تأثير ريپورتاژ بر برندينگ
همان طور كه مستحضر مي باشيد امروزه ساخت و انتشـار محتوا در گوشه و كنار اينترنت و همينطور شـبكههاي اجتماعي نقش بسزايي در تبليغات و معرفي مارك دارا هستند، دراين دربين نقش موتورهاي كاوش سئو در مشهد در بازيابي داده ها به يوزرها دوچندان ميباشد؛ تا جايي كه در سـالهاي اخيـر شـركتها و توليدكنندگان هزينه متعددي را صرف بالا بردن ارتقا مرتبه وب سايت خويش درين عرصه نموده اند، كهاين دستور بدون شك نماد نفوذ و بسط پهناي اينترنت و توليد روابـط تازه ميـان كاربـران موتورهاي كاوش بـا هدف ها مشـترك در جهت تسـهيل درباره ي با مشتريان در عرصه ديجيتال ميباشد.
بنابراين يكياز شايسته ترين طرق اجرا اين راهكارها به عنوان ريپورتاژ جهت بهبود سئو وب سايت ميباشد.
ريپورتاژ چيست؟
ريپورتاژ متني ميباشد كه از آن براي معرفي سرويس ها يا اين كه محصولاتي كه بوسيله شما ارائه ميشود به كار گيري ميگردد. اين متن را ميتوانيد در وبسايتهايي با اعتبار بالا مانند تارنماهاي خبري و مرجع مانند وبسايت راس داده ها علمي جهاددانشگاهي در اختيار بگذاريم. ريپورتاژ بايستي به طوري باشد كه در قبال القاي احساس تبليغ به استفاده كننده، وي را به استخراج داده ها در قضيه مربوطه جذب كند.
به عنوان مثال شاخصههاي ريپورتاژ ميقدرت به موردها پايين اشاره نمود:
به كارگيري از كلمه ها كليدي مطلوب: در طول ساليان قبلي الگوريتمهاي گوگل براي استعمال از عبارات كليدي مبتلا تغييراتي گرديدهاست. امروزه در كناراستفاده از كلمه ها كليدي مرتبط و محافظت چگالي آن نكته ديگري كه داراي اهميت ميباشد استعمال از عبارات هم معني وLSI هاي پيشنهادي گوگل ميباشد.
به كار گيري از مدلهاي گوناگون لينك و پيونددهي: مغاير تصور اكثري از اشخاص هيچ الزامي براي استعمال از سه لينك و پيوند در ريپورتاژ نيست، گرچه بعضا وب سايتهاي پذيرنده ريپورتاژ محدوديتهايي را اجرا ميكنند البته گاهي به كار گيري از يك لينك و پيوند تأثير كافي را براي شما خواهد داشت.
از تيتر مطلوب براي متن خويش به كار گيري نمائيد، عنواني كه استفاده كننده را مجاب نمايد متن را بخواند.
ميتوانيد از موضوعات خبرها روزانه براي تايپ كردن ريپورتاژ استعمال نماييد.
هيچ زمان متن نسخه برداري را در ريپورتاژ خويش قرار ندهيد، از طريقه گوگل اين دستور تأثير منفي متعددي روي وب سايت شما داراست.
خوب ميباشد ريپورتاژ را با تيتر متن خبري يا اين كه نوشته ي علمي بنويسيد.
مضمون خويش را خلاصه و موءثر بيان نمائيد و از لبه و شاخ و برگ بيهوده بپرهيزيد.
برنديگ چيست؟
برندسازي مكانيزمي ميباشد كه از آن براي شناخته شدن يك فرآورده، سرويس ها، يا اين كه يك فرد استعمال مي شود. اين اصل با استعمال از يك اسم يا اين كه علامت خاص در به خيال سپاري به استفاده كننده ياري مينمايد و نهايتاً با كارايي براي ساخت و ساز تمايز در ميان خويش و رقيبان، معيار فروش را ارتقاء ميدهد. ارتقا اعتبار مارك اين قابليت را مهيا ميسازد تا شما فارغ از ارتقاء چگونگي، بها را نسبت به رقيبان ارتقاء دهيد. يكياز نحوههاي ارتقا اعتبار مارك استعمال از ديگر برندهاي دوست داستني براي تبليغ آن كالا ميباشد، به صورت نمونه يك كمپاني ارائه اسباب ورزشي از ورزشكاران دوست داستني براي تبليغ مارك خويش به كار گيري مينمايد، در واقع آن كمپاني فقطً به واسطه چگونگي توليدها خويش فروش نمينمايد.
در طول پروسه برندسازي مي بايست به چندين سؤال ذهن استفاده كننده جواب دهيد:
مقصود سازمان شما چيست؟
مزيت جنس شما نسبت به بقيه رقيبان چيست؟
مشتريان شما انتظار چه سطحي از چگونگي را دارا هستند؟
جامعه غرض برنديگ شما چيست؟
مؤلفههاي تأثيرگذار در پروسه برنديگ:
استعمال از لوگوي حرفه اي
برندسازي صدايي
تبليغات دهن به دهن
برنديگ ويديويي
در چه سايتي ريپورتاژ در اختيار بگذاريم؟
هرچه ترازو اعتبار دامنه (دامين اتوريتي) و واحد سنجش ورودي وبسايت (مخاطبان) ببيشتر باشد، ترازو تأثيرگذاري روي وبسايت مقصد به مراتب بيشتر خواهد بود. در واقع كوشش اين مكانيزم بر سئوي وبسايت شما به اينشكل خواهد بود كه بخشي از اعتبار تارنما مبداء به وب سايت مقصد داده گرديده و به آن ياري مينمايد تا در جايگاهبندي حاصل جستجوي گوگل به نتيجه ها اول نزديكتر گردد. تلاش فرمائيد در شكل قابليت ريپورتاژ را روي سايتي قرار دهيد كه مربوط به مورد كاري شما باشد. يكي از ديگر از مواقعي كه درين دستور تأثير دارااست سن دامنهاي ميباشد كه متن روي آن قرار مي گيرد؛ هرچه سن دامنه بيشتر باشد از ديد گوگل معتبر بالاتري ميباشد.
تفاوت بكلينك و ريپورتاژ:
معمولاً بكلينكها بعداز شش ماه تا يكسال از روي تارنما حذف ميشود البته درمورد ريپورتاژ اينچنين وجود ندارد و ورقهاي كه براي ريپورتاژ به كارگيري مي گردد دائمي ميباشد.
با اعتنا به نكته نام برده بدليل نياز براي تمديد بكلينكها، هزينهها به طور عصراي تكرار مي گردند، همينطور تأثير ريپورتاژ به مراتب بيشتر از بكلينك ميباشد.
گوگل ميل بيشتري به يك متن پرمحتوا و ديدني براي استفاده كننده داراست.
نرخ كليك بر روي ريپورتاژ فراتر از بكلينكهاي پروفايلي ميباشد.
برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب