مرجع اصلي سئو در مشهد مرجع اصلي سئو در مشهد .

مرجع اصلي سئو در مشهد

ايندكس گوگل چيست؟

طريق شغل گوگل به‌اين شكل ميباشد. گوگل شغل خويش را از هنگامي كه سئو در مشهد لينكي براي پژوهش به وي معرفي مي‌گردد، استارت مي نمايد. وي آغاز پيوند و محتويات شيت مهم به ياور لينك و پيوند هاي داخلي آن به صفحه هاي ديگر را گزينه پژوهش قرار مي‌دهد. آنگاه از روش پيوند، وارد صفحه هاي متبوع گرديده و آن‌ها‌را هم نيز آيتم رسيدگي قرار مي‌دهد. در هر توشه يكي‌از عواملي كه پژوهش مي گردد، چگالي لغات كليدي ميباشد. اين نظارت صفحه هاي، لينك و پيوند هاي داخلي آن و همينطور صفحه هاي آن پيوند تا جايي ادامه مي‌يابد كه گوگل هيچگونه رابطه فرنگي از آن برگه به ديگر صفحه ها نتواند پيدا نمايد. سپس اين صفحه ها بسته به نوع كلمه و واژه كليدي و معياري هايي ديگر بهينه سازي كه براي گوگل اساسي مي‌باشند، آيتم جايگاه بندي قرار ميگيرند. هر شيت كه رسيدگي ميشود، در مقر ايندكس گوگل ذخيره گرديده و در هر كاوش، گوگل پيوند وبسايت هايي را كه در مرتبه نخستين ايندكس قرار دارا هستند را به يوزرها نماد مي‌دهد.

بدين ترتيب، براي اينكه مطمئن گرديد كه تارنما شما در حاصل كاوش گوگل نشان داده ميشود، اوليه از تمامي بايستي نظارت فرمائيد كه آيا لينك و پيوند وب سايت شما در ليست ايندكس گوگل قرار گرفته ميباشد يا اين كه نه. در صورتي به هر دليلي قرار نگرفته باشيد، يعني ممكن ميباشد جريمه گرديده باشيد، حتي در حالتي‌كه شايسته ترين محتوا را هم داشته باشيد هيچگاه علامت داده نخواهيد شد.

دو شيوه قرار دريافت كردن وب سايت در ليست ايندكس گوگل
اساسا دو طرز كلي براي ايندكس گوگل وجود دارااست:

1. از وب سايت هاي ديگر لينك و پيوند اخذ نمائيد و هنگامي كه گوگل آن وب سايت ها را تحقيق مي نمايد، خزنده آن وبسايت شما‌را هم رسيدگي كرده و ايندكس مي نمايد. صرفا فقط مشكلي كه دارااست، اين ميباشد در شرايطي‌كه هيچ ارتباطي در بين صفحه ها داخلي وبسايت شما وجود نداشته باشد، صرفا به عبارتي كاغذ اي را كه خزنده آن را مي بيند در ليست ايندكس گوگل قرار مي‌دهد.

2. با استعمال از نقشه وب سايت و معرفي لينك و پيوند وب سايت خويش به گوگل ميتوانيد زماني موتور كاوش كاغذ مهم شمارا نظارت مي نمايد، با استعمال از نقشه به ديگر صفحه ها هدايت خواهد شد و آنان را ايندكس كند.

از جمله فرض نمائيد كه شما سايتي را ساخت‌و‌ساز نموده ايد ولي هنوز در ليست ايندكس گوگل قرار نگرفته ميباشد. ولي اين نكته را در حيث داشته باشيد كه در حالتي‌كه حتي پيوند وبسايت خويش را معرفي نكنيد، به طور اتوماتيك و اتومات آيتم ايندكس گوگل قرار مي‌گيرد اما فرصت متعددي اين مساله زمان خواهد برد. بعداز اينكه وبسايت خويش را توليد كرديد و آن را آپلود نموديد، پس از روز نقشه وب سايت را ساخت كرده و از گوگل درخواست دوباره ايندكس شدن صفحه ها را ميكنيد. در‌اين هنگام مشاهده خواهيد، تعداد صفحه ها ايندكس گرديده كه تا قبل از اين حدود براي يك سوم مجموع بود، پس از نقشه تارنما، همه صفحه هاي با سرعت بيشتري ايندكس ميگردند. چون گوگل با به كارگيري همين نقشه به راحتي ميتواند مسير پيمايش خويش را سريعا پيدا نمايد.

شيوه هاي سريع ايندكس گوگل
ايندكس گوگل همانطوركه ذكر شد، يكي‌از مسائل خيلي اصلي مالكان و وبمسترها است تا سريعا بتوانند وبسايت خويش را در حاصل جستجوي گوگل قرار بدهند. براي اينكه اين مراحل وقتي مخصوصا براي تارنما هاي نو پياده سازي گرديده، سريعتر سپري خواهد شد، نحوه هاي تحت را قطعا بايستي به كار گيري نمايد:

ساخت‌و‌ساز نقشه وب سايت
نقشه وب سايت يك پوشه XML برروي سرور وب سايت شما ميباشد كه دربرگيرنده كليه صفحه هاي سايتتان است. نقشه تارنما به موتورهاي كاوش ذكر مي نمايد كه چه هنگامي ورقه اي تازه ساخته شده است و هرچند وقت يكبار صفحه هاي را براي رسيدگي تغييرات، آيتم خزش قرار دهد. از جمله شما قصد داريد كه موتورهاي كاوش هرروز ورقه اساسي و توليدات و وب لاگ شما كه گزينه نظارت قرار دهند و واپسين تغييرات را در آنان در ليست خويش قرار دهند. نقشه وب سايت همانگونه كه در ابتدا ذكر شد، يكي‌از مفاد اصلي براي ايندكس گوگل ميباشد.

معرفي نقشه وبسايت به ابزار گوگل وبمستر تولز
اوليه مكاني كه مي بايست نقشه تارنما را در آن معرفي نماييد، ابزار گوگل وبمستر تولز ميباشد. توليد گوگل وبمستر خيلي بي آلايش ميباشد، تنها كافي ميباشد كه يك حساب گوگل بسازيد و آنگاه در بخش گوگل وبمستر نام نويسي كرده و لينك و پيوند وب سايت خويش را اضافه نمائيد. سپس به بخش optimization و سپس sitemap برويد و لينك و پيوند نقشه وب سايت خويش را در آنجا اضافه نمائيد. با اين طرز ديگر خيالتان از ايندكس گوگل شل ميباشد.

نصب گوگل آناليتيك
با به كارگيري از گوگل آناليتيك ميتوانيد روند هاي مختلفي مانند تعداد بازديد، نوع شبكه هاي ورودي و واحد سنجش ورودي از هريك، ترازو مجال بازديد هر مخاطب و اكثري داده ها ديگري را براي رديابي يوزرها بدست بياوريد. گوگل آناليتيك داده ها مفيدي را به شما مي‌دهد تا متوجه چرا ورقه يا اين كه وب سايت شما در ايندكس گوگل قرار نگرفته ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۹:۳۴ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

تاثير سرعت سايت در سئو چقدر است

با اعتنا به‌اين‌كه امروزه بخش اعظمي از امور با وب اعمال مي گردد و در عين حالا اشخاص با كمبود وقت مواجه مي باشند. گوگل سريع‌ترين و شايسته ترين خط مش براي يافتن جواب سوال هاي ميباشد. سئو در مشهد زماني سرعت اينترنت‌تارنما شما بالا باشد منجر ميگردد كه شخص از وبسايت شما بيرون نشود، از آن استعمال و فرصت بيشتري را در وب سايت شما صرف نمايد. در غايت همگي اين‌ها سبب خوب شدن تجارب كاربري تارنما شما مي شود. ميدانيد كه هرچه تجربيات كاربري خوب باشد، گوگل به شما امتياز بهتري خواهد اعطا كرد و بهينه سازي وبسايت شما خوب ميشود. پس متوجه شديد كه سرعت تارنما در كنار ساخت و ساز محتواي بهتر و موثر براي مثال عامل ها اصلي بر بهينه سازي اكانت مي آيد.

سرعت وب سايت بايستي چقدر باشد
بايستي بگوييم كه گوگل براي تارنما‌هاي خيلي سريع برتري خاصي قائل وجود ندارد. شايد برايتان پرسش گردد كه چرا؟ در شرايطي‌كه اعتنا نماييد ما حد وسطي في مابين سريع يا اين كه نمايد بودن سرعت تارنما نداريم. يعني در‌صورتي‌كه اينترنت‌وب سايت شما خيلي سريع باشد، گوگل آن را سريع محسوب مي‌نمايد و در‌صورتي‌كه خيلي نمايد باشد آن را نمايد محسوب مي‌نمايد. پس صدم ثانيه‌ها تفاوت چنداني براي گوگل ندارد و كليه اينترنت‌مسترها از مداقه سرعت وب سايت روي جايگاه و بهينه سازي آن آگاه مي‌باشند. پس نبايد بيشتراز اندازه براي سرعت تارنما خويش وسواس به خرج دهيد.

عنايت سرعت وبسايت در معيار فروش
امروزه رقابت متعددي بين وبسايت‌هاي فروشگاهي ميباشد و يوزرها در‌پي شايسته ترين وب سايت‌ها براي خريد يا اين كه فروش كالاهايشان مي‌باشند. سرعت وبسايت، در كنار ساير دست اندركاران بسيار گزينه اعتنا قرار ميگيرد. طراحي وب باصرفه شغل دشواري ميباشد و نياز به مهارت‌هاي خاص خويش دارااست. به‌تيتر نمونه در‌حالتي كه داده‌هاي وبسايت شما به كندي لود شوند، به احتمال زياد مخاطب خسته گردد و از تارنما بيرون مي گردد. اين موضوع منجر كاهش seo وبسايت شما شود. يكسري صدم ثانيه تاثيري بر سئوي تارنما شما ندارد، ولي در مقدار فروش كالاهاي تارنما شما تاثيرگذار خواهد بود. اين فرآيند منجر خوب شدن تجارب كاربري و همين طور جلب اتكا يوزرها نسبت به شما ميگردد. حتي در صورتيكه هنوز معتقد مي‌باشيد كه سرعت وب سايت اثر مستقيمي بر seo و ورودي‌هاي وب سايت شما ندارد؛ به‌زودي متوجه خواهيد شد كه بهبود هر روزه سرعت آن مطلقا ميتواند اثر غيرمستقيمي بر خوب شدن دستيابي‌وكار شما بگذارد.

كمپاني Walmart يكي سريع‌ترين اينترنت‌وب سايت‌ها در قضيه خرده فروشي ميباشد. با اين‌كه‌اين اينترنت‌تارنما جزء سريع‌ترين‌هاي جايگاه خويش بود، ولي مسولان اين موسسه تصميم گرفتند كه بازهم سرعت اينترنت‌وب سايت را ارتقا دهند و سود اين عمل حيرت‌انگيز بود. در عوض هر صد ميلي ثانيه نسبتاً يك درصد ارتقا درآمد داشتند. اين رخداد نماد بخشيد كه تغيير‌و تحول سرعت درحد يك سري صدم ثانيه‌ هم قادر است بر وبسايت و درآمدزايي ما اثر گذار باشد.

اثر سرعت در تصويب صفحه ها بوسيله گوگل
مي دانيد كه گوگل به وسيله ربات‌هايش صفحه ها متفاوت تارنما شما‌را نظارت مي‌نمايد. پس سرعت وب سايت شما برروي ايندكس محتوا بوسيله ربات‌ها اثر دارااست. يعني هرچه سرعت تارنما شما بيشتر باشد، سرعت رسيدگي صفحه ها متعدد سايتتان بيشتر مي‌گردد. در سود هرچه سرعت وبسايت شما كمتر باشد، قابليت داراست كه گوگل نتواند به بعضا از صفحه ها دسترسي داشته باشد. اين زمينه در وقتگير مقطع به وب سايت شما زخم خواهد رساند. مخصوصا براي وبسايت‌هاي بلندمرتبه قضيه سرعت بيشتر مداقه دارااست. چرا‌كه دارنده صفحه ها بيشتري مي‌باشند.

نحوه‌هاي ارتقاء سرعت تارنما
مواقعي وجود دارااست كه با توجه به آن‌ها ميتوانيد سرعت وبسايت خويش را به‌شدت ارتقا دهيد. مهم ترين مفاد پيشنهادي كه بوسيله متخصصان seo و كارشناسان طراحي وب سايت‌ مطرح گرديده‌است به‌شكل ذيل ميباشد:

به كار گيري از هاست مطلوب

تعيين هاست مطلوب
گزينش و به كارگيري از يك هاست مطلوب اثر بدون واسطه و متعددي برروي سرعت اينترنت‌وب سايت شما و همينطور بهينه سازي آن دارااست. در واقع مي‌اقتدار اعلام‌كرد كه هاست زيربناي تارنما ميباشد و اكثري از عامل ها تاثيرگذار به آن بستگي دارااست. پس آغاز هاست قابل قبولي پيدا نمائيد كه بدون چاره نشويد آن را تغيير و تحول دهيد. به اين دليل‌كه تغيير تحول هاست ممكن ميباشد منجر كاهش سكو وبسايت شما در گوگل خواهد شد. همينطور ما به كارگيري از هاست‌هاي اشتراكي را ابدا توصيه نمي‌كنيم. صراحت دارد كه براي به كار گيري از آن ها هزينه كمتري پرداخت ميكنيد و مقرون به صرفه‌خيس به‌لحاظ مي‌رسند. اما به جهت اين كه تعدادي اينترنت‌وبسايت در هم اكنون به كارگيري از يك سرور، Ram و CPU مي‌باشند. سرعت تارنما و بارگذاري پوشه‌ها كاهش مييابد. اين مورد اثر مستقيمي در جايگاه و بهينه سازي وب سايت شما خواهد گذاشت. پس به انگيزه ايرادات و باگ‌هايي كه هاست‌هاي اشتراكي دارا هستند سفارش ميكنيم براي وبسايت‌هاي گران قدر و پربيننده از آنان به كارگيري نكنيد.

