مرجع اصلي سئو در مشهد مرجع اصلي سئو در مشهد .

مرجع اصلي سئو در مشهد

تأثير ريپورتاژ بر برندينگ

همان طور كه مستحضر مي باشيد امروزه ساخت و انتشـار محتوا در گوشه و كنار اينترنت و همينطور شـبكه‌هاي اجتماعي نقش بسزايي در تبليغات و معرفي مارك دارا هستند، در‌اين دربين نقش موتورهاي كاوش سئو در مشهد در بازيابي داده ها به يوزرها دوچندان ميباشد؛ تا جايي كه در سـالهاي اخيـر شـركتها و توليدكنندگان هزينه متعددي را صرف بالا بردن ارتقا مرتبه وب سايت خويش درين عرصه نموده اند، كه‌اين دستور بدون شك نماد نفوذ و بسط پهناي اينترنت و توليد روابـط تازه ميـان كاربـران موتورهاي كاوش بـا هدف ها مشـترك در جهت تسـهيل درباره ي با مشتريان در عرصه ديجيتال ميباشد.

بنابراين يكي‌از شايسته ترين طرق اجرا اين راهكارها به عنوان ريپورتاژ جهت بهبود سئو وب سايت ميباشد.

ريپورتاژ چيست؟
ريپورتاژ متني ميباشد كه از آن براي معرفي سرويس ها يا اين كه محصولاتي كه بوسيله شما ارائه ميشود به كار گيري مي‌گردد. اين متن را ميتوانيد در وبسايت‌هايي با اعتبار بالا مانند تارنما‌هاي خبري و مرجع مانند وبسايت راس داده ها علمي جهاددانشگاهي در اختيار بگذاريم. ريپورتاژ بايستي به طوري باشد كه در قبال القاي احساس تبليغ به استفاده كننده، وي را به استخراج داده ها در قضيه مربوطه جذب كند.

به عنوان مثال شاخصه‌هاي ريپورتاژ مي‌قدرت به موردها پايين اشاره نمود:

به كارگيري از كلمه ها كليدي مطلوب: در طول ساليان قبلي الگوريتم‌هاي گوگل براي استعمال از عبارات كليدي مبتلا تغييراتي گرديده‌است. امروزه در كناراستفاده از كلمه ها كليدي مرتبط و محافظت چگالي آن نكته ديگري كه داراي اهميت ميباشد استعمال از عبارات هم معني وLSI هاي پيشنهادي گوگل ميباشد.
به كار گيري از مدل‌هاي گوناگون لينك و پيوند‌دهي: مغاير تصور اكثري از اشخاص هيچ الزامي براي استعمال از سه لينك و پيوند در ريپورتاژ نيست، گرچه بعضا وب سايت‌هاي پذيرنده ريپورتاژ محدوديت‌هايي را اجرا مي‌كنند البته گاهي به كار گيري از يك لينك و پيوند تأثير كافي را براي شما خواهد داشت.
از تيتر مطلوب براي متن خويش به كار گيري نمائيد، عنواني كه استفاده كننده را مجاب نمايد متن را بخواند.
ميتوانيد از موضوعات خبر‌ها روزانه براي تايپ كردن ريپورتاژ استعمال نماييد.
هيچ زمان متن نسخه برداري را در ريپورتاژ خويش قرار ندهيد، از طريقه گوگل اين دستور تأثير منفي متعددي روي وب سايت شما داراست.
خوب ميباشد ريپورتاژ را با تيتر متن خبري يا اين كه نوشته ي علمي بنويسيد.
مضمون‌ خويش را خلاصه و موءثر بيان نمائيد و از لبه و شاخ و برگ بيهوده بپرهيزيد.
برنديگ چيست؟
برندسازي مكانيزمي ميباشد كه از آن براي شناخته شدن يك فرآورده، سرويس ها، يا اين كه يك فرد استعمال مي شود. اين اصل با استعمال از يك اسم يا اين كه علامت خاص در به خيال سپاري به استفاده كننده ياري مي‌نمايد و نهايتاً با كارايي براي ساخت و ساز تمايز در ميان خويش و رقيبان، معيار فروش را ارتقاء ميدهد. ارتقا اعتبار مارك اين قابليت را مهيا مي‌سازد تا شما فارغ از ارتقاء چگونگي، بها را نسبت به رقيبان ارتقاء دهيد. يكي‌از نحوه‌هاي ارتقا اعتبار مارك استعمال از ديگر برندهاي دوست داستني براي تبليغ آن كالا ميباشد، به صورت نمونه يك كمپاني ارائه اسباب ورزشي از ورزشكاران دوست داستني براي تبليغ مارك خويش به كار گيري مي‌نمايد، در واقع آن كمپاني فقطً به واسطه چگونگي توليدها خويش فروش نمي‌نمايد.

 

در طول پروسه برندسازي مي بايست به چندين سؤال ذهن استفاده كننده جواب دهيد:

مقصود سازمان شما چيست؟
مزيت جنس شما نسبت به بقيه رقيبان چيست؟
مشتريان شما انتظار چه سطحي از چگونگي را دارا هستند؟
جامعه غرض برنديگ شما چيست؟
مؤلفه‌هاي تأثيرگذار در پروسه برنديگ:

استعمال از لوگوي حرفه اي
برندسازي صدايي
تبليغات دهن به دهن
برنديگ ويديويي
در چه سايتي ريپورتاژ در اختيار بگذاريم؟
هرچه ترازو اعتبار دامنه (دامين اتوريتي) و واحد سنجش ورودي وبسايت (مخاطبان) ببيشتر باشد، ترازو تأثيرگذاري روي وبسايت مقصد به مراتب بيشتر خواهد بود. در واقع كوشش اين مكانيزم بر سئوي وبسايت شما به اين‌شكل خواهد بود كه بخشي از اعتبار تارنما مبداء به وب سايت مقصد داده گرديده و به آن ياري مي‌نمايد تا در جايگاه‌بندي حاصل جستجوي گوگل به نتيجه ها اول نزديكتر گردد. تلاش فرمائيد در شكل قابليت ريپورتاژ را روي سايتي قرار دهيد كه مربوط به مورد كاري شما باشد. يكي از ديگر از مواقعي كه درين دستور تأثير دارااست سن دامنه‌اي ميباشد كه متن روي آن قرار مي گيرد؛ هرچه سن دامنه بيشتر باشد از ديد گوگل معتبر بالاتري ميباشد.

تفاوت بكلينك و ريپورتاژ:
معمولاً بكلينك‌ها بعداز شش ماه تا يكسال از روي تارنما حذف ميشود البته درمورد ريپورتاژ اينچنين وجود ندارد و ورقه‌اي كه براي ريپورتاژ به كارگيري مي گردد دائمي ميباشد.
با اعتنا به نكته نام برده بدليل نياز براي تمديد بكلينك‌ها، هزينه‌ها به طور عصر‌اي تكرار مي گردند، همينطور تأثير ريپورتاژ به مراتب بيشتر از بكلينك ميباشد.
گوگل ميل بيشتري به يك متن پرمحتوا و ديدني براي استفاده كننده داراست.
نرخ كليك بر روي ريپورتاژ فراتر از بكلينك‌هاي پروفايلي ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۷:۴۴ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

بهترين تكنيك‌هاي سئو كلاه سفيد براي سايت

با اعتنا به اينكه White Hat سئو اثر پايدارتري بر روي تارنما داراست، سئو در مشهد بيشتر كارشناسان بهينه سازي پيرو اين استراتژي ميباشند. اگرچه بهينه سازي كلاه سپيد هم مشتمل بر اشكال بهينه سازي به عنوان مثال بهينه سازي داخلي، سئوي خارجي و بهينه سازي فني ميباشد و مي بايست كليه آن ها هماهنگ با يكديگر اعمال شوند.

