مرجع اصلی سئو در مشهد مرجع اصلی سئو در مشهد .

مرجع اصلی سئو در مشهد

نگاه گوگل به تعداد صفحات سایت و متا تگ ها

ماه پیشین، گوگل با ساخت نمودن فرمی در گوگل داکس، از عده ای که فکر می‌کنند ممکن میباشد یک تارنما خاص و متبوع وی، از اعتنا گوگل به دور باقی مانده و رده قابل قبولی در کاوش نیافته، درخواست کرد که در‌این هیبت، یوزرها با درج اسم وب سایت (اسم دامنه) و توضیحی درین رابطه که چرا شما فکر‌می‌کنید‌ سئو در مشهد این وب سایت مقام قابل قبولی ندارد، درج کنند و گوگل آن را تحقیق خواهد کرد،در‌این نوشته ی علمی از طراحی وب میخواهیم تا به نگاه گوگل به تعداد صفحه ها تارنما بپردازیم.

 مت کاتس –رئیس ارشد نصیب جنگ با اسپمینگ گوگل- می‌گوید: وبسایت هایی با داده ها محتوایی و صفحه های بیشتر از دو جهت میتوانند شانس بیشتری در منزلت بندی گوگل داشته باشند. بی شک این مطالب نباید نسخه برداری باشند.

او درین کلیپ میگوید که وقتی که صفحه های سایتتان را ارتقا می دهید، این شانس را دارید که لغت ها کلیدی بیشتری نیز به کارگیری فرمائید و برای لغات کلیدی بیشتری، مطالب را seo نمائید. چراکه در شرایط معمولی قابلیت و امکان درج بیشتراز دو یا این که سه کلمۀ کلیدی مهم وجود ندارد.

این "نبودن" به معنای قابلیت نداشتن و ممنوع بودن وجود ندارد. به این مضمون‌ میباشد که نمی اقتدار برای یک شیت بیشتراز دو یا این که سه واژه و کلمه کلیدی را متصور شد.

مقاله سپس درباره‌ی با سایتهایی با صفحه های بالاست. این نوع سایتها به دو مجموعه تقسیم می شوند؛ یا این که سایتهایی که مطالبشان را مستقیما از صفحه های دیگر نسخه برداری می نمایند و یا این که سایتهایی با صفحه های بالا و نسبتا بالا که خویش ساخت کنندۀ محتوا و مطالب اثر گذار میباشند. این سایتها شانس متعددی برای اخذ بک لینک و پیوند های حقیقی وواقعی و معرفی از جانب وب سایت های دیگر خواهند داشت که به اعتبار و حصول مقام عالی در نتیجه ها گوگل یاری متعددی خواهد کرد. همینطور ارتقا بک لینک و پیوند حقیقی وواقعی، شانس ورود روبات های گوگل به وبسایت شما و ایندکس نمودن صفحاتتان را بالا خواهد پیروزی.

متا تگ های اثر گذار در seo که بایستی در طراحی وب انجام شوند:
بهینه سازی و طراحی وب سایت دو جز طلاق ناپذیر می‌باشند که برای توفیق می بایست به طور اصولی و استاندارد اعمال شوند. برای این مراد در‌این نوشته‌ی علمی از کمپانی ساخت سایت محور قصد داریم در خصوص متا تگ هایی که بر روی بهینه سازی مفید میباشند، حرف نماییم.

در واقع متا تگ ها فاکتورهایی در seo می باشند که موجب میگردند تا موتورهای کاوش نظیر گوگل ، بتوانند عالی و کامل تر وب سایت شما‌را بشناسند. در برخی از مواقع نیز ایندکس مطالب در سایت شما مبتنی بر واکنش ربات های گوگل با متا تگ های تارنما شما میباشد. درپی میتوانید موءثر ترین متا تگ هایی را که می‌توانند در توفیق ساخت وب سایت و بهینه سازی شما موءثر باشند را نظارت فرمائید و از آنان در ساخت وب سایت خودد به کارگیری کنید.

متاتگ Author
متاتگ Author، به خواسته معلوم کردن اسم مولف در ساخت وب سایت گزینه به کارگیری قرار میگیرد. به کار گیری از این تگ به ویژه در طراحی وب سایت های html بسیار مفید میباشد.

 

متاتگ Content Language
برای معین کردن لهجه اساسی در طراحی وب ، از این متا تگ به کارگیری می‌گردد. در واقع متاتگ Content Language گویش بیس در وبسایت شمارا به موتورهای جستجوو معرفی می نماید. این یکی عامل ها موءثر در seo میباشد که‌این قابلیت و امکان را آماده می نماید تا موتور کاوش تارنما شمارا بر طبق تارنما های هم گویش مرتبه بندی کند.

<"meta http-equiv="Content-Language" content="Fa>

متاتگ Content Type
برای مشخص و معلوم کردن پیکربندی کاراکتری یا این که به اصطلاح Character set بایستی از متاتگ Content Type به کار گرفت. اعتنا داشته باشید که هر طراحی وب سایت می بایست دارنده این متاتگ باشد.. چون اثر به سزایی در بهینه سازی داراست.

 

متاتگ Copyright
یک کدام از دیگر از تگ های اثر گذار در بهینه سازی ، متاتگ Copyright میباشد. این تگ متا اکثر زمان ها در وبسایت هایی که در بردارنده محتوای خاصی میباشند نظیر تارنما های خبری کاربرد داراست.

 

متاتگ Description
برای معرفی ظریف وبسایت به موتور های کاوش، قطعا بایستی در ساخت سایت خویش از متاتگ توضیحات یا این که Descriptionn استعمال فرمایید.

 

متاتگ Keywords
به مراد قرار دادن لغت ها کلیدی در تارنما خویش بایستی از این تگ متا در به کارگیری نمائید.

 

محرمانه متاتگ های Robots
تگ های متای Robots در واقع یک تیم از متاتگ میباشند که به اصطلاح به آنان متاتگ های اسپایدر نیز گفته می‌گردد. این محرمانه تگ ها طرز عکس العمل ربات های موتور های کاوش با تارنما شما‌را معلوم می کنند. به کار گیری از خصوصی متاتگ های Robots در ساخت سایت بسیار اصلی میباشد.

 

 

 

 

متاتگ Googlebot
واپسین متاتگ اصلی و اثر گذار در بهینه سازی ، متاتگ Googlebot میباشد. همان طور که از اسم این تگ متا معلوم میباشد، این فاکتور برای ربات های گوگل بسیار اصلی میباشد. درین متاتگ شما قدرتمند خواهید بود تا به گوگل یک امر خاص ارائه دهید. اما در مقایسه با متاتگ مذکور در صدر، معمولا پیشنهاد می شود از محرمانه متاتگ های Robots استعمال کنید.

<"META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="NOARCHIVE>


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۲:۲۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)