ساخت وب سايت و كدنويسي
مي‌قدرت بيان كرد كه كدنويسي دومي گزينه مهمي ميباشد كه مي بايست به آن دقت ويژه‌اي داشته باشيد. پس در گزينش شركتي كه براي شما ساخت وب سايت مي‌نمايد، بسيار توجه فرماييد. به دليل آنكه كدنويسي و طراحي وب سايت يك فعاليت ماهر ميباشد و به تخصص و تجربيات نياز داراست.

فشرده كردن خروجي سرور
كدهاي CSS و JS پاره اي كامنت و مسافت دارا هستند كه اثر خاصي روي وبسايت شما ندارد. پس ميتوانيد با حذف اين‌ها يك وسعت متعددي از JS و CSS نادر فرماييد. اين شغل اثر متعددي بر روي سرعت اينترنت‌وبسايت شما داراست. ضمنا براي اين شغل ميتوانيد از پلاگين Gzip به كار گيري نماييد و آن را روي اينترنت‌وبسايت خودتان فعال فرمائيد.

اثر تبليغات بر وبسايت‌هاي نو احداث
بايستي اعتنا داشته باشيد كه در صورتي اينترنت‌سايتتان جديد احداث ميباشد، نبايد اطلاع رساني تبليغات بگيريد. به دليل آن كه شما بازديد كننده متعددي نداريد و اين عمل شايد تنها منجر كاهش تجربيات بهتر كاربري از سايتتان گردد. پس همت فرمائيد آغاز برروي محتوا و جذب يوزرها فعاليت فرماييد. وقتي كه بسط كرديد و بازديد از اينترنت‌سايتتان به‌حد قابل‌قبولي رسيد، آن موقع زمانش رسيده كه اطلاع رساني‌هاي تبليغاتي را قبول فرماييد.

باصرفه كردن ويدئوها و تصاوير
وسعت فولدر‌ها، ويدئوها و تصاويري كه به كار گيري مي كنيد مي بايست بسيار نادر باشد. اين زمينه در سرعت وب سايت شما بسيار اثر گذار ميباشد. حتي مي‌اقتدار اعلام كرد باصرفه‌سازي اين فولدر‌ها مي تواند تا دو موازي سرعت وبسايت شمارا عالي نمايد. براي نادر كردن وسعت تصاوير و ويدئوها هم نرم افزار‌ها و ابزارهاي رايگاني وجود دارا‌هستند كه مي توانيد از آن ها براي اين شغل به كارگيري فرماييد.

پوسته وب سايت
برخي مواقع پوسته‌هايي كه براي وب سايت خويش گزينش مي كنيد، بسيار بغرنج مي باشند يا اين كه حجمشان زياد ميباشد. مانند پوسته‌هاي گرافيكي يا اين كه متحرك كه وسعت بسيار متعددي دارا هستند. اين قضيه سبب نمايد شدن اينترنت‌سايتتان مي‌گردد. پس عالي ميباشد به مكان به كارگيري از پوسته‌هاي هنگفت ، از پوسته‌هاي با صرفه، معمولي‌خيس و معدود وسعت‌خيس به كارگيري فرماييد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۱۵:۲۱ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

سئو داخلي يك فرآيند مداوم است

در نقطه پايان مي‌اقتدار اين‌طور اظهار كرد كه با صرفه‌سازي اينترنت‌وب سايت براي موتورهاي كاوش در مورد ذيل خلاصه مي‌گردد: يافتن شايسته ترين راه و روش براي ارائه داده ها باارزش به يوزرها و اعتقاد سئو در مشهد از اينكه اينترنت‌وبسايت شما در مرتبه‌هاي بالاي نتيجه ها كاوش جاي‌دارد. مقصود از seo داخلي، ارائه تجارب بي نياز‌خيس به يوزرها و در عين اكنون آرم دادن قيمت وب سايت به موتورهاي كاوش ميباشد. اين دو قضيه در يك راستا قرار دارا‌هستند و با بهينه سازي on-page استارت مي گردند.

 براي استارت حالت فعلي، تارنما خويش را از حيث نقاط ضعف و زمان‌هاي پرورش به اعتنا آناليز فرمائيد. براي اين شغل مي توانيد از ابزارهاي چك اينترنت‌وبسايت به كارگيري فرمائيد. به طبع بدين نكته اعتنا داشته باشيد كه بهينه سازي داخلي يك پروسه مداوم ميباشد و نبايد با يك توشه اعمال فرايندهاي آن، خيالتان شل باشد. به اين دليل‌كه استانداردهاي موتورهاي كاوش به صورت مداوم در هم اكنون تغيير و تحول ميباشد و دست اندركاران جديدي هنگام مرتبه‌بندي اينترنت‌تارنما‌ها در حيث گرفته مي گردند. براي اينكه از رقبا جلوتر بمانيد، اصلي ميباشد كه به صورت مداوم بر تلاش اينترنت‌وبسايت خويش رسيدگي داشته باشيد و در شكل نياز، تغييراتي در استراتژي‌هاي خويش اجرا دهيد. به صورت كلي مي‌قدرت مورد ها پايين را دلايلي براي هميشه بودن seo داخلي دانست:

به‌روزرساني هميشه الگوريتم‌هاي گوگل: الگوريتم‌هاي گوگل به صورت مداوم براي بهبود چگونگي نتيجه ها كاوش به‌روز مي شوند. اين بدان مفهوم ميباشد كه آنچه روز گذشته شغل ميكرد، ممكن ميباشد امروز شغل نكند. براي جلوتر ماندن از رقبايتان، اصلي ميباشد كه با واپسين تغييرات الگوريتم گوگل هم پا باشيد.

اضافه شدن خصوصيت‌هاي نو به موتورهاي كاوش: موتورهاي كاوش دائما خصوصيت‌هاي جديدي را به پلتفرم خويش اضافه مي‌نمايند. اين بدان معنا ميباشد كه زمان‌هاي جديدي براي بهبود سكو اينترنت‌وبسايت شما وجود داراست. براي مثال، گوگل اينك به استحصال‌وكارها اذن مي دهد تا خصوصيات خويش را در Google My Business اضافه نمايند. اين قضيه مي توانند به استحصال‌وكارها ياري نمايند تا سكو خويش را در نتيجه ها جستجوي محلي بهبود بخشند.

ارتقا روزافزون رقابت اينترنت‌تارنما‌ها: رقباي شما مدام براي بهبود سئوي اينترنت‌وب سايت خويش عملكرد مي‌نمايند. به همين برهان در حالتي كه شما هم ميخواهيد از رقابت عقب نباشيد و درجه خويش را از دست ندهيد، بايستي به طور هميشه روي seo آن پيج وبسايت خودكار نمائيد و از آن غافل نشويد.

توده بندي: seo داخلي چيست
seo داخلي از فاكتورهاي اساسي موتورهاي كاوش براي جايگاه‌بندي ميباشد. با رعايت اصول seo داخلي از نگاه محتوايي و فني مي توانيم كارايي وبسايت را بهبود بخشيم. در حيث داشته باشيد كه اكثر اتفاقات گران قدر از باطن يك تارنما فيس مي‌دهند و در حالتي كه كه يوزرها از كارايي و محتواي يك وبسايت رضايت داشته باشند، آن را در بقيه سايتها معرفي مي‌نمايند. در واقع سئوي خارجي سود و عليل بهينه سازي داخلي ميباشد، به همين جهت seo داخلي از طريقه گوگل مداقه ويژه اي داراست و با توسعه و گسترش الگوريتم‌هاي گوگل شاهد عنايت بيشتر seo داخلي خوا هيم بود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۸:۰۱ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

نگاه گوگل به تعداد صفحات سايت و متا تگ ها

ماه پيشين، گوگل با ساخت نمودن فرمي در گوگل داكس، از عده اي كه فكر مي‌كنند ممكن ميباشد يك تارنما خاص و متبوع وي، از اعتنا گوگل به دور باقي مانده و رده قابل قبولي در كاوش نيافته، درخواست كرد كه در‌اين هيبت، يوزرها با درج اسم وب سايت (اسم دامنه) و توضيحي درين رابطه كه چرا شما فكر‌مي‌كنيد‌ سئو در مشهد اين وب سايت مقام قابل قبولي ندارد، درج كنند و گوگل آن را تحقيق خواهد كرد،در‌اين نوشته ي علمي از طراحي وب ميخواهيم تا به نگاه گوگل به تعداد صفحه ها تارنما بپردازيم.

 مت كاتس –رئيس ارشد نصيب جنگ با اسپمينگ گوگل- مي‌گويد: وبسايت هايي با داده ها محتوايي و صفحه هاي بيشتر از دو جهت ميتوانند شانس بيشتري در منزلت بندي گوگل داشته باشند. بي شك اين مطالب نبايد نسخه برداري باشند.

او درين كليپ ميگويد كه وقتي كه صفحه هاي سايتتان را ارتقا مي دهيد، اين شانس را داريد كه لغت ها كليدي بيشتري نيز به كارگيري فرمائيد و براي لغات كليدي بيشتري، مطالب را seo نمائيد. چراكه در شرايط معمولي قابليت و امكان درج بيشتراز دو يا اين كه سه كلمۀ كليدي مهم وجود ندارد.

اين "نبودن" به معناي قابليت نداشتن و ممنوع بودن وجود ندارد. به اين مضمون‌ ميباشد كه نمي اقتدار براي يك شيت بيشتراز دو يا اين كه سه واژه و كلمه كليدي را متصور شد.

مقاله سپس درباره‌ي با سايتهايي با صفحه هاي بالاست. اين نوع سايتها به دو مجموعه تقسيم مي شوند؛ يا اين كه سايتهايي كه مطالبشان را مستقيما از صفحه هاي ديگر نسخه برداري مي نمايند و يا اين كه سايتهايي با صفحه هاي بالا و نسبتا بالا كه خويش ساخت كنندۀ محتوا و مطالب اثر گذار ميباشند. اين سايتها شانس متعددي براي اخذ بك لينك و پيوند هاي حقيقي وواقعي و معرفي از جانب وب سايت هاي ديگر خواهند داشت كه به اعتبار و حصول مقام عالي در نتيجه ها گوگل ياري متعددي خواهد كرد. همينطور ارتقا بك لينك و پيوند حقيقي وواقعي، شانس ورود روبات هاي گوگل به وبسايت شما و ايندكس نمودن صفحاتتان را بالا خواهد پيروزي.

متا تگ هاي اثر گذار در seo كه بايستي در طراحي وب انجام شوند:
بهينه سازي و طراحي وب سايت دو جز طلاق ناپذير مي‌باشند كه براي توفيق مي بايست به طور اصولي و استاندارد اعمال شوند. براي اين مراد در‌اين نوشته‌ي علمي از كمپاني ساخت سايت محور قصد داريم در خصوص متا تگ هايي كه بر روي بهينه سازي مفيد ميباشند، حرف نماييم.

در واقع متا تگ ها فاكتورهايي در seo مي باشند كه موجب ميگردند تا موتورهاي كاوش نظير گوگل ، بتوانند عالي و كامل تر وب سايت شما‌را بشناسند. در برخي از مواقع نيز ايندكس مطالب در سايت شما مبتني بر واكنش ربات هاي گوگل با متا تگ هاي تارنما شما ميباشد. درپي ميتوانيد موءثر ترين متا تگ هايي را كه مي‌توانند در توفيق ساخت وب سايت و بهينه سازي شما موءثر باشند را نظارت فرمائيد و از آنان در ساخت وب سايت خودد به كارگيري كنيد.

متاتگ Author
متاتگ Author، به خواسته معلوم كردن اسم مولف در ساخت وب سايت گزينه به كارگيري قرار ميگيرد. به كار گيري از اين تگ به ويژه در طراحي وب سايت هاي html بسيار مفيد ميباشد.

 

متاتگ Content Language
براي معين كردن لهجه اساسي در طراحي وب ، از اين متا تگ به كارگيري مي‌گردد. در واقع متاتگ Content Language گويش بيس در وبسايت شمارا به موتورهاي جستجوو معرفي مي نمايد. اين يكي عامل ها موءثر در seo ميباشد كه‌اين قابليت و امكان را آماده مي نمايد تا موتور كاوش تارنما شمارا بر طبق تارنما هاي هم گويش مرتبه بندي كند.

<"meta http-equiv="Content-Language" content="Fa>

متاتگ Content Type
براي مشخص و معلوم كردن پيكربندي كاراكتري يا اين كه به اصطلاح Character set بايستي از متاتگ Content Type به كار گرفت. اعتنا داشته باشيد كه هر طراحي وب سايت مي بايست دارنده اين متاتگ باشد.. چون اثر به سزايي در بهينه سازي داراست.