در تحت به تني چند از شايسته ترين تكنيك‌هاي بهينه سازي كلاه سپيد اشاره شد‌ه‌است:

حق تقدم اوليه ساخت‌و‌ساز محتواي كيفيت خوب
پيش از هر چيز بايستي بگوييم در بهينه سازي كلاه سپيد به جهت اينكه مخاطبان تارنما در راس اعتنا ميباشند و نياز آنها بر هر چيز ديگر حق تقدم داراست، بايستي محتواهاي كيفيت خوب ايجاد نمائيد. چنانچه سايت آموزشي ميباشيد، از كليه پوسته‌هاي آموزشي مثلا پادكست، ويديو، تصوير و متن هم زمان به كار گيري نمائيد.

موتورهاي كاوش (به ويژه گوگل) به محتواي كيفيت خوب دقت متعددي دارا‌هستند و براي تشخيص آن از نرخ تعامل و معيار حضور يوزرها استعمال مي‌نمايند. در شرايطي كه نرخ پريدن يك محتوا بالا رود، علامت‌اي از بي‌چگونگي بودن محتواست و گوگل با دقت به‌اين نكته، جايگاه تارنما را كاهش ميدهد.

 در مجموع گوگل براي تشخيص محتواي كيفيت عالي به يك‌سري متغير دقت مي‌نمايد:

ارتفاع محتوا
مسئله
توزيع لغات كليدي
تعداد لينك و پيوند اخذ‌گرديده
سن محتوا
براي ساخت و ساز محتوا مي بايست به ارتفاع آن اعتنا نمائيد و به سراغ منابع داراي اعتبار و مربوط به نياز مخاطب برويد. پيش از ساخت‌و‌ساز محتوا خوب ميباشد صفحه ها رقبا را رسيدگي فرماييد تا از ارتفاع محتوا و ترازو داده ها ارائه گرديده در محتواي آنان با خبر گرديد. محتواي شما مي بايست از محتواي رقبا خوب باشد تا شانس خويش را براي قرار به دست آوردن در رنك 1 تا 3 شيت اوليه حاصل كاوش بالا ببريد.

در شرايطي‌كه محتواي تارنما شما كيفيت خوب باشد، كم كم به منبع و مرجع تبديل مي‌گردد و حتي يوزرها سواي اينكه به سراغ تارنما ديگري بروند، مستقيماً وارد وبسايت شما گرديده و به‌دنبال محتواهاي نو مي باشند.

فراموش نكنيد يك محتواي كيفيت خوب سريع وارد سرپ گوگل نميشود و دست كم به 3 تا 5 ماه فرصت نياز داراست تا در شايسته ترين حالت قرار بگيرد.

بروزرساني محتواهاي ديرين
ممكن ميباشد يك محتواي وب سايت در قبل توانسته باشد ترافيك متعددي را اخذ نمايد ولي بازه زماني‌هاست كه ضعيف فعاليت مي‌نمايد و ديگر كسي وارد اين كاغذ نميشود. برهان اين مسئله توان تصاحب كردن تارنما‌هاي حريف ميباشد. هنگامي بقيه وبسايت‌ها بتوانند محتواي بهتري نسبت به محتواي شما ايجاد نمايند مشخص و معلوم ميباشد كه آنها مكان رنك وبسايت شمارا مي گيرند.

درين مواقع بايستي محتواي وب سايت را با صرفه فرماييد. براي اين شغل آغاز وب سايت‌هاي حريف را رسيدگي و بررسي فرماييد. بعد از آن به سراغ ابزار گوگل سرچ كنسول برويد و در آنجا نيز رسيدگي نمائيد كه‌اين محتوا با چه كوئري‌هايي چشم گرديده است. لغات كليدي جديدي را كه يوزرها از روش آن وارد ورقه متبوع ميشوند، يادداشت نماييد.

اكنون براي بروزرساني محتواي سابق مي بايست از عبارات كليدي تازه به كارگيري فرمائيد و يك محتواي جامع، بدون نقص و بي‌نقص ارائه دهيد. با دقت بر روي بازاريابي محتوايي مي توانيد نرخ تبديل وبسايت را نيز ارتقاء دهيد و از روش اين محتواي بروزرساني گرديده مشتريان بيشتري بدست آوريد.

بهينه سازي وبسايت با اعتنا به نياز يوزرها
يك ضرب‌المثل مشهور مي گويد زيرا كه صد آمد نود هم پيش ماست. يعني در شرايطي‌كه بتوانيد وب سايت خويش را براي يوزرها با صرفه نماييد، موتورهاي كاوش نيز به وب سايت اعتنا مي‌نمايند. در سود خير فقط رضايت يوزرها را جلب ميكنيد، بلكه رنك تارنما نيز بهبود مي يابد.

برهه زماني‌هاست كه گوگل با وسواس متعددي برگه نتيجه ها كاوش را براي يوزرها اكران مي دهد. در واقع موتورهاي كاوش مي خواهند شايسته ترين نتيجه ها را اكران دهند تا يوزرها بدون چاره به مفتوح كردن تارنما‌هاي متفاوت نشوند و در به عبارتي لينك و پيوند 1 تا 3 پاسخ خويش را اخذ نمايند.

به همين برهان ميباشد كه بايستي براي ساخت محتوا به نياز يوزرها اعتنا متعددي فرمائيد تا زماني وارد تارنما مي شوند، بلافاصلهً شيت را نبندند و به سراغ وبسايت ديگري نروند. هر چه در بهينه سازي تارنما براساس نياز يوزرها ظريف‌خيس كار نماييد، سيگنال‌هاي بيشتري به سمت گوگل مي‌رود و بر روي منزلت وبسايت شما در سرپ اثر متعددي داراست.

دقت داشته باشيد كه seo كلاه سپيد صرفا به معناي ساخت محتواي با كيفيت وجود ندارد و بايستي seo تكنيكال را نيز روي وب سايت ايفا نماييد. در صورتي‌كه وب سايت از نگاه فني نقص‌ داشته باشد، گوگل توانا به تلاوت محتواهاي با كيفيت نخواهد بود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۳:۵۱ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

مميزي كردن محتوا

اين كه آيا شما براي مدتي فارغ از هيچ جهت مشخصي محتوا ساخت‌و‌ساز كرده يااينكه يك استراتژي را دنبال كرده‌ايد،؟ هر قسمت بازاريابي قادر است از يك مميزي محتوا منتفع گردد. تنها به دليل آن سئو در مشهد كه شما با يك استراتژي تماماً معلوم آغاز نكرديد، بدين مفهوم وجود ندارد كه محتواي شما تا قبل از اينً در يك متن قرار نگرفته باشد.

مميزي محتوا در ايجاد محتوا تنهاً كارهايي را كه تا قبل از اينً اجرا داده‌ايد، مو جود مي‌نمايد آن‌گاه آن را تر و تميز كرده تا بتوانيد در نرم افزار محتوا جديدتان، آيتم استعمال قرار دهيد. اين فرايند ممكن ميباشد دربرگيرنده تايپ كردن دوباره نوشته ي علمي خواهد شد يا اين كه قابليت داراست ترك‌هايي را كه مي بايست پر‌از محتوا باشند كه براي پرسوناي شما و مرحله هجرت مخاطبانتان ديدني ميباشد را نماد دهد. در اينجا طريق جاري ساختن مميزي محتوا نقل شده ميباشد:

مجموع مطالب خويش را در ورقه وسيع‌اي عده فرمائيد.
رديف‌هايي را براي كلمه ها كليدي متبوع، پرسوناي خريدار، مرحله مسافرت خريدار، پوسته و مسئله مهم ساخت و ساز فرمائيد آن گاه اين مفاد را براي هر قطعه محتوا مالامال نماييد.
رديف‌ها را براي اندازه گيري هاي كليدي خويش، مانند اكران كاغذ، اشتراك گذاري‌ها، زد خورد مخاطبان و غيره اضافه فرماييد.
عاقبت هر پست (با استعمال از نكات پررنگ يا اين كه رديف ديگر) را به وسيله آن گروه از مواقعي كه به خير و خوبي جاري ساختن ميدهند يا اين كه نياز به توسعه دارا‌هستند، بايستي دستكاري فرماييد يا اين كه مي توانيد با يك پست ديگر تركيب نمائيد.
در حالي كه ممكن ميباشد يك مميزي محتوا، خسته كننده به لحاظ رسد؛ ولي مجموع شغل هاي دستي قيمت ارتقا ترافيك و هدايت را دارا هستند. به علاوه، ميتوانيد يك طرح تأييد گرديده را پيش ببريد.

