در مشهد همینطور شما می‌توانید به‌این درایت و سود برسید که گوگل چه اطلاعاتی درباره وبسایت شما دارااست و به‌این دانایی برسید که در طی هی گوناگون کار وبسایت شما چه‌گونه شکل می گرفته میباشد.

کارهایی که با یاری سرچ کنسول میتوانید جاری ساختن دهید:
آنالیز کردن عبارت هایی که وبسایت شما بوسیله آنها در گوگل نمایش داده می شود
استحضار جستن و مشاهده ترفیک های دریافتی وبسایت از عبارت ها و لغت ها کلیدی متعدد سایت
آنالیز کردن رنک و وضعیت تارنما که نماد دهنده این زمینه میباشد که به خیال و خاطر چه پرسشی رنک گرفته میباشد
مقایسه همت وبسایت در برهه زمانی مجال های متفاوت
بررسی کردن اطلاعات براساس نوع تایپ کردن
حساب کردن اطلاعات براساس وضعیت مکانی
مشاهده اینکه هر ورقه از وبسایت چه معیار کلیک اخذ نموده است.
غربال کردن در کنسول جستجوی گوگل
سرچ کنسول چند منش گوناگون برای مشاهده و تجزیه داده های شما ارائه میدهد. این فیلترها فوق العاده اثرگذار می‌باشند، ولی هنگامی که با این ابزار آشنا می‌شوید می‌توانند حیران کننده باشند.

 

نوع کاوش
سه نوع کاوش وجود دارااست: اینترنت، تصویر و ویدئو. معمولاً از «اینترنت» استعمال می‌گردد، چون بیشتر ترافیک از آنجا می آید، البته در صورتیکه بازدیدهای متعددی از جستجوی تصویر و یا این که کلیپ اخذ می کنید، مطمئن گردید که‌این غربال را بر طبق با آن تهیه کرده‌اید.

در کنسول جستجوی گوگل تایپ نمایید
همینطور میتوانید دو نوع ترافیک را با هم مقایسه فرمایید. صرفا روی تب “مقایسه” کلیک فرمایید، دو مجموعه گزینه عشق و علاقه خویش را تعیین نمایید و “اپلای” را گزینش فرمایید.

 

عیب یابی خطاهای ایندکس گردیده
یکی مهم‌ترین خصوصیت های گوگل سرچ کنسول دادن گزارش درباره مطالب ایندکس گردیده است که شما با اعتنا بدین گزارش میتوانید هر خطای مرتبط با ایندکس شدن مطالب سایت را برطرف فرمائید.

شما به امداد سرچ کنسول خیلی با جزییات بیشتر متوجه خواهید شد که چه تعداد از صفحه های وب سایت شما ایندکس گردیده اند و چه تعداد ایندکس نشده اند همینطور میتوانید دلایل ایندکس نشدن صفحه ها خویش را نیز متوجه گردید.

در زمینه ی خطاهای مرتبط با ایندکس شدن مطالب شما می‌توانید از ابزاری به اسم URL Inspection سرچ کنسول به کار گیری نمایید و خطاها مربوطه را به شایسته ترین صورت رفع فرمایید و از گوگل بخواهید تا خطای متبوع را تحقیق فرمایید.


شغل های سرچ کنسول

عیب یابی با سرچ کنسول
گوگل سرچ کنسول یک ابزار با ارزش برای متخصصان seo میباشد چون ما‌را قدرتمند می سازد تا صفحه های را از بینش گوگل تشخیص و محاسبه کنیم. از امکان خزیدن تا تجارب شیت، سرچ کنسول موردها مختلفی را برای عیب یابی وب سایت شما ارائه میدهد.

مسائل خزیدن و ایندکس
مدتها پیش از اینکه یک کاغذ بتواند در موتورهای کاوش مرتبه بندی نماید، می بایست کرال و بعد از آن ایندکس خواهد شد. یک شیت می بایست قابل خزیدن باشد تا برای کاوش آنالیز گردد.

چه خطاها خزیدن را تجربیات نمایید یا این که خیر، ایده خیر و خوبی میباشد که به صورت منظم گزارش داده های عددی Crawl را در سرچ کنسول بررسی فرمایید. این گزارش به شما میگوید که آیا با مشکلی مواجه گردیده‌است:

مسائل و خطاها ایندکس

در شرایطی‌که صفحه های شما ایندکس نشده باشند، نمی توانند برای مهم ترین لغات شما سکو بندی نمایند. یکسری راه و روش وجود داراست که ملاحظه کنید کدام صفحه ها در وبسایت شما در سرچ کنسول ایندکس نمی‌شوند.

او‌لین جایی که ممکن میباشد حس نمائید ناچار به مشاهده آن می‌باشید، پایین گزارش صفحه ها میباشد که در ردیف سمت چپ سرچ کنسول جای دارد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۶:۱۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)