 

متاتگ Copyright
يك كدام از ديگر از تگ هاي اثر گذار در بهينه سازي ، متاتگ Copyright ميباشد. اين تگ متا اكثر زمان ها در وبسايت هايي كه در بردارنده محتواي خاصي ميباشند نظير تارنما هاي خبري كاربرد داراست.

 

متاتگ Description
براي معرفي ظريف وبسايت به موتور هاي كاوش، قطعا بايستي در ساخت سايت خويش از متاتگ توضيحات يا اين كه Descriptionn استعمال فرماييد.

 

متاتگ Keywords
به مراد قرار دادن لغت ها كليدي در تارنما خويش بايستي از اين تگ متا در به كارگيري نمائيد.

 

محرمانه متاتگ هاي Robots
تگ هاي متاي Robots در واقع يك تيم از متاتگ ميباشند كه به اصطلاح به آنان متاتگ هاي اسپايدر نيز گفته مي‌گردد. اين محرمانه تگ ها طرز عكس العمل ربات هاي موتور هاي كاوش با تارنما شما‌را معلوم مي كنند. به كار گيري از خصوصي متاتگ هاي Robots در ساخت سايت بسيار اصلي ميباشد.

 

 

 

 

متاتگ Googlebot
واپسين متاتگ اصلي و اثر گذار در بهينه سازي ، متاتگ Googlebot ميباشد. همان طور كه از اسم اين تگ متا معلوم ميباشد، اين فاكتور براي ربات هاي گوگل بسيار اصلي ميباشد. درين متاتگ شما قدرتمند خواهيد بود تا به گوگل يك امر خاص ارائه دهيد. اما در مقايسه با متاتگ مذكور در صدر، معمولا پيشنهاد مي شود از محرمانه متاتگ هاي Robots استعمال كنيد.

<"META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="NOARCHIVE>


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۲:۲۵ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

چند روش لينك سازي جهت بهبود رتبه سايت­

پيوند سازي يا اين كه به عبارتي پيوند بيلدينگ راهبردي نوين ميباشد كهنه فقط مرتبه تارنما شما‌را افزايش مي‌بخشد بلكه در قضيه بازاريابي و تبليغات نيز ياري اكنون شما خواهد بود. اگرچه معيار سئو در مشهد اثرگذاري چگونگي استراتژي بك پيوند بر روي بهينه سازي تارنما­ همچنان پا برجاست ولي طرز­هاي جاري ساختن و ايفا آن بر روي سايتها عوض شده ميباشد. بيشتر نحوه هاي پيوند سازي در قبلي دربرگيرنده كامنت و پست گذاشتن در وب لاگ ها و انجمن ها بود كه غير از اسپم كردن وب سايت ها سود اي دربر نداشت. درين نوشته‌ي علمي به معرفي 5 طريق پيوند سازي جهت بهبود سكو وبسايت­ پرداخته ايم.

پست مهمان در وب سايت هاي داراي اعتبار
در‌اين نحوه شما ميتوانيد از تجهيزات و خدماتي كه تارنما هاي گرانقدر در دست شما قرار مي‌دهند به كارگيري نماييدو بعضي از سايت هايي كه يوزرها متعددي را جذب كرده اند به مديران وبسايت هاي ديگر اذن مي‌دهند نوشته‌ي‌علمي اي را تحت عنوان پست مهمان در وبسايت خويش نشر دهند. در‌اين رخداد هم شما مي‌توانيد باطن نوشته‌ي‌علمي خويش پيوند وب سايت خويش را قرار داده و به لينكسازي و تبليغات خويش امداد كنيد و هم ميتوانيد وب سايت مقصد را به طور مجاني بروز فرماييد. همينطور وجود اسم مارك شما در وب سايت هاي تعالي سبب مي‌گردد ترافيك بيشتري جذب فرماييد و به موسسه ها داراي اعتبار نيز خويش را شناسايي نمائيد. از نگاه موتورهاي كاوش پست مهمان يك بك پيوند پذيرش گرديده است چرا‌كه مديريت تارنما منبع با دورانديشي پيوند شمارا در وب سايت خويش قرار مي‌دهد و خطر جريمه يا اين كه پنالتي متوجه شما نخواهد بود.

خب از كجا استارت كنيم؟

معمولا وقتي كه اسم بك پيوند به گوش مديران وب سايت ها مي رسد ناخودآگاه ذهن آن ها به سمت ليست وب سايت يا اين كه ليست بك لينك و پيوند مي رود. يافتن ليست بك پيوند داراي اعتبار بسيار دشوار ميباشد به دليل آنكه واحد سنجش يك ليست هنگامي معين مي گردد كه در نتيجه ها گوگل شما‌را رويش دهد. براين اساس وجود يك ليست نپخته نمي تواند به شما ياري خاصي كند. به اين ترتيب ما تلاش كرده ايم ارشادوراهنمايي هاي مهم براي كشف كردن ليست وب سايت هايي كه پست مهمان ميپذيرند ايفا دهيم.

يك ليست از تارنما­­هاي احتمالي تنظيم نماييد
با مطالعه و پژوهش در قدم اوليه مي بايست ليست وب سايت هايي كه قابليت تصويب بك لينك و پيوند در انها وجود دارااست تنظيم نماييد. در مرحله آنگاه بايستي معيار اعتبار وب سايت ها و ترافيك انها را پژوهش كنيد. به طور طبيعي وب سايت هايي كه اعتبار بالاتري دارا هستند لينك و پيوند هاي معتبرتري نيز مي‌توانند به شما بدهند. با به كارگيري از ابزارهاي وبسايت moz.com مي‌توانيد ميزاتن اعتبار هر سايتي را بدست آوريد. اما مهم ترين برهان در‌اين قضيه خلق و خوي يوزرها اين وب سايت ها ميباشد. در‌حالتي كه در شبكه هاي مردمي فعال مي باشند واكنش و ايده ها يوزرها آن‌ها تماما معلوم ميباشد كه با استناد به آنان ميتوانيد ترازو محبوبيت وب سايت ها را نيز متوجه گرديد.

پس از چنين تجزيه استدلال‌ها مي‌تواند حالت كلي وب سايت ها دريابيد و تارنما هاي بي چگونگي را از ليست خويش بيرون كنيد. پس از اين مرحله مي‌توانيد با مديران اين وبسايت ها رابطه برقرار كرده و از آنها بخواهيد كه موقعيت درج بك لينك و پيوند يا اين كه پست مهمان را براي شما ذكر نمايند. براي توفيق در اخذ حيث مثبت رئيس وبسايت ميتوانيد نوع نوشته‌ي علمي خويش و رابطه آن با وبسايت موقتي را مطرح نماييد. كوشش نماييد مقاله ها عميق تري ساخت و ساز فرمائيد. همان گونه كه موتورهاي كاوش به مقاله‌ها زمان بر خيس و تخصصي خيس شانس به چنگ آوردن جايگاه هاي بهتري مي‌دهند. براين اساس با ارائه بخشي از نوشته‌علمي وب سايت خويش به رئيس وبسايت سعي بر راضي كردن او براي اخذ بك پيوند نمائيد.