گزينش فرمت مطلوب
آن پرسوناي خريدار را كه ساخت‌و‌ساز كرديد به خيال داريد؟ شما براي آنان محتوا ساخت و ساز ميكنيد. اين به آن معنا ميباشد كه شما مي بايست مطالب را در قالبي تهيه و تنظيم نمائيد كه بتواند به راحتي و با لذت از منظره شما مصرف شود.

فرمي كه گزينش ميكنيد، ممكن ميباشد يك پست وب لاگ، كليپ، اكران به طور اسلايد، گرافيك، كتاب الكترونيكي، whitepaper، پادكست يا اين كه مواقعي باشد كه ذهن خلاقتان قادر است آن‌ها را تصور نمايد. تا‌وقتي‌كه به پرسوناي شما سرويس نمايند، از نظرتان عالي خواهد بود.

همينطور مورد نياز وجود ندارد براي هر قطعه از محتوايي كه ايجاد ميكنيد، به يك پوسته بچسبيد؛ ولي بايستي بتوانيد محتوا – به هر شكلي كه باشد – را بر روي يك فريم اثبات ساخت‌و‌ساز نماييد. مراد اينجانب اين ميباشد كه چند پادكست‌ها مي توانند يك تاكتيك بهتر در بازاريابي باشند ولي چنانچه منابع خويش را محافظت فرمائيد (حوصله نمائيد) و به آن بچسبيد، ممكن ميباشد براي وبلاگتان مسير بهتري باشد. هنگام گزينش پوسته محتواي خويش از اين سؤالات تحت عنوان راهنما به كار گيري فرمائيد:

هجرت اين خريدار براي چه مرحله‌اي ميباشد؟
استعمال اين محتوا براي مخاطبان شما چقدر سهل ميباشد؟
پرسوناي شما كجا وقت خويش را بصورت آنلاين ميگذراند؟
چه قالبي را ميتوانيد بطور مداوم ساخت و ساز نماييد؟
آيا مي توانيد اين محتوا را در سطح كيفيت بالا كه رقابتي ميباشد ساخت نماييد؟
پروموت كردن محتوا
چه بهره‌اي داراست، در صورتي‌كه كسي نبيند كه‌اين تمامي محتواي خوب توليد ميكنيد؟ در دنياي حقيقي وواقعي، هر فرصت كه يك پست نو منتشر مي‌كرديد، تيم متعددي از عموم به وب سايت شما مراجعه مي‌كردند. در حقيقت – به ويژه وقتي كه مبتدي و تازه كار را آغاز كرده‌ايد- موردنياز ميباشد اشخاص را به به كار گيري از مطالبتان و حتي ارسال آنان در فضاي آنلاين خودشان جلب فرمائيد.

از اين رو، در ساخت و ساز محتوا، تبليغ محتوا به به عبارتي اندازه كه محتوايي را ايجاد مي كنيد براي استراتژي شما اصلي ميباشد. اپ تبليغاتيتان بايستي بوسيله پرسوناي شما هدايت خواهد شد؛ وقتشان را آنلاين ميگذرانند؟ در چه سا‌عتها روز از يك بستر خاص استعمال مي‌نمايند؟ چندبار ميخواهند محتواي شما‌را ببينند؟ به چه شكل دوست دارا‌هستند محتوايي را به كارگيري نمايند؟ ارتقا محتوا به واحد سنجش ميانگين متعدد ميباشد و براي هرمورد قانون ها خاصي وجود داراست.

 

كانال‌هاي اجتماعي
در حالي كه رسانه‌هاي اجتماعي، ابزاري براي ساخت‌و‌ساز رابطه ها ميباشند، مي‌اقتدار از آنان براي تبليغ محتوا نيز به كار گرفت. همگي چيز به يافتن تعادل مطلوب ميان خويش تبليغ، به اشتراك گذاري داده ها اثرگذار و سرگرمي بستگي دارااست. صورت بوك، توييتر، اينستاگرام، يوتيوب و Snapchat تمامي رسانه‌هاي خير براي ساخت و به اشتراك گذاري مطالب مرتبط مي‌باشند. نكته كليدي در تغيير تحول آن محتوا براي متناسب سازي با هر پلتفرم ميباشد.

 

آدرس اينترنتي ماركتينگ
پست الكترونيك يكي شايسته ترين راه و روش‌ها چهت نيل به مخاطبان ميباشد، به خصوص در تبليغ محتوا؛ به جهت اين كه هركسي در ليست ايميلتان باشد، شنيدن مطالب شما‌را تعيين كرده و همينطور شما مي توانيد باور داشته باشيد كه پيام‌هايتان را اخذ مي‌نمايند.

با اين وجود، خوب ميباشد با ارسال محتوا مرتبط به ليست‌هاي تقسيم گرديده، نرخ راندمان خويش را بهبود داد؛ به‌اين مفهوم كه مخاطبانتان، مشتاق قرائت تمامي چيزهايي مي‌باشند كه شما با طرق مختلفي براي آن ها ارسال مي كنيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۰:۴۷ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

فرآيند هرس محتوا

شيوه هاي مختلفي براي هرس محتوا وجود داراست. در اينجا بعضي از اين رويكردها را توضيح خوا‌هيم اعطا كرد. سئو در مشهد توده‌آوري داده ها و ساخت نمايي كلي براي هرس محتوا از اطلاعاتي كه اينترنت‌مستر گوگل در چنگ شما قرار ميدهد، به كار گيري فرماييد. در اينترنت‌مستر شما درباره نرخ بازديد، نرخ تبديل و … اطلاعاتي را استحصال مي كنيد. اين داده ها به شما در تصميم‌گيري در هرس محتوا ياري مي‌نمايد.

اما شما تنها نبايد داده ها Google Analytics را در حيث بگيريد. از بقيه جنبه‌ها نيز به پژوهش محتواهاي صفحه هاي خويش بپردازيد. به عنوان مثال آيا برگه شما دارنده پيوند‌هاي مرده ميباشد؟ براين اساس بايستي پيوند‌هاي آن را اصلاح فرمائيد.

شايد يك پست شما درجه خير و خوبي در حاصل جست و جو ندارد اما در صورتي آن را با در كانال‌هاي اجتماعي خويش به اشتراك بگذاريد يا اين كه براي مخاطبان خويش نشاني اينترنتي فرمائيد، بازديد خير بگيرد. seo و پيدا شدن مطالب از روش حاصل جست و جو در گوگل، صرفا يكي‌از طرق توزيع محتوا ميباشد. به طرق ديگري هم تصور كنيد كه از روش آن مطالب معدود‌خيس چشم‌گرديده اما جذاب و موثر خويش را به مخاطبان علامت دهيد.

در‌حالتي كه محتوايي از جنبه‌هاي متعدد ضعف داراست، مي بايست اصلاح گردد. شايد يك محتوا مطالب خيلي خير دارااست البته زيرا در بقيه صفحه هاي به آن لينك و پيوند داده نشده ميباشد، جايگاه خير هم ندارد. شايد هم مي بايست كلا محتواي موردنظر را بازبيني نماييد و در شكل بايستگي آن را حذف نماييد.

تحقيق هدف ها و معيارها در مراحل هرس محتوا
عالي ميباشد كه معيارهاي روشني براي مقصود از ساخت‌و‌ساز هر برگه داشته باشيد. براي انتخاب ميزان و هدف ها به‌اين پرسش‌ها جواب دهيد:

آيا اين شيت را براي استحصال جايگاه بالا براي يك واژه و كلمه يا اين كه عبارت كليدي ساخت و ساز كرده‌ايد؟ براي چه لغات كليدي؟ چه زمان از ساخت و ساز كاغذ قبلي شد‌ه‌است و چه سود‌اي از آن گرفته‌ايد؟
اين ورقه براي دعوت به خريد و ارائه توضيحات به مشتريان ايجاد شده است؟ آيا فيض خير و خوبي به ياور داشته ميباشد؟ مخاطبان چندين ثانيه در‌اين كاغذ مي مانند؟ آيا تجارب كاربري (UX) نيكي را براي مشتريان ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد؟
مطالب مرتبط:

UX چيست و چرا براي بهينه سازي اساسي ميباشد؟

براي هر كاغذ، به‌اين تصور كنيد كه مقصود اين شيت چيست و آيا با معيارهايي كه براي آن مقصود گزينش كرده‌ايد، هم خواني داراست يا اين كه نه؟ درصورتي كه غرض را برآورده نمي‌نمايد، بايستي شيت را بهبود داد يا اين كه ورقه جايگزيني داريد كه مقصود را برآورده نمايد؟هنوز هم اين غرض به درد تجارت اينجانب ميخورد؟

درصورتي كه محتواي متعددي داريد و وب سايت شما دارنده لندينگ‌پيج‌ها و پست‌هاي وبلاگي اكثري ميباشد، اين فرايند شكيبايي‌فرسا و زمان بر به حيث مي رسد. در‌اين‌حالت‌ خوب ميباشد كه امور را حق تقدم‌بندي نمائيد. كدام كلمه ها كليدي از عنايت بيشتري برخوردارند؟ آغاز بر صفحه هاي مربوط به اين لغت ها تمركز فرماييد.

هرس محتوا كاري وجود ندارد كه با صرف فرصت مقداري، به اتمام برسد. به اين ترتيب آن را به قدم‌هاي خرد‌خيس تقسيم فرماييد و هرس محتواهاي وب سايت خويش را استارت فرمائيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۹:۵۴ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

آيا ويدئو در سئو سايت تاثير دارد ؟

بخش گذشته، شيوه درست و اصولي ريدايركت نادرست 404 به ورقه اساسي را به شما عزيزان يادگرفتن داديم. حال در‌اين گردهمايي از زمان بدون پول يادگرفتن بهينه سازي وردپرس قصد داريم در ارتباط با اثر فيلم سئو در مشهد يا اين كه كليپ در بهينه سازي (بهينه سازي) وب سايت سخن كنيم. ويدئوها يكي‌از موشك‌هاي بهينه سازي به شمار رفته و اثر فوق‌العاده‌اي در رويش و بسط يك اينترنت‌وب سايت خواهند داشت. ولي معمولا يوزرها اهل ايران دقت خاصي بدين مورد نميكنند.

در هر حصول‌وكاري كه كار مي كنيد با يه خرده ابتكار عمل قابليت و امكان تشكيل داد و ساخت ويديو مطلوب وجود دارااست. كليپ‌ها اشكال مختلفي داشته و به طريق‌هاي متعدد تهيه و تنظيم و ساخت و ساز مي گردند. مثلا در صورتي در قضيه يادگرفتن شغل ميكنيد، ميتوانيد ويدئوهايي همرا با اسلايد جهت توضيح موضوعات آموزشي تهيه و تنظيم نماييد؛ يا اين كه شخصي كه در موضوع گوشي و قطعات جانبي الكترونيكي فعاليت مي كند، به راحتي ميتواند راجب جديدترين توليد ها و سعي آنان حرف كرده و يك فيلم ديدني براي اينترنت‌وبسايت خويش تهيه و تنظيم نمايد.

اثر كليپ بر بهينه سازي (بهينه سازي)
به اقتدار تاثيرگذاري كليپ در seo وبسايت در هيچ نوشته‌ي علمي يا اين كه زمان آموزشي اشاره نشده ميباشد، ولي ما با دقت به تجربيات‌هاي برنده در عصر كاري خويش، اين مورد را مطرح ميكنيم. هوش تصنعي و مصنوعي گوگل اينترنت‌وب سايت‌ها را پژوهش مي‌نمايد، در صورتي محتوايي كه در اينترنت‌وبسايت خويش قرار داده‌ايد سبب حضور زمانبر دوران مخاطب در وبسايت شما گردد، گوگل تشخيص مي دهد كه تارنما شما محتواي قابل قبولي ارائه مي دهد. براين اساس به گويش بي آلايش‌خيس، زمان فرصت باقي ماندن استفاده كننده در يك اينترنت‌وبسايت، روي تصميم‌گيري گوگل در باب بها وب سايت شما و امتيازدهي به آن اثر‌ ميگذارد. در فيض شما تحت عنوان صاحب و مالك يك وبسايت يا اين كه استحصال‌وكار مي بايست به گوگل اثبات نماييد كه اينترنت‌وب سايت شما دربردارنده مطالب اثر گذار و قابل قبولي ميباشد.

در لحاظ داشته باشيد كه قابليت و امكان گول زدن گوگل با نحوه‌هاي نامناسب و به اصطلاح طريق‌هاي در بين‌بري براي اين شغل نيست و گوگل الگوريتم‌هاي اكانت گرديده‌اي براي سنجش قيمت وب سايت‌ها داراست. در صورتيكه يك كليپ با محتواي جذاب و كاربردي در اينترنت‌وبسايت شما قرار داشته باشد، اين زمينه منجر مي گردد استفاده كننده بازه زماني مجال بيشتري را براي مشاهده آن ويديو در تارنما شما سپري كرده و اين فرمان موجب بالا رفتن امتياز وب سايت بوسيله گوگل مي‌گردد.

انگيزه ديگر اثر گذاري كليپ در بهينه سازي وب سايت، كم شدن نرخ پريدن استفاده كننده يا اين كه به عبارتي Bounce Rate ميباشد. نرخ پريدن مخاطب يعني بازه وقتي كه ارتفاع ميكشد تا مخاطب بعداز ورود به تارنما شما از آن بيرون گردد. علاوه‌بر موردها اورده شده، وجود ويديو در تارنما سبب ساز جذب كاربر بيشتر و ارتقاء مصرف ترافيك مي گردد.

آپلود كليپ در هاست يا اين كه فضاي اشتراكي؟
درحال حاضر پرسش اينجاست كه پس از تنظيم ويديو، آن را چه گونه روي تارنما در اختيار بگذاريم؟ ممكن ميباشد پرسش فرمائيد كه گذاشتن كليپ‌ها در وبسايت‌هايي مثل آپارات و گذاشتن لينك و پيوند آن در سايت خودمان مفيد است؟ در پاسخ بايستي اذعان كرد نه؛ اين فعاليت ممكن ميباشد حتي تاثيري منفي در seo وبسايت شما داشته باشد. براين اساس عالي ميباشد ويدئوها در هاست تارنما خويش شما آپلود گرديده و قرار بگيرند. خصوصا ويدئوهاي توليدها يا اين كه صفحه ها اصلي و لبريز استفاده كننده لزوما در هاست اساسي وبسايت آپلود شوند.

در‌صورتي‌كه به جهت محدوديت دور و بر در هاست خويش قدرتمند به آپلود كردن ويدئوهاي بيشتر نيستيد، مي توانيد از هاست دانلود براي افزودن بقيه ويدئوها به كارگيري فرماييد. شما ميتوانيد هاست دانلود را از روش شركتي كه هاست اساسي خويش را تنظيم كرده‌ايد، خريداري فرماييد. اما براي استحصال داده ها بيشتر و ظريف‌خيس، مي توانيد زمان فراگيري فعال سازي هاست دانلود را در وبسايت ابزار وردپرس به طور بدون پول ملاحظه كنيد.

