مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

فرآیند هرس محتوا

شیوه های مختلفی برای هرس محتوا وجود داراست. در اینجا بعضی از این رویکردها را توضیح خوا‌هیم اعطا کرد. سئو در مشهد توده‌آوری داده ها و ساخت نمایی کلی برای هرس محتوا از اطلاعاتی که اینترنت‌مستر گوگل در چنگ شما قرار میدهد، به کار گیری فرمایید. در اینترنت‌مستر شما درباره نرخ بازدید، نرخ تبدیل و … اطلاعاتی را استحصال می کنید. این داده ها به شما در تصمیم‌گیری در هرس محتوا یاری می‌نماید.

اما شما تنها نباید داده ها Google Analytics را در حیث بگیرید. از بقیه جنبه‌ها نیز به پژوهش محتواهای صفحه های خویش بپردازید. به عنوان مثال آیا برگه شما دارنده پیوند‌های مرده میباشد؟ براین اساس بایستی پیوند‌های آن را اصلاح فرمائید.

شاید یک پست شما درجه خیر و خوبی در حاصل جست و جو ندارد اما در صورتی آن را با در کانال‌های اجتماعی خویش به اشتراک بگذارید یا این که برای مخاطبان خویش نشانی اینترنتی فرمائید، بازدید خیر بگیرد. seo و پیدا شدن مطالب از روش حاصل جست و جو در گوگل، صرفا یکی‌از طرق توزیع محتوا میباشد. به طرق دیگری هم تصور کنید که از روش آن مطالب معدود‌خیس چشم‌گردیده اما جذاب و موثر خویش را به مخاطبان علامت دهید.

در‌حالتی که محتوایی از جنبه‌های متعدد ضعف داراست، می بایست اصلاح گردد. شاید یک محتوا مطالب خیلی خیر دارااست البته زیرا در بقیه صفحه های به آن لینک و پیوند داده نشده میباشد، جایگاه خیر هم ندارد. شاید هم می بایست کلا محتوای موردنظر را بازبینی نمایید و در شکل بایستگی آن را حذف نمایید.

تحقیق هدف ها و معیارها در مراحل هرس محتوا
عالی میباشد که معیارهای روشنی برای مقصود از ساخت‌و‌ساز هر برگه داشته باشید. برای انتخاب میزان و هدف ها به‌این پرسش‌ها جواب دهید:

آیا این شیت را برای استحصال جایگاه بالا برای یک واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی ساخت و ساز کرده‌اید؟ برای چه لغات کلیدی؟ چه زمان از ساخت و ساز کاغذ قبلی شد‌ه‌است و چه سود‌ای از آن گرفته‌اید؟
این ورقه برای دعوت به خرید و ارائه توضیحات به مشتریان ایجاد شده است؟ آیا فیض خیر و خوبی به یاور داشته میباشد؟ مخاطبان چندین ثانیه در‌این کاغذ می مانند؟ آیا تجارب کاربری (UX) نیکی را برای مشتریان ساخت‌و‌ساز می‌نماید؟
مطالب مرتبط:

UX چیست و چرا برای بهینه سازی اساسی میباشد؟

برای هر کاغذ، به‌این تصور کنید که مقصود این شیت چیست و آیا با معیارهایی که برای آن مقصود گزینش کرده‌اید، هم خوانی داراست یا این که نه؟ درصورتی که غرض را برآورده نمی‌نماید، بایستی شیت را بهبود داد یا این که ورقه جایگزینی دارید که مقصود را برآورده نماید؟هنوز هم این غرض به درد تجارت اینجانب میخورد؟

درصورتی که محتوای متعددی دارید و وب سایت شما دارنده لندینگ‌پیج‌ها و پست‌های وبلاگی اکثری میباشد، این فرایند شکیبایی‌فرسا و زمان بر به حیث می رسد. در‌این‌حالت‌ خوب میباشد که امور را حق تقدم‌بندی نمائید. کدام کلمه ها کلیدی از عنایت بیشتری برخوردارند؟ آغاز بر صفحه های مربوط به این لغت ها تمرکز فرمایید.

هرس محتوا کاری وجود ندارد که با صرف فرصت مقداری، به اتمام برسد. به این ترتیب آن را به قدم‌های خرد‌خیس تقسیم فرمایید و هرس محتواهای وب سایت خویش را استارت فرمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۹:۵۴ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)