 از خدمت هاي وبلاگدهي و مجلات به كار گيري فرمائيد
تحت عنوان دو‌مين چاره براي تشكيل داد بك پيوند مي‌توانيد از تارنما هاي وبلاگي يا اين كه مجلات به كارگيري نمائيد. درين طرز شما هم مي توانيد از مديران چنين وب سايت ها بخواهيد كه سرويس ها شما‌را معرفي نمايند يا اين كه توليدها شما‌را بفروشند. در ازاي آن مي‌توانيد سرويس ها ارائه دهيد يا اين كه شركت كردن در فروش داشته باشيد. همينطور آن ها تبحر بالايي در نشر مقاله‌ها و جنس نويسي دارا هستند كه قادر است امداد شاياني به شما نمايد. حتي ميتوانيد از آن ها بخواهيد در وب سايت خويش نقدي از توليد ها يا اين كه سرويس ها شما بنويسند و به صورت غيرمستقيم به معرفي شما بپردازند. هرچقدر تعداد مقالاتي كه در ارتباط شما نشر مي‌دهند بيشتر باشد اعتبار بك لينكها نيز ارتقاء پيدا ميكند.

محتواي خويش را تحت عنوان يك منبع سفارش دهيد
كوشش نماييد در حوزه كاري خويش مرجع گرديد. وب سايت هاي ديگر به تدريج به شما لينك و پيوند خواهند اعطا كرد يا اين كه سرويس ها شمارا معرفي خواهند كرد مگر اينكه به نقطه اي رسيده باشيد كه نفر نخستين حوزه كاري خويش باشيد. در‌اين حالت تارنما هاي ديگر مجبورند به شما استناد نمايند و با نشر مقاله‌ها و سرويس ها شما بك پيوند هايي مجاني براي شما بسازند. در چنين موقعيت شما مي بايست محتوايي در وب تكثير دهيد كه هيچكس توان رقابت با شمارا نداشته باشد. موتورجستجو مدام درپي منابع و مراجع هر حوزه اي است و يوزرها خويش را به سمت آن تارنما ها روانه ميكند.

نحوه HRAO يا اين كه پاسخگويي به سؤالات را آزمون نمائيد.
درين نحوه بايستي به‌دنبال اشخاص و جاي هايي باشيد كه سوال هاي خويش را درخصوص حوزه كاري شما مطرح مي نمايند. معمولا در انجمن ها يا اين كه سايت هايي مانند Quora, Yahoo! Answers اينگونه سوالاتي مطرح ميشود. مي توانيد در چنين حالت حضور داشته باشيد و علاوه بر جواب به سوال ها يوزرها به معرفي وبسايت و سرويس ها خويش بپردازيد و پيوند وبسايت خويش را قرار دهيد. همينطور مي توانيد مولفاني را استخدام كنيد كه در وبسايت هاي مرجع پست هاي سوال و جواب قرار داده و يوزرها متعددي را جذب نموده و پيوند شمارا قرار دهند.

ليست فهرست وبسايت را در وبسايت خودتان نظر نماييد.
اگرچه اين يك طرز سابق براي توليد بك­لينك و پيوند­هاست ولي هنوز هم نشانه دادن فهرست وبسايت­ها با عنايت ميباشد. شما مي‌توانيد با قرار دادن ليست تارنما هاي داراي اعتبار به وضعيت دايركتوري در وبسايت خويش به معرفي آن ها بپردازيد تا بتوانيد پيوند هاي برگشتي ساخت و ساز فرماييد. درين حالت شما مي توانيد يوزرها حوزه هاي متعدد را به وبسايت خويش بكشيد. هرچقدر ليست فهرست شما تخصصي خيس باشد خوب مي‌توانيد با وبسايت هاي مقصد رابطه برقرار فرماييد و از آن‌ها بك لينك و پيوند اخذ نمائيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۵:۰۷ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

دامين آتوريتي (Domain Authority)

دامين آتوريتي يا اين كه اقتدار دامنه كه به اختصار DA هم ناميده مي گردد، امتيازي براي سايت هاست كه به وسيله وبسايت MOZ به هر وبسايت داده ميگردد و ابزاري براي در نظر گرفتن مرتبه هر وبسايت سئو در مشهد در موتورهاي كاوش به حساب آورده مي شود. اين عدد برخلاف پيج رنك گوگل دائما آپ ديت رساني مي‌شود و به خيال و خاطر سختي بيشتر آن مقدار دقيقتري ميباشد. دامين آتوريتي امتيازي از 1 تا 100 است و هرچه براي يك تارنما بزرگتر باشد، علامت دهنده اعتبار بيشتر وبسايت ميباشد.


Domain Authority يا اين كه به اختصار DA، مبني بر محاسبه دامنه هاي پيوند گرديده به يك تارنما، تعداد تك تك بك پيوند ها، MozRank، MozTrust و دست اندركاران مرتبط ديگر احتساب ميگردد. از اين عدد مي اقتدار در مقايسه تارنما ها و تعقيب كردن تاريخچه تغيير تحول مرتبه تارنما در يك برهه زماني استفاده نمود.

شما ميتوانيد با به كارگيري از پلاگين MozBar در مرورگر كروم، ابزار Open Site Explorer در تارنما Moz و ديگر پلاگين ها و ابزارهايي كه در وب وجود دارا هستند، به مشاهده اعتبار هر دامنه بپردازيد.

امتياز دامين آتوريتي به چه شكل احتساب ميشود؟
دامين آتوريتي يا اين كه اعتبار دامنه هر وبسايت مطابق يك فرمول لگاريتمي ميباشد كه خروجي آن از 1 تا 100 ميباشد. كارداران اثر گذار بر عدد خروجي اين فرمول، MozRank، MozTrust و دست اندركاران بسيار ديگري مي‌باشند كه فعلا ناشناخته اند. خواص لگاريتمي بودن اين فرمول موجب مي گردد كه ارتقاء آن در مقادير تحت بسيار راحتر باشد. مثلا ارتقا دامين اتوريتي از 10 به 20 بسيار شل خيس از 80 به 90 ميباشد.

يك دامين آتوريتي عالي چقدر ميباشد؟
در وضعيت كلي وبسايت هايي مانند ويكيپديا و گوگل كه جز وسيع ترين تارنما هاي عالم مي‌باشند، دارنده دامين آتوريتي 100 ميباشند. از طرف ديگر، وبسايت هايي كه وابسته به دستيابي و شغل هاي خرد ميباشند، هنوز از بك لينكي بهره مند نيستند و در اولِ شغل ميباشند، دامين آتوريتي 1 دارا هستند.