ساخت و ساز محتواي ويدئويي براي seo
ساخت محتواي ويدئويي امري تخصصي بوده و ما يحتاج ميباشد هنگام تنظيم ويديو به نكات مهمي اعتنا نمائيد. ما يك زمان آموزشي با تيتر يادگرفتن ساخت محتواي ويدئويي براي استعمال شما عزيزان تنظيم كرده و در وبسايت ابزار وردپرس در چنگ شما قرار داده‌ايم كه در شكل نياز ميتوانيد از آن به كار گيري فرمائيد.

پلاگين seo كليپ وردپرس
همينطور يك افزونه با اسم پلاگين بهينه سازي كليپ وردپرس (Yoast video سئو) در اينترنت‌تارنما ابزاروردپرس در دسترس شما عزيزان جاي دارد كه براي با صرفه‌سازي ويدئوهاي تارنما ميتوانيد از آن به كارگيري فرمائيد. اما اعتنا داشته باشيد كه‌اين پلاگين صرفا ويدئوهايي كه در هاست اساسي قرار گرفته ميباشد را بهينه سازي مي‌نمايد و گزينه پژوهش قرار مي دهد. ما به شما عزيزان سفارش ميكنيم از اين پلاگين را در كنار پلاگين‌ يوست seo به كار گيري نمائيد.

قرار دادن ويديو در تارنما
كوشش فرمائيد در شيت اساسي اينترنت‌تارنما از يك ويديو، هر تعدادي كوتاه براي بالا بردن درجه وبسايت خويش استعمال نماييد. درپي با يك نمونه، قرار دادن ويديو در وبسايت را توضيح مي دهيم. قرار دادن يك كليپ در نوشته ابدا فعاليت رنج وجود ندارد. آغاز كافي ميباشد وارد نوشته متبوع گرديد و در قسمتي كه مي خواهيد ويديو قرار دهيد، بر روي دكمه اضافه كردن پرونده يك سري رسانه‌اي كيك فرماييد. اكنون در پنجره‌اي كه گشوده مي‌گردد ويديو را آپلود كرده و با زدن دكمه گذاشتن در نوشته عمل به اتمام ميرسد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۹:۵۶ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

بهترين ابزارهاي سئو

ابزار Ahrefs
Ahrefs با يقين يكي‌از شايسته ترين ابزارهاي بهينه سازي ميباشد كه به شما ياري مي‌نمايد تا صفحه هاي متفاوت تارنما خويش را به طور ماهر محاسبه فرمائيد. اين ابزار نصيب‌هايي از وبسايت كه براي سئو در مشهد استحصال درجه عالي از سوي موتورهاي كاوش به دستكاري و بهبود نياز دارا هستند را به شما آرم ميدهد. Ahrefs در واقع يك ابزار جامع و بدون نقص جهت پژوهش چگونگي seo داخلي و فرنگي وبسايت‌ها ميباشد كه افزون بر آن به تجزيه و ارزيابي تارنما رقبا و جستن نقاط قوت آن ها نيز ميپردازد. مهمترين امكان‌هاي Ahrefs مشمول:

پژوهش تعداد بك پيوند‌هاي تارنما (اكران و جداسازي بك‌ لينك و پيوند‌هاي اثرگذار از بك‌ پيوند‌هاي سابق و بي كاربرد)
كاوش و استيناف عبارات كليدي بر طبق ترازو ترافيك (توصيه كليدواژه، اكران واحد سنجش سرچ ظريف كلمه ها و نرخ كليك كليدواژه)
بررسي كار رقبا و ارائه گزارش روزمره (كشف كردن كليدواژه‌هايي كه رقبا با به كار گيري از آن ها مرتبه حصول كرده‌اند، اكران بك پيوند‌هاي موثر و اكران تبليغات خريداري گرديده)
ارزيابي محتوا (كاوش و اكران برگزيدگان محتواها مبتني بر كليدواژه موردنظر)
پژوهش جايگاه سايت (اكران نمودار درجه و كوشش وبسايت در مقطع‌هاي هنگامي گوناگون به يار و همدم محاسبه بدون نقص)
قطعا استعمال از اينگونه ابزار جامعي براي پژوهش موقعيت بهينه سازي سايت، مجاني و فارغ از هزينه نخواهد بود. ولي بعضا تجهيزات نخستين آن به طور بدون پول در دسترس قرار دارا‌هستند كه مي توانيد از آن ها به كار گيري فرمائيد. با اين حالا در صورتي‌كه مي خواهيد بهينه سازي سايت خويش را به طور حرفه اي گزينه نظارت قرار دهيد و مقام مطلوبي در كاغذ نتيجه ها جستجوي يوزرها بدست آوريد، به كارگيري از اين ابزار و صرف هزينه براي آن يك كدام از شايسته ترين آيتم‌هاي پيش روي شما ميباشد.

ابزار SEMRush
SEMRush نيز شايسته ترين ابزار بهينه سازي وردپرس به حساب مي‌آيد كه همه داده ها مرتبط با بهينه سازي وب سايت را در اختيارتان قرار مي دهد و شمارا از ديگر ابزارهاي بهينه سازي غني مي‌سازد. با به كار گيري از اين ابزار كاربردي مي توانيد داده ها كليدي درباره بهينه سازي وب سايت خويش و تلاش رقبا بدست آوريد و از آنان در جهت رويش و ارتقاء مقام وبسايت‌تان استعمال فرمائيد. برخي از مهم‌ترين امكان‌هاي ابزار بهينه سازي وب سايت SEMRush مشمول:

بازرسي لغت ها كليدي
تجزيه و آناليز بك پيوند‌هاي مطلوب و كاربردي
كاوش و اكران خطاهاي فني و عملكردي تارنما
آناليز ترافيك تارنما
رسيدگي كليه مورد ها بهينه سازي داخلي وب سايت
اكران مرتبه و منزلت وب سايت در گوگل
براي به كارگيري از SEMRush نيز مانند Ahrefs مي بايست هزينه پرداخت فرمائيد البته قبل از آن مي توانيد از ورژن مجاني آن به مقطع يك هفته استعمال نمائيد و در شكل رغبت نسبت به خريد اشتراك مبادرت فرماييد.

 

ابزار Majestic سئو
Majestic بهينه سازي يك كدام از ديگر از شايسته ترين ابزارهاي بهينه سازي ميباشد كه دسترسي به آن بدون‌پول بوده و seo وبسايت شما‌را كاملا پژوهش كرده و گزارش جامعي از آن در اختيارتان قرار مي دهد. تمركز مهم اين ابزار مجاني seo بر پيوند سازي و نظارت چگونگي لينك و پيوند‌هاي داخلي و فرنگي وبسايت ميباشد كه به بهبود بهينه سازي وب سايت امداد بخش اعظمي خواهد كرد. مهمترين امكان‌هاي Majestic بهينه سازي مشمول نظارت انكرتكست‌ها، لينك و پيوند‌هاي فالو و نوفالو، ابزار ايجاد كرد بك لينك و پيوند، تعداد پيوند‌هاي دامنه و ارائه ليست بيشترين صفحه هاي لينك و پيوند گرديده است. به اين ترتيب با به كار گيري از اين ابزار ميتوانيد چگونگي لينك و پيوند‌هاي سايت خويش را به صورت ظريف گزينه نظارت قرار دهيد و لينك و پيوند‌هاي مخرب را نيز حذف نمائيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۳:۴۲ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

جايگاه صفر گوگل چيست

منزلت صفر گوگل يا اين كه درجه صفر گوگل، به مكاني گفته مي‌گردد كه در ابتدا حاصل جستجوي گوگل اكران داده مي گردد و يوزرها خلال لينك و پيوند تارنما، توضيحات كاملتري را راجع به عبارت كاوش سئو در مشهد گرديده مي بينند. قرار دريافت كردن در موضع صفر گوگل، سبب ساز شود كه نرخ كليك يا اين كه CTR وب سايت متبوع به صورت ديده گيري ارتقاء پيدا نمايد.

درين نوشته‌ي علمي، در ارتباط اينكه منزلت صفر گوگل چيست و اينكه چه طور مي توانيم به منزلت صفر برسيم حرف خوا‌هيم كرد. پس با ما ياور باشيد.

منزلت صفر گوگل چيست؟
همان طور كه مي دانيد به صورت معمول كاغذ اوليه گوگل 10 سود را اكران مي دهد. براي برخي از لغات كليدي، گوگل نتيجه ها كمتري را در شيت نخستين نشانه مي دهد و منزلت حاصل را به تصاوير، ويدئوها و فيچر اسنيپت ها ميدهد. عامل نامگذاري رده صفر گوگل يا اين كه مرتبه صفر گوگل بدين خيال و خاطر ميباشد كه با اضافه شدن اين خصوصيت به نتيجه ها كاوش يا اين كه سرپ گوگل، رده هاي ديگر در وضعيت خويش باقي مي مانند. در واقع در صورتي منزلت صفر گوگل به حاصل گوگل اضافه خواهد شد، ورقه اوليه گوگل همچنان 10 سود خواهد داشت و به همين ادله ميباشد كه بدين منزلت P0 يا اين كه منزلت صفر گوگل مي گويند.

مقام صفر گوگل، به كادري پر رنگ در بالاي حاصل كاوش اشاره داراست كه جواب مختصري به پرسش استفاده كننده اكران مي دهد. اين منزلت طلايي، ارزشمندترين رده در نتيجه ها كاوش ميباشد.

قرار به چنگ آوردن در كاغذ نخستين گوگل آرزوي هر رئيس سايتي ميباشد. هنگامي كه رده صفر گوگل براي يك وبسايت بدست مي آيد، آن وب سايت به بالاترين نقطه ممكن براي آن واژه كليدي دست پيدا نموده است و اين مورد بسيار ديدني ميباشد.

اين منزلت طلايي كه در بالاي حاصل كاوش و به طور يك قاب پررنگ نشان داده ميشود، ميتواند ترافيك وبسايت شمارا به صورت چشمگيري ارتقاء دهد و شمارا به مرجع اساسي مخاطبان در حوزه كاريتان تبديل نمايد.

تحت عنوان مثال در تصوير پايين مشاهده ميكنيد كه وب سايت بهينه سازي به ازا جستجوي عبارت رخنه‌ لغات كليدي در موضع صفر گوگل قرار گرفته ميباشد:

 

مزاياي قرار به دست آوردن در موضع صفر گوگل
قرار دريافت كردن در Position Zero يا اين كه رده صفر گوگل، سبب ساز گردد كه نرخ كليك يا اين كه CTR شما ارتقاء پيدا كرده و بازديد وب سايت شما ارتقاء پيدا نمايد. همينطور با قرار تصاحب كردن در موضع P0 گوگل، اعتبار بالايي نزد يوزرها بدست خواهيد آورد و به گذر زمان مجال مي توانيد تحت عنوان يك مرجع در حوزه كاري خويش مطرح گرديد.

قرارگرفتن در موضع صفر گوگل، نرخ رجوع و برگشت سپرده گذاري شما‌را بهبود مي دهد، چون مي توانيد بازديد بيشتري را به سمت وبسايت خويش هدايت نماييد و با اعتمادي كه ساخت‌و‌ساز مي شود، دور انديشي از مارك قابل قبولي براي تارنما خويش ساخت نماييد.

نكته:

ورودي كه از روش مقام صفر گوگل استحصال مي كنيم، در مقاله‌ها وبسايت و در مرحله دورانديشي از هجرت خريدار خواهد بود. به همين ادله نبايد انتظار ارتقا فروش از اين طرز داشته باشيم، اتفاقي كه خواهد به‌زمين‌خورد اين ميباشد كه توان مارك و بازديد وبسايت شما ارتقا خواهد يافت و اين مرور در وقت گير مقطع مي توانيد به ارتقاء پشت گرمي يوزرها و فروش شما ياري دهد.

چهت نيل به مقام صفر گوگل چه كارهايي ايفا دهيم؟
در حيث داشته باشيد كه منزلت صفر گوگل براي همگي عبارات كليدي اكران داده نمي شود و براي قرار به دست آوردن در‌اين مقام بايستي نرم‌افزار‌ريزي كنيم و تجربيات كاربري بهتري از حيث محتوايي براي يوزرها ساخت و ساز كنيم. عمده لغات كليدي كه مخاطب درباره ي آن ها كاوش مي‌نمايد و در حاصل گوگل شاهد position Zero خوا هيم بود موقعيت پرسشي دارا هستند و كلمه ها كليدي زمانبر يا اين كه long tail مي باشند و در شرايطي‌كه ميل داريد ورودي قابل قبولي از اين شيوه اخذ فرماييد، مي بايست بر روي ساخت‌و‌ساز محتواي با ارزش و مطلوب براي سوال ها متداول يوزرها متمركز باشيد و چگونگي محتواي وب لاگ خويش را ارتقاء دهيد.

اولي مرحله براي قرار به دست آوردن درين مقام، مطالعه لغت ها كليدي ميباشد. براي ساخت و ساز محتوا بايستي روي مطالبي متمركز گرديد كه نياز يوزرها را برآورده مي‌نمايند و در پي دستيابي دور انديشي در زمينه‌ي آنان مي‌باشند. در اينگونه حالتي قابليت قرار به چنگ آوردن در موضع صقر گوگل خواهيد داشت و چنانچه تفحص عبارات كليدي قابل قبولي نداشته باشيد، هيچ وقت به‌اين منزلت نخواهيد رسيد. پرس‌وجوهايي كه دربرگيرنده كلمه ها سوالي مانند چيست، چه‌طور، آيا و... ميشوند شانس بالاتري براي دستيابي اين مقام را دارا هستند.

در مرحله آنگاه، مي بايست روي ساخت محتوا مطلوب متمركز گرديد، محتواهايي كه درين منزلت قرار مي گيرند خصوصيت‌هاي تحت را دارا‌هستند:

جواب هاي كوتاه و ظريف: گوگل عشق و علاقه متعددي به ارائه جواب هاي كوتاه و ظريف به سوال ها يوزرها داراست. بدين ترتيب، كارايي فرماييد محتواي خويش را به طور جواب هاي كوتاه، مختصر و موءثر به سوال ها متداول يوزرها در حوزه كاريتان ارائه دهيد. از جمله هاي بلند و توضيحات مازاد دوري كنيد و به مهم‌ترين نكات بپردازيد.
ليست ها و موردها شماره گذاري گرديده: محتواي ارائه گرديده به طور ليست ها و موردها شماره گذاري گرديده، خوانايي بالايي داراست و به يوزرها در شعور خوب مطالب ياري مي نمايد. از اين نوع محتوا مي‌توانيد براي ارائه پروسه اجرا شغل، نكات كليدي يا اين كه مقايسه مفاد متفاوت به كار گيري فرماييد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۲:۲۳ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

PBN چيست؟

يك كدام از مهم ترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در مرتبه‌بندي حاصل گوگل تعداد و چگونگي لينك و پيوند‌هاي ورودي به تارنما ميباشد اما همين برهان به صورت به طور همزمان مهم ترين برهان از دست رفتن مقام و جريمه وبسايت به وسيله گوگل ميباشد! سئو در مشهد در واقع اين چاقو دو حاشيه مهم ترين ابزار ما در رقابت‌هاي مشقت بار و غامض ميباشد كه درصورتي كه به صدق از آن استعمال نكنيم ممكن ميباشد بر پيكر تارنما و بيزنس خودمان فرود آيد.

PBN مخفف عبارت Private Blog Network ميباشد كه بعد ها با تيتر Private Backlink Network نيز شناخته شد. در شرايطي‌كه به معني همين عبارت نگاه كنيم در يك تعريف و تمجيد معمولي مي‌اقتدار اظهار كرد؛

PBN تيم‌اي از بلاگ‌ها و وب سايت‌هايي ميباشد كه با مقصود تقويت وب سايت اساسي و پيوند سازي ساخت و ساز گرديده‌اند.
پيش از اين‌كه به رسيدگي ظريف تاثيرات مثبت يا اين كه منفي اين طريق بپردازيم اذن دهيد پاره اي با فلسفه وجودي و مسير صورت‌گيري PBN آشنا شويم.