به جهت شيوه به حساب آوردن دامين آتوريتي و كارداران اثرگذار بر آن، اين ابزار يكي شايسته ترين ابزارهاي مقايسه وبسايت ها با يكديگر ميباشد و در هنگام كاوش مي قدرت با استعمال از اين عدد، سكو تقريبي وب سايت ها را پيش گويي كرد. ادله برتري اين ابزار امكان مقايسه اي آن ميباشد و خروجي آن تنها لغت ها توصيفي عالي يا اين كه بد وجود ندارد.

مقايسه دامين آتوريتي و پيج آتوريتي
دامين آتوريتي امتيازيست كه به تك تك دامنه داده مي‌گردد، در حالي كه پيج آتوريتي يا اين كه اعتبار ورقه، امتيازيست كه به توان هر برگه از يك وبسايت داده ميشود.

كجا خواهيم توانست دامين آتوريتي را مشاهده كنيم؟
دامين آتوريتي در بخش اعظمي از ابزارها و پلتفرم هاي آنلاين جان دار در اينترنت، گزينه به كار گيري و اكران قرار مي‌گيرد. در سيستم Moz شما مي توانيدبا به كارگيري از برگه Open Site Explorer، پلاگين مجاني MozBar كروم، و در برگه Keyword Explorer مشاهده نمائيد.

تعريف‌و‌تمجيد فني دامين آتوريتي يا اين كه اعتبار دامنه
دامين آتوريتي بر پايه ي داده هاي گردآوري و ايندكس گرديده Mozscape كه ربات پايشگر Moz ميباشد احتساب مي شود. به علاوه پارامترهاي تعداد لينك و پيوند ها، MozRank، MozTrust و به طور تقريب 40 پارامتر ديگر در به حساب آوردن آن دخيلند. در احتساب دامين اتوريتي از يك سبك هوش تصنعي به كار گيري مي‌گردد تا شايسته ترين الگوريتمي كه داده هاي Mozscape را به جايگاه وبسايت ها در حاصل كاوش ربط مي‌دهد را بيابد.

در حالي كه MozRank ترازو محبوبيت لينك و پيوند ها و تعداد پيوند ها, تعداد دامنه هايي كه به تارنما شما لينك و پيوند داده اند را ذكر مي نمايد، دامين آتوريتي و پيج آتوريتي، معيار قابليت و امكان به چنگ آوردن سكو بوسيله وبسايت شما‌را علامت ميدهند.

ازآنجاكه دامين آتوريتي بر طبق يك سبك هوش تصنعي و مصنوعي احتساب ميشود، در اكثر وقت ها مواقع و با نشر يك ورژن تازه از Mozscape، امتياز تارنما ها معمولا مبتلا نوسان ميشود. به همين استدلال در ذهن داشته باشيد كه از دامين آتوريتي در مقايسه نسبي تارنما ها با يكديگر به كار گيري فرماييد، و اين عدد نمي تواند بيان كنده مقدار مطلق عملكرد هاي شما در seo سايتتان باشد. به عبارت ديگر انتظار نداشته باشيد كه با افزايش بهينه سازي تارنما، اين عدد نيز همواره ارتقاء يابد.

چه گونه بر روي دامين آتوريتي اثر بگذاريم؟
اثر گذاشتن بر روي دامين آتوريتي و به طور بدون واسطه شغل سختيست. اين عدد نتيجه ها گرديده از اثر متغير هاي ديگري مانند MozRank، MozTrust، تعداد پيوند ها و بقيه دست اندركاران ميباشد. اين عدد مي‌تواند كه تقريب زننده ترازو رقابت وبسايت شما در نتيجه ها جستجوي گوگل باشد. از آنجا گوگل فاكتورهاي متعددي را در لحاظ ميگيرد، در صورتي‌كه استانداردي بخواهد آن را به حساب آوردن نمايد، بايستي كارداران بسيار متعددي را در الگوريتم خويش وارد نمايد.

شايسته ترين راهكار براي اثر گذاشتن بر روي دامين آتوريتي، ارتقاء seo وبسايت ميباشد. مخصوصا به بك پيوند هاي خويش بايستي بسيار التفات دهيد كه‌اين پارامتر بر روي Mozrank و Moztrust نيز بسيار تاثيرگذار ميباشد.

چرا دامين آتوريتي وب سايت دائما در حالا تغيير‌و تحول ميباشد؟
زيرا دامين آتوريتي و پيج آتوريتي، برايند گروه اي از عامل ها ميباشد، جستن انگيزه ظريف هر تغيير‌و تحول بسيار طاقت فرسا است. در حالتي كه امتياز تارنما شما با ارتقا يا اين كه كاهش رو به رو شد، يك كدام از عامل ها پايين احتمالا در‌اين قضيه دخيل ميباشد:

بك پيوند هاي وبسايت شما به تازگي بسيار بيشتر گرديده، ولي هنوز به وسيله ربات هاي پايش Mozscape مشاهده نشده اند. ممكن ميباشد در انتظار چند آپ تو ديت براي Mozscape باشيد تا بك لينك و پيوند هاي خويش را ملاحظه كنيد.
تارنما هاي با آتوريتي بالا، ارتقا لينك و پيوند هاي متعددي داشته باشند و اين موضوع با اعتنا به نسبي بودن دامين اتوريتي بر روي دامين آتوريتي شما نيز اثر گذارده باشد.
از تارنما هايي بك پيوند اخذ كرده باشيد كه ارتباطي با جايگاه بندي گوگل ندارند.
بعداز پايش ربات هاي Mozscape، تعداد بك لينك و پيوند هاي شما ارتقاء يا اين كه كاهش داشته باشد.
دامين اتوريتي تارنما شما در بخش تحت يك تقريب قرار گرفته و به همين برهان در پروسه رندسازي عدد، يك واحد از آن كاهش يافته باشد.
كليد اساسي در ادراك مضمون‌ نوسانات دامين آتوريتي و پيج آتوريتي اينست كه‌اين متغيير ها در يك صورت اثبات نيستند. كارداران مثبت و منفي متعددي بر روي آن‌ها اثر مي‌گذارند. به همين انگيزه حتي در صورتيكه seo وبسايت افزايش يابد، دليلي بر ارتقاء آتوريتي وبسايت وجود ندارد. آتوريتي يك وبسايت همواره بيان كنده بهبود seo وب سايت وجود ندارد. به نمونه تحت دقت فرماييد.

در‌حالتي كه سنگاپور شايسته ترين هواي جهان را داشته و ترازو آلاينده هاي آن در دو سال متواتر همواره با كاهش رو به رو بوده باشد، آيا تضميني براي اينكه اين سرزمين همچنال پس از دو سال در جايگاه نخستين باشد، وجود داراست؟ اين احتمال وجود دارااست كه كشورهاي آن‌گاه نيز به صورت قابل توجهي درين دو سال ترازو آلاينده هاي خويش را كاهش داده و به درجه هاي بالا رسيده و سنگاپور را حتي به جايگاه دهم هم رسانده باشند. به خيال و خاطر اينكه كارداران ديگري نيز بر اين سكو بندي موثرند، جايگاه سنگاپور، با اينكه در جهت مثبت جنبش كرده، ولي كم شده ميباشد.

دامين اتوريتي و پيج آتوريتي نيز مانند همين نمونه ميباشند. با اينكه ممكن ميباشد تعداد پيوند ها و چگونگي آنان براي يك تارنما در يك مقطع ارتقاء پيدا كرده‌باشد، البته عملكرد رقبا بيشتر از شما بوده و دامين آتوريتي شما تغيير‌و تحول نكند و حتي كاهش نيز يابد. اين شرايط، ناشي از طبيعت سيستم هاي نسبيست. مجددا تذكر ميكنيم كه مقدار آتوريتي، يك مقياس نسبيست و به طور مطلق احتساب نميشود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۸:۲۹ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

جمع آوري لينك

براي اين فعاليت لغات كليدي خويش را به علاوه كلماتي همانند شايسته ترين ها، شايسته ترين هاي هفته، شايسته ترين هاي ماه و ... را در گوگل كاوش فرمائيد. نتيجه ها بدست آمده را تجزيه و بررسي نمائيد. سئو در مشهد آن گاه ليستي از پست الكترونيك وب سايت هاي داراي اعتبار را گردآوري فرمائيد و براي هريك ايميلي بفرستيد و از آن‌ها بخواهيد كه نوشته ي علمي شما‌را تحقيق نمايند.

درپي سرويس ها بهينه سازي مي‌باشيد؟
احياي لينك و پيوند
مراحل احياي پيوند بسيار معمولي ميباشد. در بالا، مي بايست تارنما هايي كه به كمپاني يا اين كه محصول ها شما اشاره كرده اند ولي به شما پيوند نداده اند را پيدا فرماييد (براي اين عمل ميتوانيد از ابزار Google Alerts ياري بگيريد. به نمونه ذيل دقت فرماييد:

اكنون مي بايست به شخص متبوع يك آدرس اينترنتي صميمانه بفرستيد تا پيوند شما‌را بيفزايد. اين آيتم اگرچه بسيار معمولي جاري ساختن ميگردد البته بسيار، بسيار كاركشته ميباشد.

خب، همان طور كه مشاهده كرديد تاليف كننده نوشته‌ي‌علمي به تارنما backlinko.com اشاره كرده بود ولي به آن لينكي نداده بود. درين حالت احياي پيوند به درد ميخورد. به جاي اين كه حسرت تهيه كردن پيوند را بخوريد مي‌توانيد به آساني با اشخاص رابطه برقرار فرماييد و از آنان بخواهيد به شما لينك و پيوند دهند.

وقتي كه اشخاص در نوشته‌ي علمي خويش به شما اشاره مي نمايند قطعاً شما و محصولاتتان را دوست دارا هستند. فقط يك پست الكترونيك معمولي و صميمانه كافيست تا وارد داشبورد مديريتي تارنما خويش شوند و پيوند تارنما شمارا در نوشته ي علمي خويش بگنجانند. روند گام به گام را در پي با هم مرور مي‌كنيم.

مرحله اوليه: وبسايت هايي كه از اسم شما به كارگيري كرده اند، البته به شما لينك و پيوند نداده اند را پيدا فرمائيد
ميتوانيد از ابزارهايي همانند BuzzSumo و Mention.net براي يافت كردن اين نوع اشارات به كارگيري نماييد. بعداز ايفا اين فعاليت به ليستي از نتيجه ها دست پيدا خواهيد كه دربرگيرنده سايت هايي ميباشد كه به اسم وب سايت شما اشاره كرده اند.

 

مرحله دوم: هم اكنون مي بايست ببيند شخصي كه به اسم مارك شما اشاره نموده است به سايتتان نيز پيوند داده ميباشد يا اين كه نه
در حالتي‌كه به وب سايت شما پيوند داده اند كه خوش به حالتان البته در شرايطي كه اينگونه اتفاقي صورت نداده به مرحله سوم برويد.

مرحله سوم: با صاحب و مالك وب سايت تماس حاصل نماييد و پيوند خويش را اخذ فرماييد
در غايت مي‌توانيد ايميلي براي مالك وبسايت ارسال نمائيد.

درود (اسم صاحب و مالك وبسايت)

دوست داشتم بابت اشاره اي كه در تارنما خويش به مارك ما داشته ايد قدرداني كنم. ما اينكار شمارا تحسين ميكنيم. اين نشاني اينترنتي را فرستادم تا از شما خواهش كنم به وب سايت ما لينك و پيوند دهيد. در‌اين‌صورت‌ سايرافراد ميتوانند كمپاني مارا به سادگي پيدا نمايند و مقاله‌ها مارا پژوهش نمايند.

در هر شكل از شما سپاسگذارم و برايتان آرزوي توفيق دارم.

با احترام

اسم شما

اين سيرتكامل پيوند ها معمولا جزو پيوند هاي قدرتمندي ميباشد كه به سادگي به دست ميايند.

محتواي علمي و دانشگاهي ساخت نماييد
مسلما شما نيز به خير و خوبي ميدانيد كه به چنگ آوردن پيوند از دامنه هاي .edu بسيار موءثر و اثر گذار ميباشد البته فراهم نمودن چنين پيوند ها ممكن ميباشد مقداري مشقت بار به حيث رسد. با ساخت و توسعه و گسترش محتواي علمي و دانشگاهي مي‌توانيد از اين پيوند ها به عايدي خويش استعمال نماييد. مثلا شخصي به اسم "كريس دريِر" از اين طريق براي تشكيل داد 90 لينك و پيوند .Edu براي وب سايت خويش به كار گيري نموده است:

 

حال كه روش عمل اين لينك و پيوند ها و بها آن را به خير ميدانيد، اذن دهيد پروسه گام به گام تهيه نمودن آن را با هم مرور كنيم.


قطعا بخوانيد: انكرتكست چيست و چه اهميتي در بهينه سازي دارااست؟
مرحله نخستين: يك شيت براي موضوعات علمي و بورس تحصيلي ساخت‌و‌ساز نماييد
در اولي مرحله، توليد يك كاغذ مطلوب ميباشد كه بتواند مداقه دانش و علم را توضيح دهد يا اين كه طريق نام نويسي در دانشكده هاي داخلي و فرنگي را ذكر كند، بسيار اصلي ميباشد. در صورت پايين مثالي را مشاهده ميكنيد:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۹:۳۱ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)