مضمون‌ PBN از چه هنگامي در seo مطرح شد؟
مي‌قدرت ذكر كرد PBN نوع خاصي از Link Farm يا اين كه به عبارتي مزرعه لينك و پيوند ميباشد. مزرعه لينك و پيوند از سال 1999، آري سالها پيش، در seo مطرح شد و غرض آن ايجاد كرد دسته‌اي گسترده از وب سايت‌هايي بود كه با هم مرتبط بوده و به يك وب سايت خاص پيوند‌دهي مي‌كردند.


در آن فرصت الگوريتم‌هاي گوگل به اندازه امروز هوشمند نبوده و براي مرتبه‌بندي تارنما‌ها تعلق متعددي به لينك و پيوند داشتند. اين تعلق به حدي زياد بود كه خويش گوگل به طور رسمي فاكتوري به اسم Page Rank را براي تارنما‌ها به حساب آوردن و اعلام مي كرد. پيج رنك مستقيما براساس تعداد و چگونگي پيوند‎‌هاي ورودي گزينش ميشد.

با اين فلسفه تارنما‌هاي اكثري توليد شد كه با نحوه‌هاي مختلفي براي شما پيوند سازي و براي خودشان درآمدزايي مي‌كردند. شيوه‌هايي مانند تصويب در تارنما‌هاي دايركتوري، تبادل پيوند دوطرفه و تبادل پيوند سه طرفه صورت گرفت و تخت گاز به يكي تكنيك‌هاي اساسي و تاثيرگذار در بهينه سازي تبديل شد. بيشتر اين نحوه‌ها را در نوشته‌ي علمي‌اي با تيتر تكنيك‌هاي seo كلاه سياه در لينك و پيوند‌سازي رسيدگي و معرفي كرده‌ايم.

همگي چيز عالي پيش ميرفت تا اين‌كه تعداد وبمسترها و وبسايت‌هايي كه از اين طرز به كارگيري مي‌كردند بسيار زياد گرديده و مزرعه‌ها پر از لينك و پيوند‌هايي با موضوعات متفرق و نامرتبط شدند. الگوريتم‌هاي گوگل بسط كردند و ارزشي كه براي اين دست از وب سايت‌ها در لحاظ مي‌گرفتند كمتر از قبلي بود. در‌اين برهه كه به طور همزمان با ورود خدمت‌هاي متنوع ايجاد كرد بلاگ بود عملا كشف كردن يك مزرعه خلوت و گرانبها فعاليت دشواري بود.

PBN يك مزرعه فردي پيوند ميباشد
ايده PBN از اينجا شروع شد كه وبمسترها به‌دنبال فعال‌سازي مزرعه‌هاي فردي پيوند افتادند چون كشف كردن يك مزرعه خالي و مرتبط فعاليت دشواري گرديده بود. در گام‌هاي اوليه فعال‌سازي وب لاگ‌هاي تخصصي در خدمت‌هاي مجاني چاره تاثيرگذاري بود چون اين تارنما‌ها عموما Page Rank بسيار بالايي داشتند، آيتم‌هاي متعددي در دسترس بود و ولي هزينه تشكيل داد يك مزرعه بسيار ذيل بود.


اين نحوه نيز با‌گاز كليه‌گير شد و فيض آن كاهش بها وب لاگ‌ها از ديد گوگل و پايين آمدن اثر اين سبك از PBN بود. اين توشه هم ولي ذهن‌هاي ايده پرداز و مدام فعال در seo بي كار نبوده و رويكرد جديدي براي تشكيل داد PBN پيدا كردند كه معني آن را به Private Backlink Network بسط بخشيد.

دامنه‌ها جايگزين بلاگ‌ها شدند
با دقت به معدود قيمت شدن وب لاگ‌ها، بها تحت دامنه و وجود خدمت‌هاي هاست بدون‌پول يا اين كه اشتراكي راه‌اندازي يك وبسايت تازه با موضوعي تخصصي فعاليت دشواري عدم وجود و اما دامنه‌هاي اكثري بودند كه به جهت عدم توفيق يا اين كه تغيير و تحول پروسه كاري خويش آزاد مي‌شدند. دامنه‌هايي كه بعضي از آن ها حتي Page Rank بالايي نيز داشتند.

در كل سال جاري‌ها گوگل همت ميكرد تا با بهبود الگوريتم‌هاي خويش و معرفي الگوريتم‌هاي تازه مثل الگوريتم پنگوئن (در سال 2012) با PBN و Link Farm تقابل نمايد. اما ابداع وبمسترها مدام يك گام جلوتر از بهبود الگوريتم‌ها بود تا اين‌كه در سال 2014 خون گوگل به جوش آمد و با پژوهش دستي و موشكافانه متخصصين خويش پيرو كانال‌هاي گسترده PBN و از فعاليت پرت كردن آنها به‌زمين‌خورد.

از اين تاريخ به سپس ريسك به كارگيري از PBN به شدت ارتقاء يافت و وبسايت‌هاي اكثري با جريمه و افت شديد جايگاه مواجه شدند، ولي اين واقعه موجب حذف يا اين كه ترك PBN نشد بلكه ايده‌ها و طريق‌هاي جديدي براي بيرون ماندن از رادار الگوريتم‌ها و متخصصين گوگل اختراع شد.

سود اين نزاع‌ي مداوم كاهش اثر لينك و پيوند‌سازي‌هايي از اين دست و ارتقاء هزينه‌هاي ايجاد كرد PBN بود كه در نصيب‌هاي آينده همين نوشته‌علمي استدلال ارتقا ارزش آن را توضيح خوا هيم بخشيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۲:۰۰ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

الگوريتم EAT چيست و چه تأثيري بر سئو دارد؟ (راهنماي جامع)

در صورتيكه از شما درخواست كنيم تا با به كارگيري از لغت ها، سئو در مشهد خصوصيت‌هاي يك محتواي عالي را اسم ببريد چه پاسخي خواهيد اعطا كرد؟

احتمالاً فاكتورهاي مختلفي در اين زمينه به ذهنيت شما خطور نمايد؛ البته معمولاً مواقعي همانند تخصص، اعتبار و اتكا كه حامي هر محتوايي ميباشند، مي توانند تمجيد جامعي از عالي بودن آن محتوا ارائه نمايند.

ديدني ميباشد بدانيد؛ فاكتورهايي به آنان اشاره كرديم براي اوليه توشه در سال 2014 تحت عنوان يك كدام از مهم ترين خط روال‌هاي گوگل معرفي گرديده‌اند. اين فاكتورها كه با اسم اختصاري E-A-T شناخته ميشوند تاكنون تحت عنوان يكي‌از مهم ترين راهنماهاي كارشناسان بهينه سازي چهت نيل به درجه‌هاي در آغاز كاغذ حاصل گوگل (SERP) در حيث گرفته گرديده و بعداز Medic update گوگل در آگوست 2018، عنايت آن ها حتي بيشتر هم شد‌ه‌است.

در نوشته‌علمي امروز از بلاگ جي ادز تصميم گرفته‌ايم به تحقيق الگوريتم E-A-T گوگل پرداخته و نقش آن در بهينه سازي و وصال به درجه‌هاي نسخت برگه نتيجه ها را براي شما تيتر كنيم. توصيه مي كنم تا انتهاي اين مقاله با ما هم پا باشيد.

فهرست عنا وين اكران ليست
الگوريتم E-A-T گوگل چيست؟
به عبارتي‌طور كه پيش‌خيس نيز بدين قضيه اشاره كرديم؛ E-A-T تحت عنوان پند در حيث گرفته مي‌گردد كه گوگل از آن به مراد سنجش با ارزش بودن محتواي شما براي يوزرها استعمال مي‌نمايند. اين راهنما تكنيكي ميباشد كه گوگل با به كارگيري از آن مطمئن ميشود تا محتواهايي كيفيت خوب معدود در چنگ يوزرها قرار نمي‌گيرند. در حالي كه الگوريتم E-A-T تحت عنوان يك فاكتور مرتبه‌بندي (Ranking Factor) در حيث گرفته نمي شود؛ تقليد از آن قادر است سكو بهينه سازي وبسايت شما‌را بهبود دهد.

در ارتباط با E-A-T بايستي به‌اين زمينه دقت داشته باشيد كه‌اين فاكتورها تحت عنوان آپ تو ديت الگوريتم گوگل در حيث گرفته نمي شوند؛ بلكه نكات موعظه مهمي مي باشند كه در واقع براي مجموعه چك انساني گوگل پياده سازي گرديده‌اند. فعاليت اين دسته اين ميباشد كه با اعمال سرچ‌هاي پهناور، اينترنت‌وبسايت‌هاي متعدد براي سكو‌بندي در حاصل گوگل را تحليل مي‌نمايند.

به تعريفي بدون نقص‌خيس، اين مجموعه با پژوهش‌هاي نقطه‌اي و ظريف خويش، باور نتايج مي‌نمايد تا الگوريتم‌هاي جايگاه‌بندي گوگل چگونگي صفحه هاي متفاوت اينترنت را به صدق گزينش نمايند.

E-A-T مخفف چيست؟
E-A-T عبارت اختصاري سه كلمه و واژه تخصص (Expertise)، اعتبار (Authority) و متكي بودن پذيري (Trustworthiness) هست. ولي گوگل به تازگيً فاكتور تجربيات (Experience) را نيز درين مجموعه قرار داده ميباشد تا يك E ديگر به‌اين عبارت بيفزايد.


تخصص (Expertise)
اصطلاح داراي تخصص (Expert) به شخص يا اين كه گروهي نسبت داده مي گردد كه در يك حوزه معين دارنده توانگري باشند. البته درصورتي كه نتوان از اين تخصص و بضاعت و توان در جهت ارتقاء ترافيك وبسايت استفاده نمود؛ عملاً داشتن آن سواي منفعت ميباشد.

به اين ترتيب پيش از اين كه محتواي خويش را منتشر فرماييد؛ اين سؤال را از خويش بپرسيد كه آيا محتواي شما، تخصصي كه داريد را به روشي آموزنده يا اين كه ديدني در چنگ يوزرها قرار ميدهد؟ آيا تا به درحال حاضر به‌اين مسئله تفكر كرده‌ايد كه يوزرها شما در پي چه چيزي مي باشند؟ يا آيا محتواي شما اين قابليت و امكان را دارااست تا به خير و خوبي به سؤالات و يا اين كه نيازهاي آن ها جواب دهد؟


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۴۸:۰۶ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

توضيحات و متادسكريپشن را دست‌كم نگيريد

توضيحاتي كه در شيتٔ حاصل جست‌وجوي گوگل، ذيل هر تيتر نشانه داده مي گردد، تگ توضيحات يا اين كه متا ديسكريپشن اسم دارااست. تايپ كردن يك توضيح كوتاه دربارهٔ برگه موردنظر كه اما جالب هم باشد، سئو در مشهد سبب ساز جلب اعتنا استفاده كننده مي‌گردد.

حدود 168 كاراكتر ميتوانيد در‌اين نصيب به كارگيري فرماييد. مستقل از تيتر، اين توضيحاتي كه ذيل تيتر علامت داده مي‌گردد، مي بايست سبب ساز ترغيب استفاده كننده براي كليك‌كردن گردد، طوري كه احساس نمايد الان چه چيزي در انتظارش ميباشد.

در صورتي‌كه شما اين شغل را نكنيد، گوگل بخشي از محتواي كاغذ شما – مربوط به چيزي كه استفاده كننده جست‌وجو نموده است – به‌تيتر متا ديسكريپشن اكران ميدهد.

نكته: گذاشتن پرانتز يا اين كه كروشه در تيتر يا اين كه توضيحات هم ميتواند نرخ كليك شما‌را بالا غالب شود.

از نشان گذاري‌هاي استاندارد يا اين كه به عبارتي اسكيما غافل نشويد!
مطلقا چشم‌ايد در كنار توضيحات و تيتر در گوگل چندين نشان‌گذاري‌ها هم وجود داراست كه در ديده مخاطب اثر گذار ميباشد.

براي مثالً ستاره‌هاي زردرنگ رنگي كه به‌شكل سيستم امتيازدهي به تارنما شما، در ذيل تيتر ظواهر مي‌گردد، در كليك استفاده كننده مفيد ميباشد.

 يا اين كه قرار دادن عكس حايل انگشتي مرتبط با تيتر يا اين كه فيلم هم شانس كليك را بالا ميبرد.

نوشته‌ي علمي پيشنهادي: خواسته از كدهاي اسكيما چيست و چه‌طور از آن ها به كارگيري كنيم؟

مارك سازي و تبديل واژه و كلمه كليدي به مارك
درصورتي كه اعتنا كرده باشيد، امروزه اكثر زمان ها عموم كه شيفته نوتلا ميباشند، به‌مكان به شغل بردن كلمهٔ شكلات ناشتايي يا اين كه شكلات كاكائويي، نوتلا را به عمل مي برند. درواقع، كمپاني نوتلا توانست با برندسازي خويش، عبارات كليدي را كه عموم پيرو آن بودند، تبديل به مارك خويش نمايد. در‌اين مسير، مي بايست صبوري به خرج دهيد و به برندينگ ادامه دهيد تا بتوانيد اينگونه جايگاهي را در گوگل به دست آوريد.

حال ديگر وقت اين ميباشد كه ببينيم براي تبليغات، شيوه ارتقاء CTR چيست؟


۱۰ طرز ارتقاء نرخ كليك تبليغات
تا اينجا مي دانيم نرخ كليك يا اين كه به عبارتي CTR چيست و چطور آن را اكانت كنيم. در صورتي پس از احتسابٔ نرخ كليك تبليغات‌، مقدار CTR كمتر از حد انتظار بود، يك يا اين كه تعدادي راه حل را از اين ليست آزمون نماييد.

اين طريق‌هاي بي آلايش، تاثير بزرگي روي ارتقا نرخ كليك‌ تبليغات شما و با صرفه‌سازي كمپين دارا هستند:

 

۱. كاربرِ خودتان را مقصود بگيريد
شما آن‌قدري منابع در مشت داريد كه با تبليغات، آحاد بازار را يك‌جا غرض بگيريد؟ نداريد!

در صورتي‌كه هم منابع كافي داريد، گشوده هم عالي ميباشد هر مجموعه از مشتريان را با تبليغي مشخص و معلوم و مرتبط مقصود بگيريد؛ زيرا هر كدام نياز، عشق و علاقه، اخلاق و خصوصيت‌هاي متفاوتي دارا‌هستند.

درين مواقع شايسته ترين منش، نصيب‌بندي مخاطبان مبتني بر خصوصيت‌هاي مشترك آنها در تيم‌هاي متمايز و مقصود‌گيري بخشي ميباشد كه بيشترين آورده را براي شما داراست.

از جمله مخاطبان شما، خانم مي باشند يا اين كه آقا؟ جوان مي باشند يا اين كه بين‌سال؟ مدل معاش و كار‌هاي موردعلاقه‌شان چيست؟ و از اين دست داده ها.

هرچه دايرهٔ غرض‌گيري مخاطبان خرد‌خيس باشد و تبليغ را دقيقاً به دست استفاده كننده غرض خويش برسانيد، نرخ كليك هم بيشتر مي گردد.

بر طبق گزارش هر ساله نجوا، نرخ كليك كمپين‌هايي كه از قابليت و امكان سگمنتيشن (قسمت‌بندي) استعمال كرده‌اند، ۳ موازي بيشتر از اشخاصي بوده ميباشد كه مخاطبان را قسمت‌بندي نكرده‌اند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۶:۱۶ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)